Hvilket instrument spiller du?
-
- Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Gitar og vokal. Plukker også litt i bassen når jeg føler for det
"Du ser ut som du spiser små ungær når du synger"
-
- Poser
- Mood:
Patto wrote:Jeg spiller trommer. Eller slagverk, om du vil. For øvrig er vel betegnelsen slår bedre enn spiller.
Haha, samme her!
Eller; jeg både spiller slagverk og slår trommer egentlig..
I tillegg kan jeg delvis traktere gitar, bass, og tangenter. Og forhåpentligvis snart theremin!
Edit: I tillegg prøver jeg gjerne å spille på/få lyd i alt jeg kommer over av snåle og mindre snåle instrumenter.
Edit 2: Utenom dette spiller jeg ingen rolle.
-
- Belieber
- Mood:
Stort sett bass for tida, men og ein del gitar. Stadig tilbakevendande senebetennelse er dessverre rikeleg hemmande for øving sin del.
Har og spelt litt tangentar uten heilt å få taket på det.
Treblås (sax, klarinett, blokkfløyte osv) var ikkje noke stress å spele på, men det er 100% på gehør, null notekunnskap på desse. Er og veldig lenge sidan sist det blei spelt noke av dette, so det blir sikkert mykje urein flisføring viss eg skal prøve igjen no.
Sekkepipa mi kjem vel og inn under treblås, men det bæljeverket har eg aldri fått til å spele skikkeleg på.
Har og spelt litt tangentar uten heilt å få taket på det.
Treblås (sax, klarinett, blokkfløyte osv) var ikkje noke stress å spele på, men det er 100% på gehør, null notekunnskap på desse. Er og veldig lenge sidan sist det blei spelt noke av dette, so det blir sikkert mykje urein flisføring viss eg skal prøve igjen no.
Sekkepipa mi kjem vel og inn under treblås, men det bæljeverket har eg aldri fått til å spele skikkeleg på.
-
- Belieber
- Mood:
Men ikkje gråt for den del....hoahoa!ReignInØl wrote:Jeg spiller dum.
Tidvis melk.
OT: Brukar stemma...nokon kallar det sang, andre ikkje.
Spelar også litt gitar, men mest for moro....ubrukelig i bandsamanheng..
-
- Belieb
- Mood:
-
- Belieb
- Mood:
Flesh wrote:elvenefris wrote:Spiller bass. Mulig jeg må spille gitar. Skal se på flamencogitar til uka.
Hoho! Nesten fått inn triplet-rasgueado-teknikken til Montoya, faktisk. I halvt tempo riktignok. Sky's the limit.