Tidenes rocker!
-
- Beliebe
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
HeimBrent wrote:Alt for mange alternativer, kis! Her mÄ det bli bÄde kvartfinaler og semifinaler fÞr vi nÊrmer oss en finale.
Er enig med Heimert i det, jeg ble svimmel halvveis uti alternativene....
-
- Belieber
- Mood:
Dick_Hardy wrote:Artch? Wig Wam?ReignInĂl wrote:Jeg tok med ALLE de nominerte. Bernt Jansen kan jeg ikke huske Ă„ ha hĂžrt om en gang
Lolocaust!
On-topic: GG Allin
Erman wrote:Det mÄ bli Elvis!
Lemmy er ikke tidenes rocker fÞr han dÞr av overdose, ensom pÄ dass, bedekt av sitt eget spy og urin!
Lemmy er tidenes rocker nettopp fordi han etter Ă„ ha levd 50 Ă„r i samme beinharde kjĂžret som disse andre mindreverdige, IKKE har blitt funnet dau og dekket av sitt eget oppkast. Hadde disse gutta festet sammen med ham hadde de fortsatt blitt funnet daue; under Lemmy's spy og p**s.
'Till, in Time's stayless stealthy swing,
Uncompromising rude reality
Mangled the Monarch of our fashioning,
Who quavered, sank; and now has ceased to be.
Uncompromising rude reality
Mangled the Monarch of our fashioning,
Who quavered, sank; and now has ceased to be.
-
- Poser
- Mood:
Hmm, vurderer om jeg skal bite pÄ eller ikke...Akula wrote:Verken Elvis eller Cash bÞr vÊre pÄ den listen der. Cash spilte country og Elvis var en konform kosegutt som svigermor likte.
GjÞr som du vil. Var ikke ment som bait...Conroy Bumpus wrote:Hmm, vurderer om jeg skal bite pÄ eller ikke...Akula wrote:Verken Elvis eller Cash bÞr vÊre pÄ den listen der. Cash spilte country og Elvis var en konform kosegutt som svigermor likte.
-
- Belieber
- Mood:
Hallo? Er det noe Ä tenke pÄ? Du er Motörhead-fan for pokker! Lemmy ER rock'n roll!Dick_Hardy wrote:Med sÄ mange alternativer i pollen, mÄ jeg nok tenke litt...
Tenebres wrote:Smoothie er altsÄ litt som sex.
*glefs!*Conroy Bumpus wrote:Hmm, vurderer om jeg skal bite pÄ eller ikke...Akula wrote:Verken Elvis eller Cash bÞr vÊre pÄ den listen der. Cash spilte country og Elvis var en konform kosegutt som svigermor likte.
SpÞrsmÄlet var hvem som er mest rock'n'roll, ikke hvem som spilte mest rock'n'roll, sÄ er det ingen ting i veien for Ä ta med seg bÄde Johan Mynt, Robert Johnson eller Screamin' Jay Hawkins.
Og Elvis Pelvis var like mye r'n'r som det gamle Las Vegas-vraket ikke var det.
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
â Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
â Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
Porcus is teh korrekt. Hele greia er hvem som, fullstendig subjektivt, er tidenes rock n' roll personlighet. Slik unngĂ„s diskusjonen om det er teknisk dyktighet eller hva f**n som skal avgjĂžre. Ă
vĂŠre rocka henger ikke nĂždvendigvis sammen med Ă„ spille rock eller metal, derfor er bl.a. countryfolk representert. Kunne like godt hatt med Beethowen for den del.
You treat your step-mother with respect, Pantera!
-
- Be
- Mood:
Etter mye om og noe men fikk jeg skrenket inn listen til:
Lemmy
Ozzy
Ronnie James Dio
Steve Harris
meg selv
..det ble Lemmy til slutt.
Lemmy
Ozzy
Ronnie James Dio
Steve Harris
meg selv
..det ble Lemmy til slutt.
NÄ er Johnny Cash i Rock And Roll Hall of Fame ogsÄ. De skriver:
Selv stemte jeg Iggy.
Lesser known is the fact that Johnny Cash was present at the birth of rock and roll by virtue of being one of the earliest signees to Sam Phillipsâ Sun Records back in 1955. Cash was part of an elite club of rock and roll pioneers at Sun that included Elvis Presley, Carl Perkins and Jerry Lee Lewis. The four were collectively referred to as âthe Million Dollar Quartetâ after an impromptu gathering and jam session at the Sun recording studio on December 4, 1956. What Cash and his group, the Tennessee Two, brought to the âSun Soundâ was a spartan mix of guitar, standup bass and vocals that served as an early example of rockabilly. Cash recorded a string of rockabilly hits for Sun that included âCry, Cry, Cry,â âFolsom Prison Bluesâ and âI Walk the Line.â
Selv stemte jeg Iggy.
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
â Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
â Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
Steve-Peck wrote:Hallo? Er det noe Ä tenke pÄ? Du er Motörhead-fan for pokker! Lemmy ER rock'n roll!Dick_Hardy wrote:Med sÄ mange alternativer i pollen, mÄ jeg nok tenke litt...
Stemmer i den, Peck. Alle burde innse det.