Obliteration-Perpetual Decay :Ute nå!
Bergman wrote:Hvordan skaffer jeg meg denne, ved å gjøre minst mulig?
Ha ha! Slenger meg på den her! Sett etter den på Platekompaniet hele tre ganger, så nå er jeg anpusten og lei.
http://www.platekompaniet.no/cdproduct. ... CDVILEF171evil_dave wrote:Ha ha! Slenger meg på den her! Sett etter den på Platekompaniet hele tre ganger, så nå er jeg anpusten og lei.Bergman wrote:Hvordan skaffer jeg meg denne, ved å gjøre minst mulig?
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Torstein wrote:Kven har mekkja kåveret?
En dude fra Polen, Kladiuz etellerannet! Han gjør mye kult egentlig.
Dave: Den er jo nesten over alt, ser'u dårlig ell?
inferno wrote:Torstein wrote:Kven har mekkja kåveret?
En dude fra Polen, Kladiuz etellerannet! Han gjør mye kult egentlig.
Dave: Den er jo nesten over alt, ser'u dårlig ell?
Joa, je bruke briller titt og ofte, je. Men je har da vitterligen ikke sett skiva de gangene je har vært på Platekompaniet (det er dog ei ca ei uke sida)
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Hehehe.. Ja ja.. Hvordan får du det til å bli nesten 400? Er ju 169 +169 blir jo 338kr.. Hehe jeje..
Dave: det var rart.. Men men.. Platekompaniet på oslo city har'n i alle fall, med mindre den er utsolgt(tviler på det)
Dave: det var rart.. Men men.. Platekompaniet på oslo city har'n i alle fall, med mindre den er utsolgt(tviler på det)
inferno wrote:Hehehe.. Ja ja.. Hvordan får du det til å bli nesten 400? Er ju 169 +169 blir jo 338kr.. Hehe jeje..
Det var der jeg var, og på Byporten. Sjekka på kampanjehylla og på nyhetshylla. Men men, stikker innom på veg til ærbe idag og kjøper den. Kanskje like greit å stikke på Sound of Noise.
Scrapper wrote:inferno wrote:Hehehe.. Ja ja.. Hvordan får du det til å bli nesten 400? Er ju 169 +169 blir jo 338kr.. Hehe jeje..
Hvis du runder opp 169 blir det 200, og 2+2 = 400 JØDER
Du får tenka 400kr inkludert ein pils og kvikk lunch!
E du med oss i dag, byrja tanken bli klar?
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Scrapper wrote:hellthrash wrote:Scrapper wrote:inferno wrote:Hehehe.. Ja ja.. Hvordan får du det til å bli nesten 400? Er ju 169 +169 blir jo 338kr.. Hehe jeje..
Hvis du runder opp 169 blir det 200, og 2+2 = 400 JØDER
Du får tenka 400kr inkludert ein pils og kvikk lunch!
Dæv'n, sønn! Jeg er stolt av deg. Glasset ditt er aldri halvtomt!
Hehe,
-
- Spermatozoon
- Mood:
-
Topic author - Rocker
- Mood:
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Da blir det 13.juli, release party på maiden med execration som support. Blillig og brutalt! Jippi!
-
- Spermatozoon
- Mood: