Nye Skiva til Slipknot.
-
Topic author - Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Embryo
- Mood:
HAr hørt gjennom den et par ganger og kan ikke si at jeg liker den så veldig. Jeg liker når banda jeg syns er bra ikke går for mye vekk fra det de driver med. Det syns jeg skipknot har gjort her, det er mangelen på skikkelig skrikevokal som plager meg mest.
Noen av arrangementene er interessante, men ellers er det ikke mye å glede seg over.
Jeg har gitt den 3 av 5. Skulle ha vært litt mere brutal.
Noen av arrangementene er interessante, men ellers er det ikke mye å glede seg over.
Hold kjeft!
-
- Belieber
- Mood:
Slaughtered wrote:HAr hørt gjennom den et par ganger og kan ikke si at jeg liker den så veldig. Jeg liker når banda jeg syns er bra ikke går for mye vekk fra det de driver med. Det syns jeg skipknot har gjort her, det er mangelen på skikkelig skrikevokal som plager meg mest.
Helt enig. Alt for soft til å være Slipknot. Synes Corey skulle brukt den softe dritten som finnes på skiva i Stone Sour i stedet, der det hører hjemme. Irriterende.
-
- Poser
- Mood:
Flertallet av dem har langt hår.Wesker wrote:har slipknot langt hår?? hvis ikke så er de ikke noe gode.
Skiva var forøvrig skuffende. Savner aggresjonen fra de forrige.
-
- Be
- Mood:
-
- Be
- Mood:
brodie wrote:Den låta jeg hørte var jævli dårlig og minnet meg mer om linkin park enn om bra metal
Har Linkin park blastbeats?? Nytt for meg da.
-
- Belieber
- Mood:
Scareface wrote:Flertallet av dem har langt hår.Wesker wrote:har slipknot langt hår?? hvis ikke så er de ikke noe gode.
Skiva var forøvrig skuffende. Savner aggresjonen fra de forrige.
Oi,de så jammen rare ut
fytti f**n for et dårlig album. Slipknot er noe av det mest patetiske metal bandet jeg har vært borti. La dem bli der borti statene med sine idiotiske masker og rotne. Men selvfølgelig, alle har sin smak, så nu-metal fans elsker vel dette.
-
- Poser
- Mood:
Har ikke hørt skiva enda, men den må sjekkes ut med tider og stunder. Bra intervju med bandet i seneste Metal Hammer. Artig bilde av dem hvor de står rangert etter høyde. Minst en halv meter forskjell på trommisen og gitaristen med den skumle maska.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!