Hot in the Shade
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Poser
- Mood:
BruunoRamone wrote:MÄ bare korrigere deg angÄende Forever. Uten Ä vÊre pÄstÄelig sÄ mener jeg at det er ei Michael Bolton-lÄt. AltsÄ han har skrevet den. FÄr deg vel neppe til Ä like melodien noe bedre, men. Hehe.
Det har du pokker meg rett i - det hadde jeg glemt, men det er en Bolton/Stanley komposisjon Men liker'n nok ikke bedre av den grunn nei
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je mÄ innrÞmme att je er litt pÄ sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjĂŠm helt i fra Ă sbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
-
- Belieber
- Mood:
HITS er for meg ei middels skive. De fleste Stanley lÄtene synes jeg holder mÄl. Gene sine derimot er rimelig tafatte. Han skrev ikke akkurat mange bra lÄter i perioden 1984-1991. Skiva er dessuten altfor lang. 15 lÄter er for mye rett og slett. Mine favoritter er Rise to it, Hide your heart, Silver spoon, King of hearts og Forever. Alle er Stanley lÄter
-
- Belieber
- Mood:
grynt wrote:Midt pÄ treet.
NĂ„r det gjelder Trouble Walkin', syns jeg den er MYE bedre enn Second Sighting men svakere enn Frehley's Comet.
Enig i dette. FĂžrste FC skiva er skikkelig bra! Men ble veldig skuffet da jeg hĂžrte Second sightning. Ekke noe spes gla i Tod Howarth. Han blir rett og slett for pusete. Richie Scarlet er derimot tĂžffere enn toget
Swordandstone wrote:grynt wrote:Midt pÄ treet.
NĂ„r det gjelder Trouble Walkin', syns jeg den er MYE bedre enn Second Sighting men svakere enn Frehley's Comet.
Enig i dette. FĂžrste FC skiva er skikkelig bra! Men ble veldig skuffet da jeg hĂžrte Second sightning. Ekke noe spes gla i Tod Howarth. Han blir rett og slett for pusete. Richie Scarlet er derimot tĂžffere enn toget
Digger Tod Howarth! Glimrende vokalist og lÄtskriver. Og bÄde Frehley's Comet, Second Sighting og Trouble Walkin er glimrende skiver alle 3
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Affen wrote:Swordandstone wrote:grynt wrote:Midt pÄ treet.
Digger Tod Howarth! Glimrende vokalist og lÄtskriver. Og bÄde Frehley's Comet, Second Sighting og Trouble Walkin er glimrende skiver alle 3
Trouble walkin er veldig veldig bra! Det ryktes jo at Mr. Frehley har spilt inn ti spor. HĂ„per de ser dagens lys snart. De kommer garantert til Ă„ kicke ass sammenlignet med de tre andre sine siste soloalbum
-
- Poser
- Mood:
Affen wrote:Swordandstone wrote:grynt wrote:Midt pÄ treet.
Liker alle 3 Frehley skivene men Second Sighting er den svakeste av dem, sÄ jeg mÄ si meg enig med grynt
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je mÄ innrÞmme att je er litt pÄ sjekker'n"
Kiss har noen bra lÄter pÄ alle skivene fra 80-tallet, men 70 tallet er mye mye bedre for Kiss IMO. Forever synes jeg er veldig bra ballade, Stanley viser hva han kan pÄ vokalen pÄ den.
Frehley skivene er bra men noe ensidige, man veit hva man fÄr med Ace
Frehley skivene er bra men noe ensidige, man veit hva man fÄr med Ace
-
- Belieber
- Mood:
Uten tvil den beste skiva Kiss gjorde i perioden uten sminke. De har rett og slett ingen andre skiver fra denne perioden hvor lÄtskrivinga er pÄ et sÄ hÞyt nivÄ.
Denne skiva beholder det beste av 80 tallet samtidig som musikken ogsÄ trekkes tilbake fra lefling med heavy metal og pop til mer organisk rock og dette funker bra for meg.
Noen stinkers er det selvfÞlgelig pÄ denne ogsÄ, men ikke pÄ langt nÊr sÄ mange som pÄ skivene fÞr og man hÞrer ogsÄ tydelig her at Gene har tatt seg sammen litt, selv om de beste lÄtene sÄ klart er Stanley lÄter... og hvilke lÄter!:-)))
Mine favoritter er:
Silver Spoon
King Of Hearts
You Love Me To Hate You
Hide Your Heart
Cadillac Dreams
The Street Giveth And The Street Taketh Away
Somewhere Between Heaven And Hell
Ok-lÄtene er:
Rise To It
Prisoner Of Love
Read My Body
Love's A Slap In The Face
Forever
Og stinker'ne er:
Little Caesar
Boomerang
Betrayed
Revenge er for meg en skive som ikke har stÄtt seg spesiellt bra i det heletatt. Greit nok at Gene ytterligere hadde tatt seg sammen og jobbet opp "tÞffing" imagen sin igjen og at han ogsÄ skrev gode lÄter til den plata, men sÄÄÄÄÄÄ bra er ikke Unholy, Domino og de andre at de klarer Ä bÊre en skiva. I tilegg synes jeg vel Revenge er den svakeste skiva til Stanley noensinne
Denne skiva beholder det beste av 80 tallet samtidig som musikken ogsÄ trekkes tilbake fra lefling med heavy metal og pop til mer organisk rock og dette funker bra for meg.
Noen stinkers er det selvfÞlgelig pÄ denne ogsÄ, men ikke pÄ langt nÊr sÄ mange som pÄ skivene fÞr og man hÞrer ogsÄ tydelig her at Gene har tatt seg sammen litt, selv om de beste lÄtene sÄ klart er Stanley lÄter... og hvilke lÄter!:-)))
Mine favoritter er:
Silver Spoon
King Of Hearts
You Love Me To Hate You
Hide Your Heart
Cadillac Dreams
The Street Giveth And The Street Taketh Away
Somewhere Between Heaven And Hell
Ok-lÄtene er:
Rise To It
Prisoner Of Love
Read My Body
Love's A Slap In The Face
Forever
Og stinker'ne er:
Little Caesar
Boomerang
Betrayed
Revenge er for meg en skive som ikke har stÄtt seg spesiellt bra i det heletatt. Greit nok at Gene ytterligere hadde tatt seg sammen og jobbet opp "tÞffing" imagen sin igjen og at han ogsÄ skrev gode lÄter til den plata, men sÄÄÄÄÄÄ bra er ikke Unholy, Domino og de andre at de klarer Ä bÊre en skiva. I tilegg synes jeg vel Revenge er den svakeste skiva til Stanley noensinne
Snasen plate. Husker jeg hadde problemer med Ä fÄ tak i den pÄ CD for etpar Är siden
Mr. Wildside wrote:AORGuru wrote:Det er da noen tÞffesanger pÄ den. "Silver Spoon" er ei kongelÄt. Liker ogsÄ hit'ene "Hide Your Heart" og "Forever" jeg samt "Rise To It". Men det er noen dÞdpunkter pÄ den ogsÄ ja. Ei midt pÄ treet skive.
Hide your heart ja..... hvem andre var det som hadde den lÄta?
Jeg tenkte et Þyeblikk pÄ Bonnie Tyler.....
Det er ikke no galt med Bonnie Tyler. Dama har jo gjort "Total Eclipse Of The Heart", "Ravishing" og "Making Love Out Of Nothing At All", bare for Ä nevne tre glimrende lÄter av tidenes komponist. Hennes versjon av "Hide Your Heart" er ogsÄ god, men sÄ er da ogsÄ skiva med samme navn rimelig bra. Bedre enn "Hot In The Shade" faktisk, men sÄ skal vi ikke utelukke at Desmond Child har noe med det Ä gjÞre.
NÄr det gjelder "Hot In The Shade" er det ei utrolig ujevn skive, der Gene Simmons stÄr for det verste mÞlet han noen gang har levert i form av "Boomerang". Mannen med tunga er i det hele tatt ikke i sitt ess pÄ denne plata, men Paul Stanley leverer som alltid en del gromlÄter. "Silver Spoon" og "Hide Your Heart" er nok favorittene, men alt i alt er plata uansett blant Kiss' svakeste.
The beating of my heart is a drum and it's lost
And it's looking for a rhythm like you
You can take the darkness from the pit of the night
And turn it into a beacon burning endlessly
http://www.rockandrolldreams.com
http://www.facebook.com/rockandrolldreams
And it's looking for a rhythm like you
You can take the darkness from the pit of the night
And turn it into a beacon burning endlessly
http://www.rockandrolldreams.com
http://www.facebook.com/rockandrolldreams
steinman wrote: ...men Paul Stanley leverer som alltid en del gromlÄter. "Silver Spoon" og "Hide Your Heart" er nok favorittene, men alt i alt er plata uansett blant Kiss' svakeste.
Joda, men det er ingen som slÄr Molly Hatchet's versjon av Hide your heart gitt..Mye bedre enn originalen...
Metal music we listen
Beer ruthlessly we can drink
We feel the great alchohol
And always a beer will do it
Beer ruthlessly we can drink
We feel the great alchohol
And always a beer will do it
Bah! Denne skiva har jeg aldri hatt non spesielt forhold til.
Direkte dÄrlig er den ikke. Men LAAAANGT ifra noe av det bedre.
Detta var faktisk en av de siste platene jeg tok meg til anskaffelse av detta bandet.
Hovedsaklig for interessen for denna sjiva ikke er like stor.
Det jeg derrimot synes ER arti.
Er at Eric Carr fÄr en vokaljobb.
Jeg synes han skulle hatt langt flere (men stortmer rakk'n uheldigvis aldri )
Jeg er forÞvrig en av dem som ikke takler Forever-lÄta.
Fy flate til suppelÄt.
Eneste jeg liker med denna er hvor goodlooking gutta ser ut, i den video'n.
(JÊdda, jeg gidder ikke Ä lyve om at jeg synes det engang. Og hvor useriÞst dere tar meg nÄ gir jeg fint f**n i)
Midt pÄ treet-plate.
Helt grei liksom. Men ikkeno Ă„ rope hurra fra.
De bedre lÄtene er alt nevnt.
Direkte dÄrlig er den ikke. Men LAAAANGT ifra noe av det bedre.
Detta var faktisk en av de siste platene jeg tok meg til anskaffelse av detta bandet.
Hovedsaklig for interessen for denna sjiva ikke er like stor.
Det jeg derrimot synes ER arti.
Jeg er forÞvrig en av dem som ikke takler Forever-lÄta.
Fy flate til suppelÄt.
Eneste jeg liker med denna er hvor goodlooking gutta ser ut, i den video'n.
(JÊdda, jeg gidder ikke Ä lyve om at jeg synes det engang. Og hvor useriÞst dere tar meg nÄ gir jeg fint f**n i)
Midt pÄ treet-plate.
Helt grei liksom. Men ikkeno Ă„ rope hurra fra.
De bedre lÄtene er alt nevnt.
solveii wrote:Det jeg derrimot synes ER arti.
Han sang jo inn en ny versjon av Beth Äret fÞr til samlinga Smashes, Trashes & Hits. Den bÞr du uansett skaffe deg, da den i tillegg inneholder 2 nye lÄter (i 88), Let's Put the X in Sex og (You Make Me) Rock Hard. Begge disse er sÊrdeles glimrende, og fÞrstnevnte er en av mine Kiss-favoritter...
Ettersom jeg har likt detta bandet i...en del... Är, har jeg faktisk klart Ä skrape sammen alle offesielle utgivelser.Affen wrote:Han sang jo inn en ny versjon av Beth Äret fÞr til samlinga Smashes, Trashes & Hits. Den bÞr du uansett skaffe deg, da den i tillegg inneholder 2 nye lÄter (i 88), Let's Put the X in Sex og (You Make Me) Rock Hard. Begge disse er sÊrdeles glimrende, og fÞrstnevnte er en av mine Kiss-favoritter...
(ok da, jeg mangler hav med vinyl og ulike lands utgivelser... Men det er det f**n med uendelig med jo)
SĂ„ DER ligger det ikke no problem.
Jeg var bare ikke flink nok Ă„ formulere meg.
Det jeg mente var selvsagt at detta var fÞrste "CARR-lÄt".
Uansett om Eric Carr sang Beth. SÄ er og forblir Beth en Peter Criss lÄt.
Let's Put The X In Sex, synes jeg forĂžvrig ingenting om.
-
- Poser
- Mood:
HÞrte pÄ denne skiva for et par dager siden. Jeg har visst alltid hatt en aldri sÄ liten vrangforestilling om at Hot In The Shade er KISS svakeste skive, men nÄ ble jeg kurert.
Alle Paul Stanley sine lÄter er fete, faktisk kommer unge herr Simmons ogsÄ opp med et par brukbare lÄter. Skivas problem er at den et litt for lang. Hadde de kuttet ut en 3-4 virkelige bommerte sÄ hadde det vÊrt en av KISS aller beste album. SÄnn som den dog er blir den stÄende som en litt ujevn skive, men den er mye bedre enn Lick It Up, Animalize og Asylum.
Absolutt en godkjent plate.