Det er techno-jodling. Du MĂ jo elske detLadyDoubleDealer wrote:Dick_Hardy wrote:Du, nei. Det har du selvsagt ikkeLadyDoubleDealer wrote:Edguy? Aldri hĂžrt om.
Hvilken musikk er det? Black metal?
Edguy
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Beliebe
- Mood:
Dick_Hardy wrote:Det er techno-jodling. Du MĂ jo elske detLadyDoubleDealer wrote:Dick_Hardy wrote:Du, nei. Det har du selvsagt ikkeLadyDoubleDealer wrote:Edguy? Aldri hĂžrt om.
Hvilken musikk er det? Black metal?
Hmmm... ringer ingen bjeller altsÄ, det mÄ vÊre et lite og nystartet band det her. Er de samer?
-
- Poser
- Mood:
Man vet aldri med Tobias Sammet. Gitaristen/tubaspilleren, er det Jens Ludwig han heter? I hvert fall, han er kvart inkaindianer pÄ farsida. Derfor alle de sÞramerikanske rytmene.LadyDoubleDealer wrote:Hmmm... ringer ingen bjeller altsÄ, det mÄ vÊre et lite og nystartet band det her. Er de samer?
-
- Beliebe
- Mood:
Dick_Hardy wrote:Man vet aldri med Tobias Sammet. Gitaristen/tubaspilleren, er det Jens Ludwig han heter? I hvert fall, han er kvart inkaindianer pÄ farsida. Derfor alle de sÞramerikanske rytmene.LadyDoubleDealer wrote:Hmmm... ringer ingen bjeller altsÄ, det mÄ vÊre et lite og nystartet band det her. Er de samer?
Aha, stemmer det. Jeg har ogsÄ hÞrt rykter om at vokalisten er dverg.
-
- Poser
- Mood:
-
- Beliebe
- Mood:
Dick_Hardy wrote:Stemmer. Han er fetter'n til Kai Hansen.
Men jeg tror vi setter en strek der
Hehe, ja, tror det, fĂžr KFD eller noen andre hiver oss ut for usaklig oppfĂžrsel.
Men on-topic, vanskelig Ä velge ei skive blant mange bra, men jeg liker nÄ sisteskiva best fremdeles jeg da.. Med Hellfire Club pÄ en god 2. plass. Er vel blandt dem som mener de bÞr holde seg unna power-metallen og gÄ for mer klassisk heavy metal, de lÄter litt bedre da.
-
- Poser
- Mood:
Der holder jeg med deg. Mytji ber!LadyDoubleDealer wrote:Er vel blandt dem som mener de bÞr holde seg unna power-metallen og gÄ for mer klassisk heavy metal, de lÄter litt bedre da.
-
- Belieber
- Mood:
Stemte Hellfire Club, men kunne like gjerne stemt pÄ hvilken som helst skive sia Vain Glory. Knallskiver hele veien. Mandrake er forÞvrig sterkt undervurdert. Det som hever Hellfire Club det lille hakket er den ultraheftige produksjonen. Det gjÞr faktisk opp for at skiva lÄtmessig ikke er helt pÄ hÞyde med et par av forgjengerne i de svakeste Þyeblikkene.
Tenebres wrote:Smoothie er altsÄ litt som sex.
HAD wrote:Vain Glory Opera syntes jeg er litt oppskrytt.
Her er vi helt pÄ nett, etter den lille fadesen din ang White Lion
(men siden alle WL-skivene er meget bra er du tilgitt )
Men ja, Vain Gory Opera er voldsomt oppskrytt. Helt ok skive, men ikke mer. Alt for mange lÄter som ikke holder mÄl. Er vel bare 2-3 skikkelig gode lÄter der...
-
- Belieber
- Mood:
NÄr det gjelder den Superheroes-EPen, sÄ syns jeg virkelig Judas at the Opera er noe av det beste Edguy noensinne har gjort, uavhengig av at dem har fÄtt med Kiske pÄ den lÄta. Det er rett og slett umulig Ä ikke bli i godt humÞr nÄr partiet som begynner sÄnn rundt 2:20 tar over! Ellers er Tears of a Mandrake ei fantastisk kremlÄt.
-
- Beliebe
- Mood:
Affen wrote:Superheroes er min favorittlÄt med Edguy! Edguy er desidert best nÄr de beveger seg inn i hardrock verden og bort fra powermetal verden...
Jupp, det er sÄ sant sÄ sant. Men Superheroes er ikke den beste hard rock lÄta deres, det er Wasted Time..
LadyDoubleDealer wrote:Affen wrote:Superheroes er min favorittlÄt med Edguy! Edguy er desidert best nÄr de beveger seg inn i hardrock verden og bort fra powermetal verden...
Jupp, det er sÄ sant sÄ sant. Men Superheroes er ikke den beste hard rock lÄta deres, det er Wasted Time..
Det er jeg helt enig i.
Wasted Time er knallbra, Superheroes er skummelt rĂŠva.
-
- Beliebe
- Mood:
AndersMarken wrote:LadyDoubleDealer wrote:Affen wrote:Superheroes er min favorittlÄt med Edguy! Edguy er desidert best nÄr de beveger seg inn i hardrock verden og bort fra powermetal verden...
Det er jeg helt enig i.
Wasted Time er knallbra, Superheroes er skummelt rĂŠva.
Musikksmaken din er jo upÄklagelig til tider da, Marken, sÄ det forundret meg jo ikke.
Ellers mÄ jeg innrÞmme at jeg til tider fÄr skikkelig gÄsehud av linja "And I look into the rear view mirror just to see how fucked I look", det er liksom en hook der som er sinnsykt bra!
Ărlig talt, den beste hardrocklĂ„ta til bandet er jo selvfĂžlgelig The Piper Never Dies, som ogsĂ„ er bandets beste lĂ„t totalt sett. *Litt* Guns'N-inspirert mot slutten der.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
-
- Poser
- Mood:
Og Lavatory Love MachineGorgar wrote:Den beste hardrocklÄta til Edguy er selvfÞlgelig f*****g With Fire.