Klassiker om klassiske Metallica
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Skulle stemme sånn rimelig bratroll wrote:1. Master of Puppets
2. Ride the Lightning
3. Kill 'Em All
4. And Justice for all
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Akula wrote:1. Master of Puppets
2. Kill 'Em All
3. Ride the Lightning
4. ...And Justice For All
fasiten!
-
- Belieber
- Mood:
Ride the Lightning
Master of Puppets
Justice...
Kill 'em All
Heilt tett mellom RTL og MOP, ltt lenger ned til dei to andre. Men fire kanonalbum, uten tvil!
Master of Puppets
Justice...
Kill 'em All
Heilt tett mellom RTL og MOP, ltt lenger ned til dei to andre. Men fire kanonalbum, uten tvil!
f**n, nå må jeg også rangere..
1. Master of Muppets
2. Hide the Lightning
3. ...And justice for LÅL
6. Fill'em all
1. Master of Muppets
2. Hide the Lightning
3. ...And justice for LÅL
6. Fill'em all
License, registration, I ain't got none but I got a clear conscience bout the things that I done
Mosher wrote:Hmm? Noe sier meg at Affen og hans like ikke fikset Metallica før tidligst seint 88. Ihvertfall kjente ikke jeg noen pudler som gjorde det. Men hva vet jeg?
Eh!? Du leste ikke posten min på side 1, gjorde du vel? Dessuten, hva har Metallica etter '88 med "puddel" og gjøre??? Lightning har vært min favoritt siden jeg oppdaga Metallica i '87, et år før Justice kom ut (Justice var for øvrig en enorm skuffelse i forhold til de 3 første).
1.Ride the Lightning
2.Master of Puppets
3.Kill 'em All
4....and Justice for All
Affen wrote:Mosher wrote:Hmm? Noe sier meg at Affen og hans like ikke fikset Metallica før tidligst seint 88. Ihvertfall kjente ikke jeg noen pudler som gjorde det. Men hva vet jeg?
Eh!? Du leste ikke posten min på side 1, gjorde du vel? Dessuten, hva har Metallica etter '88 med "puddel" og gjøre??? Lightning har vært min favoritt siden jeg oppdaga Metallica i '87, et år før Justice kom ut (Justice var for øvrig en enorm skuffelse i forhold til de 3 første).
1.Ride the Lightning
2.Master of Puppets
3.Kill 'em All
4....and Justice for All
Ok.
Det Metallica etter 88 har med puddel å gjøre, er at det ble mer tilgjengelig for puddelrockere og allmuen generelt. Før det, ble de stort sett betraktet som bråk, blant alle andre enn fansen.
Bytter vi om på Justice og Kill, så er forøvrig vår rangering lik.
Praise the lord and pass the ammunition
Mosher wrote: Det Metallica etter 88 har med puddel å gjøre, er at det ble mer tilgjengelig for puddelrockere og allmuen generelt. Før det, ble de stort sett betraktet som bråk, blant alle andre enn fansen.
Jaha, men leser du alt jeg skriver her på forumet vil du se at jeg liker masse egentlig, både brutalt og soft. Cannibal Corpse og Winger er 2 av mine favoritter
-
- Belieber
- Mood: