Worship wrote:Meget godt kjøp Void!
Jepp. Litt over ein hundrings for 39 episodar er ikkje ille
It is currently 18 Dec 2024, 20:09
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Voidhanger »
Worship wrote:Meget godt kjøp Void!
s9ky wrote:Er det bare jeg som gråter når jeg ser hesten til gutten, i min nykjøpte The Neverending Story, dør?
Er så jævli bra film til at den er laget... *sjekke coveret* ..for lenge siden?
Udunpute wrote:s9ky wrote:Er det bare jeg som gråter når jeg ser hesten til gutten, i min nykjøpte The Neverending Story, dør?
'88 er det vel. Helt hinsides ræva film gitt. Avsindig elendig.
Post by UndeadFlowerKing »
Udunpute wrote:s9ky wrote:Er det bare jeg som gråter når jeg ser hesten til gutten, i min nykjøpte The Neverending Story, dør?
Post by DarthVidar »
Ok, dette er det mest idiotiske jeg har lest fra deg...Udunpute wrote:s9ky wrote:Er det bare jeg som gråter når jeg ser hesten til gutten, i min nykjøpte The Neverending Story, dør?
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
Vidar wrote:Ok, dette er det mest idiotiske jeg har lest fra deg...Udunpute wrote:s9ky wrote:Er det bare jeg som gråter når jeg ser hesten til gutten, i min nykjøpte The Neverending Story, dør?
'84 er det vel. Helt hinsides ræva film gitt. Avsindig elendig.
haha, joa, boka var grei den, men for oss dyselektikere som bruker 3 uker på å komme igjennom boka er nok filmen grim nok =DVeik wrote:ReignInØl wrote:Udunpute wrote:s9ky wrote:Er det bare jeg som gråter når jeg ser hesten til gutten, i min nykjøpte The Neverending Story, dør?
Folk syter over flisespikkerdetaljer i LOTR, men her har vi et eksempel på hvordan en mesterlig bok virkelig kan maltrakteres.
Eg elsker den filmen! Husker fyrste gong eg såg filmen.. eg grein og grein og greeeein under scenen med hesten.
Post by DarthVidar »
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
Vidar wrote:Neverending Story er den beste eventyrfilmen noensinne. ALT er bra med denne. Skuespillet er knall, kostymene er knall, sminken er knall, effektene er knall, kulissene er knall, musikken er knall, ja ALT er knall med denne. Udunpute er en dust.