"In Sorte Diaboli" vs. "Now, Diabolical"
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Da må du jo brenne den på en DVD, kopiere den over til en minidisc, og ta den opp på kassett og... Da blir det bra.Mathfreak wrote:SINNSYKT bra den nye te dimmu hvertfall..!! Syntes nesten den er bedre en foreløperen. Har selvsagt denne på både cd, cd-r og mp3
Tee-hee!
Got a spot that gets me hot, and you ain´t been to it!
-
- Belieber
- Mood:
Det er egentlig et j****g bra format. Det tåler jo alt, og har CD-kvalitet. Rart det ikke slo an... Kanske platebransjen vil at vi skal ødelegge CDene våre for å være nødt til å kjøpe nye...evilbanana wrote:Jeg fant en hel pose med minidiscer idag. KOS!
Got a spot that gets me hot, and you ain´t been to it!
-
- Poser
- Mood:
Ja, jeg savner egentlig minidisc-spilleren litt, selv om det er praktisk å ha så stort utvalg som jeg har på mp3-spilleren.
Har hørt In Sorte Diaboli flere ganger i dag og den har ikke blitt bedre, snarere tvert imot egentlig. Nesten helt sikker på at Now, Diabolical vinner denne da den tross alt har noen låter som er ganske kule selv om helheten er noe ujevn. Men Ruun og Ordo Ad Chao slår både ND og ISD ned i støvlene altså.
Har hørt In Sorte Diaboli flere ganger i dag og den har ikke blitt bedre, snarere tvert imot egentlig. Nesten helt sikker på at Now, Diabolical vinner denne da den tross alt har noen låter som er ganske kule selv om helheten er noe ujevn. Men Ruun og Ordo Ad Chao slår både ND og ISD ned i støvlene altså.
ROCK!
Mayhem, Darkthrone, Satyricon, Gorgoroth og Dimmu Borgir.
Storheter som idag ikke er inærheten av Det Som Engang Var. De kan goth være inne på noe til tider, men mener virkelig folk at de holder seg like bra den dag i dag? Eller er det navnene som består?
Om folk tenker litt utafor boksen, er det utrolig hva man kan oppdage. Men selvfølgelig skal folk få like det de vil for meg...
PS: Katharsis - 666 er tidenes Black Metal skive, og den kom i 2000.
Johnny Cash
Storheter som idag ikke er inærheten av Det Som Engang Var. De kan goth være inne på noe til tider, men mener virkelig folk at de holder seg like bra den dag i dag? Eller er det navnene som består?
Om folk tenker litt utafor boksen, er det utrolig hva man kan oppdage. Men selvfølgelig skal folk få like det de vil for meg...
PS: Katharsis - 666 er tidenes Black Metal skive, og den kom i 2000.
Johnny Cash
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Det var ikke det jeg spurte om, jeg spurte om du hadde HØRT på den i sin helhet. Er faktisk genial!
Fyy faan kor jæævlig det e!!!
Har hørt samplen som ble lagt ut for lenge siden. Forferdelig.
Har hørt Anti. Guess what! Forderdelig.
Vi prøvde å sette den på hos Tiller idag. At det går an...
Den skiva er pur drit.
Har hørt Anti. Guess what! Forderdelig.
Vi prøvde å sette den på hos Tiller idag. At det går an...
Den skiva er pur drit.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
-
- Poser
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Roar wrote:The Rite of War Cross <3<3<3<3
Har sett mange skriver det, men låten heter faktisk "The rite of our cross".
DØDSMARSJ TIL h*****e!