Lynchomaniac wrote:Kronidioter som kaster Ăžl
Kombinerer man dette med uendelig lange trommesoloer sÄ har en forsmaken pÄ hvordan h*****e kan vÊre.
It is currently 13 Dec 2024, 16:08
De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine
Post by BruunoRamone »
Lynchomaniac wrote:Kronidioter som kaster Ăžl
Rintrah wrote:ForstÄr ikkje at promping ikkje blei nevnt fÞr side 10. Betyr det at folk synes dette er heilt greit?! f**n altsÄ, etter tre festivaldager er det ikkje sÄ j***a kult Ä stÄ i i ein mengde der folk slepper seg laus i alle retninger. Slutt Ä et kebab.
Dirant wrote:Bob wrote:ja fytterakkern. var vel pÄ fredagen ellerno jeg snudde og gikk ut pÄ terassen igjen da jeg egentlig skulle inn. promp er ut.
RĂžyking inne, prumping ute!
Hege wrote:Nye utgivelser pleier Ă„ vĂŠre kjipt.
Conan wrote:Annen sak er band som absolutt mÄ dra noen coverlÄter enda de har mer enn nok egne lÄter Ä ta av.
Tja altsÄ... det er alltid den samme coverregelen som gjelder her. Hvis coverlÄten er nesten helt likt originalen er det fullstendig uinteressant. Hvis bandet som coverer har en helt annen stil kan det bli interessant Ä hÞre en annerledes versjon av en gammel slager.Udunpute wrote:Conan wrote:Annen sak er band som absolutt mÄ dra noen coverlÄter enda de har mer enn nok egne lÄter Ä ta av.
Det er jeg faktisk helt enig i. Jeg drar jo for Ä se et band spille sitt eget materiale, ikke en j***a hyllest-aften. Ei coverlÄt er greit nok, men band som spiller 3-4 stk hver gang blir bare teit.
Merk at nÄ er det selvfÞlgelig forskjell pÄ band en har betalt 50 kr for Ä se pÄ en eller annen pub, kontra et fullstappa Rockefeller og en billett til 300 kr.
Conan wrote:Annen sak er band som absolutt mÄ dra noen coverlÄter enda de har mer enn nok egne lÄter Ä ta av.
Gorgar wrote:For ikke Ä snakke om band med minst 10 album pÄ samvittigheten som mÄ slÞse bort 10+ minutter pÄ tromme- og gitar-soloer. UnÞdvendig slÞsing av tid som kunne blitt pÄ brukt pÄ minst to ekstra lÄter.
babyPESS wrote:Ikke at det gjÞr andre noe, men jeg blir irritert pÄ gutter med svart bolleklipp som har lang matrixfrakk som stÄr og holder rundt den feite kjÊresten sin med altfor mye kajal og avfarga hÄr som er oransje/rÞdt med dvaske krÞller mens de morsk stÄr og ser pÄ konserten. FÄr f**n meg vÊre mÄte pÄ.
Post by Conan »
Gorgar wrote:Conan wrote:Annen sak er band som absolutt mÄ dra noen coverlÄter enda de har mer enn nok egne lÄter Ä ta av.
For ikke Ä snakke om band med minst 10 album pÄ samvittigheten som mÄ slÞse bort 10+ minutter pÄ tromme- og gitar-soloer. UnÞdvendig slÞsing av tid som kunne blitt pÄ brukt pÄ minst to ekstra lÄter.
Post by Sassu-Wunnu »
Tenebres wrote:Det som ogsÄ er plagsomt er vokalistene til black- og death-metal band som snakker mellom lÄtene... med growling/grimvokal. HAHAHAHA sÄ dumt!
Som regel hÞres det bare mongo ut. "This is a song from our new album" med Gremlin-stemme synes jeg er litt flaut. Passer fint til vokal med musikk i bakgrunnen... ikke til smÄprating.Sassu-Wunnu wrote:Tenebres wrote:Det som ogsÄ er plagsomt er vokalistene til black- og death-metal band som snakker mellom lÄtene... med growling/grimvokal. HAHAHAHA sÄ dumt!
Why, det passer jo forsÄvidt bedre inn.
Post by dĂždshemma »
Tenebres wrote:Det som ogsÄ er plagsomt er vokalistene til black- og death-metal band som snakker mellom lÄtene... med growling/grimvokal. HAHAHAHA sÄ dumt!