Sist kjøpte spill?
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Belieber
- Mood:
Det er mycket bra, så langt som jeg har fått spilt meg. (ikke så veldig langt, ehem). veldig gøy å se på og.Voidhanger wrote:evilbanana wrote:Fant det til minipris ja?
Ja, nokon lunde. £14.99 inkl. frakt hos CD-WOW, minus ein £1-voucher eg hadde på lur. Har trua på dette spelet!
hehe, blunk blunk, hehe
God of War er omtrent like gøy å se på som å spille, faktisk.evilbanana wrote:Det er mycket bra, så langt som jeg har fått spilt meg. (ikke så veldig langt, ehem). veldig gøy å se på og.Voidhanger wrote:evilbanana wrote:Fant det til minipris ja?
Ja, nokon lunde. £14.99 inkl. frakt hos CD-WOW, minus ein £1-voucher eg hadde på lur. Har trua på dette spelet!
Runda hele driten på easy-mode i ett strekk en gang, og en kompis satt og såg på hele den 13 timer lange seansen.
not all rap song are bad. like gospel rappers and people who just like to rap. only most of them are bad
-
- Poser
- Mood:
Onyx wrote:thorel wrote:Final Fantasy X-2
Tihi! Jentespill.
Er det skikkelig barnslig? Planen er å kjøpe det når eg er ferdig med FFX, men om det er fniseutgåve av FFX, står eg over.
-
- Be
- Mood:
Age of empires III
Command & Conquer Tiberium Wars
Dead Man's Hand
Medal of Honour pacific assault
Fornøyd med alle sammen
Command & Conquer Tiberium Wars
Dead Man's Hand
Medal of Honour pacific assault
Fornøyd med alle sammen
-
- Be
- Mood:
Bergman wrote:FEtt spill!Limping-Christ wrote: Dead Man's Hand
Fornøyd med alle sammen
Absolutt.... særlig på en 32" lcd tv *skryte skryte*
Eh, 40". *bedre bedre*Limping-Christ wrote:Bergman wrote:FEtt spill!Limping-Christ wrote: Dead Man's Hand
Fornøyd med alle sammen
Absolutt.... særlig på en 32" lcd tv *skryte skryte*
http://www.home.no/tjukkeole/Affen wrote: Tomas og Udun kan ronke seg i søvn til Bergman så mye de vil
Det er nok akkurat det det er, haha. Jeg synes det er kjempegøy, selv om storyen ikke er allverden. Masse quests og greier.Voidhanger wrote:Onyx wrote:thorel wrote:Final Fantasy X-2
Tihi! Jentespill.
Er det skikkelig barnslig? Planen er å kjøpe det når eg er ferdig med FFX, men om det er fniseutgåve av FFX, står eg over.
Så om du klarer å se forbi det irriterende jentete sukkersøte, så kan du nok like det. Personlig liker jeg det bedre enn FFX.
send them to sleep
-
- Belieb
- Mood:
Vi kunne jo spelt det på fylla.Voidhanger wrote:Onyx wrote:thorel wrote:Final Fantasy X-2
Tihi! Jentespill.
Onyx wrote: Det er nok akkurat det det er, haha. Jeg synes det er kjempegøy, selv om storyen ikke er allverden. Masse quests og greier.
Så om du klarer å se forbi det irriterende jentete sukkersøte, så kan du nok like det. Personlig liker jeg det bedre enn FFX.
Konseptet med at hver character kan skifte mellom forskjellige klasser/profesjoner og samle separat erfaring i hver av dem er nokså snedig.
At de implementerte dette ved at man skifter klesdrakt midt i kamp er derimot en smule sært. For ikke å nevne at måten å aktivisere super-klassen sin er å skifte innom alle klesdraktene man har i utvalget i en og samme kamp.
Ekstrem fjortisfnisefaktor på cutscenes (ikke minst når de kler av seg for å bade) gjør at jeg er glad jeg bodde alene mens jeg spilte dette, sånn at ingen så hva jeg drev med.