Vi husker: norske black metal-dokumentarer
-
- Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
U-1999: For en gjeng tullinger. Var det her Otto Jespersen fikk inspirasjon til Baron Blod?Lilleng wrote:Norske medier har fostret i hovedsak fire dokumentarer om black metal-musikken/miljøet. Hvem husker du med mest glede/ mest vrede?
-
Topic author - Spermatozoon
- Mood:
Aslak wrote:U-1999 har jeg ikke sett. Handler det kun om Covenant? Isåfall stemmer jeg Lydverket.
Kun Covenant, ja. Følger bandet på deler av Nexus Polaris-turneen. Masse klipp av Nagash som er f******a på det meste. Etter en konsert der lyden var dårlig kommer følgende sitat: "Det er dritt, jeg hater disse menneskene! Ikke bandet altså, men de tyske svina! Ikke publikum altså, men promotøren!"
Det var en idiot fra Fredrikstad som stjelte Det svarte alvor videoen min.
Dvs det var et opptak.Han kalte seg Mantus og var en fet liten jævel.
Noen som kjenner til han så kan de be han levere den tilbake.Samt noen cder.Men han lever vel sikkert ikke lenger.
Dvs det var et opptak.Han kalte seg Mantus og var en fet liten jævel.
Noen som kjenner til han så kan de be han levere den tilbake.Samt noen cder.Men han lever vel sikkert ikke lenger.
Det Svarte Alvor, ufattelig sjarmerende dokumentar.
-
-
http://www.UnbornProductions.com
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.
Det Svarte Alvor
Har den på video. Veldig fin dokumentar, kunne med hell vært litt lenger.
Vet ikke om jeg skal le eller gråte av Ihsahn
Ellers var ikke den greia til lydverket så dum heller. s***n rir Media har jeg ikke sett.
Har den på video. Veldig fin dokumentar, kunne med hell vært litt lenger.
Vet ikke om jeg skal le eller gråte av Ihsahn
Ellers var ikke den greia til lydverket så dum heller. s***n rir Media har jeg ikke sett.
Vi døde ikke... Vi har aldri levd.
-
- Belieber
- Mood:
Kanskje litt utenom topic men.
TV2 hadde et program som tok for seg kriminelle saker som var aktuelle i 96/97.. De hadde intervju med en svensk satanist. Noen som husker? Det var vel ingen som viste hvem han var. Noen mente det var Jon (Dissection)
Du så ikke trynet på han. Men han snakket mye om "Vår herre s***n" og at de samlet inn penger til våpen o.l
Kunne tenkt meg å se igjen. Var j***a artig.
TV2 hadde et program som tok for seg kriminelle saker som var aktuelle i 96/97.. De hadde intervju med en svensk satanist. Noen som husker? Det var vel ingen som viste hvem han var. Noen mente det var Jon (Dissection)
Du så ikke trynet på han. Men han snakket mye om "Vår herre s***n" og at de samlet inn penger til våpen o.l
Kunne tenkt meg å se igjen. Var j***a artig.
-
- Belieber
- Mood:
hihi! den er så kos!Warhead wrote:Pannterra..? hva er det?
deff metl!
det svarte alvor<3<3
Mei hem.
The Countess laughs and sips her wine.
Haha, det er så flaut når skyggen til Ihsahn smatter i seg cola med isbiter og sloss med stemmeskiftet.
License, registration, I ain't got none but I got a clear conscience bout the things that I done
Lilleng wrote:Aslak wrote:U-1999 har jeg ikke sett. Handler det kun om Covenant? Isåfall stemmer jeg Lydverket.
"Det er dritt, jeg hater disse menneskene! Ikke bandet altså, men de tyske svina! Ikke publikum altså, men promotøren!"
Hehe, ja husker det. Astennus gebrokne kommentar på norsk var også j****g bra. Spenstig av nrk å sende en slik dokumentar i 99. Men det er s***n rir media og det svarte alvor som er de mest interessante.
Har vel sett de fleste nevnt i tråden til nå, de ligger på youtube om noen vil ha ønskereprise. Det svarte alvor er den beste alt i alt
Edit det svarte alvor finnes dog ikke på youtube
Gidder du å linke eller?Nochmar wrote:Har vel sett de fleste nevnt i tråden til nå, de ligger på youtube om noen vil ha ønskereprise. Det svarte alvor er den beste alt i alt