Siste innkjøp på Filmfronten
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Æ ska lån nå mangaskit t dæ, bærre så du veit d, din tordivel!Himmler mit der Augen wrote:Hohohooo, fikk den første av to Inuyasha-shipments i dag! 167 episoder til sammen!! Urusai! <3
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Poser
- Mood:
Pshhht! Du ska kjøp tå mæ Elfen Lied-boksn.Vidar wrote:Æ ska lån nå mangaskit t dæ, bærre så du veit d, din tordivel!Himmler mit der Augen wrote:Hohohooo, fikk den første av to Inuyasha-shipments i dag! 167 episoder til sammen!! Urusai! <3
-
- Poser
- Mood:
KaedHimmler mit der Augen wrote:Pshhht! Du ska kjøp tå mæ Elfen Lied-boksn.Vidar wrote:Æ ska lån nå mangaskit t dæ, bærre så du veit d, din tordivel!Himmler mit der Augen wrote:Hohohooo, fikk den første av to Inuyasha-shipments i dag! 167 episoder til sammen!! Urusai! <3
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Poser
- Mood:
Mørk, voldelig, småekkel serie om menneskets trang til å kontrollere/ødelegge det som er annerledes. Tits, kjærlighet og humor er det også plass til, fin kontrast.Vidar wrote:KaedHimmler mit der Augen wrote:Pshhht! Du ska kjøp tå mæ Elfen Lied-boksn.Vidar wrote:Æ ska lån nå mangaskit t dæ, bærre så du veit d, din tordivel!Himmler mit der Augen wrote:Hohohooo, fikk den første av to Inuyasha-shipments i dag! 167 episoder til sammen!! Urusai! <3
1. del av 1. episode:
Beste introlåta!
Hard Candy. Hater at Bunnpris selger film, blir mye teite impulskjøp.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
AndreWerdenskrieg wrote:Har fått noe som er så viktig å ha i samlingen at jeg måtte skrive det her:
The Wire - Season III
Har selvfölgelig I & II fra för.
Så på wikipedia at dette var den høyest rangerte serien av alle på imdb, så den må jeg nok sjekke ut.
Den beste (mini)serien jeg har sett er forøvrig Band of Brothers, den kommer meget høyt opp på min og de flestes rangering vil jeg tro
Sist kjøpte DVD hos meg var Ronnie Coleman - Relentless, det blir interessant å se hvordan 8 ganger Mr. Olympia takler å tape for første gang på 9 år.
Linus wrote: Så på wikipedia at dette var den høyest rangerte serien av alle på imdb, så den må jeg nok sjekke ut.
Men se på hvor mange som har stemt. Over 30 tusen har stemt på Band of Brothers, mens 13 000 har stemt på Prison Break, 4000 på Rome og 2000 på The Wire og The Oz. Bare for å ta noen populære eksempler.
Heroes har ennå ikke fått over 5 stemmer enda... Rart.
TheUnborn wrote:Decima wrote:innkjøp og innkjøp, men siste filmen min er 300
Ergo er det bare å holde seg unna denne tråden, and you know it!
Har du forresten den ene killinggjenget filmen som Ronny hadde lånt og gav deg for en stund siden?
Snoogens
I påsken:
Elsk meg i morgen
Crash
Farce of the penguins
Miller's crossing
For the money
Tommys inferno
E.T
Twin peaks - sessong 1
Ramones raw
Schindlers list
Annie
Disaster
Ju on
Life aquatic
Wallace & Gromit - Curse of the were-rabbit
Arsenal of Megadeth
The hills have eyes (1977)
Elsk meg i morgen
Crash
Farce of the penguins
Miller's crossing
For the money
Tommys inferno
E.T
Twin peaks - sessong 1
Ramones raw
Schindlers list
Annie
Disaster
Ju on
Life aquatic
Wallace & Gromit - Curse of the were-rabbit
Arsenal of Megadeth
The hills have eyes (1977)
Mao Zedung wrote:I wash my prick with cunt.
-
- Poser
- Mood: