Er signerte plater spessielt viktig for deg?
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Får jeg signert noe, er det bare kult. Men gidder ikke å drasse med meg skiver over alt i TILFELLE jeg skulle møte noen bandfolk.
Egentlig samma for meg, men er det en signering og jeg er i området, og jeg slipper kø, og jeg liker bandet, så er det greit.
Men viktig er det slettes ikke, og interessen for autografer har sunket betraktelig de siste åra...
Men viktig er det slettes ikke, og interessen for autografer har sunket betraktelig de siste åra...
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
-
- Belieber
- Mood:
Har ei signert Volcano, men haha. Dårligste plata, og det er egentlig ikke no stas heller.
hehe, blunk blunk, hehe
Hege wrote:Så lenge man får platene signert av bandet SELV (altså at man er vitne til det hele), er det stas. Ferdigsignerte plater er ikke verdt noen ting for min del.
Sant nok.
"Jeg kom til verden med et skrik, men hvem gjorde ikke det.
Jeg liker å p**e og sove og le."
"Bang that head that doesn't bang"
Jeg liker å p**e og sove og le."
"Bang that head that doesn't bang"
Ikke overvettes viktig, har ingen. Selv om et par skiver signert av f.eks. Maiden eller Emperor hadde absolutt vært stas å ha.
Eller jo, Trash the Graveyard-demoen. Bare av Marius da.
Eller jo, Trash the Graveyard-demoen. Bare av Marius da.
You treat your step-mother with respect, Pantera!
-
- Poser
- Mood:
- Been thanked: 2 times
Samlet en del før på det der, men mer merch...har en bunke brev fra forskjellige nwobhm band til managere og dj'r på 80 tallet - det er kult synes jeg, Og brev fra mamma'n til Joe Elliott da de var aktuelle med første singel De fikk litt familær hjelp kan man si...he-he..slike saker er for meg kult. Gigkontrakter for Chinatown etc, elsker disse greiene...mmm...signerte skiver er ok, best med egen opplevelse, men har da plenty av rare saker som jeg setter pris på.
SE OPP!!! ikke ned...
Min framtid er lys og lang
og rekker bakom tidens tvang
Min framtid er lys og lang
og rekker bakom tidens tvang
-
- Belieber
- Mood:
Jeg syns det er gøy å få ting signert når man møter bandet.
Men å kjøpe ting som er ferdig signert er bare tull.
Men å kjøpe ting som er ferdig signert er bare tull.
-
- Belieber
- Mood:
Wesker wrote:for min egen del: stas og ha. det er ikke det at jeg på død og liv MÅ ha alt signert, men når anledninger byr seg for å få signerte skiver så takker jeg så avgjort ikke nei!
Samme her. En artig gimmick rett og slett,men ikke noe jeg går over lik for. Og det betyr IKKE at jeg har tenkt å kvitte meg med min signerte Samarithan 12", Stian!
-
- Poser
- Mood:
Kult det, spesielt hvis det er vinyler. Ikke så spesielt stor stas når det er snakk om lamme cd-booklets. Unntatt hvis det er snakk om spesielle limiterte skiver da. Jmfr. den originale Zyklon-B skiva mi som er signert av hele bandet. Moaha!
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Belieber
- Mood:
Liker best hilsener fra folk man kjenner og band man har støttet opp, eller gode gamle helter. Signaturen skal vel bety litt mer enn en krusedull av en eller annen kis som spiller i ett eller annet band.
Men må innrømme at det var litt stas når jeg dro opp Furze 7" jeg kjøpte tidligere i dag, og plutselig se at den var signert av Reapern.
Men må innrømme at det var litt stas når jeg dro opp Furze 7" jeg kjøpte tidligere i dag, og plutselig se at den var signert av Reapern.
The Countess laughs and sips her wine.
StigRune wrote:Hege wrote:Så lenge man får platene signert av bandet SELV (altså at man er vitne til det hele), er det stas. Ferdigsignerte plater er ikke verdt noen ting for min del.
Sant nok.
Helt enig.
-
-
- Rocker
- Mood:
Vidar wrote:Kult det, spesielt hvis det er vinyler. Ikke så spesielt stor stas når det er snakk om lamme cd-booklets. Unntatt hvis det er snakk om spesielle limiterte skiver da. Jmfr. den originale Zyklon-B skiva mi som er signert av hele bandet. Moaha!
Aldri i verden om noen hadde fått lov til å klusse på mitt eks. av den, ikke engang bandmedlemmene.