torjo wrote:Gledelig at Aerosmith blir trukket fram i lyset! Tidenes nest beste amerikanske band.
Etter Van Halen, Faith No More, Kansas, Queensryche, Soundgarden, Beach Boys, eller...?
It is currently 12 Dec 2024, 21:28
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Thunderbear »
torjo wrote:Gledelig at Aerosmith blir trukket fram i lyset! Tidenes nest beste amerikanske band.
Thunderbear wrote:torjo wrote:Gledelig at Aerosmith blir trukket fram i lyset! Tidenes nest beste amerikanske band.
Etter Van Halen, Faith No More, Kansas, Queensryche, Soundgarden, Beach Boys, eller...?
Post by Thunderbear »
torjo wrote:Thunderbear wrote:torjo wrote:Gledelig at Aerosmith blir trukket fram i lyset! Tidenes nest beste amerikanske band.
Nei. Ei heller etter Kiss, Metallica, Lynyrd Skynyrd eller Slayer.
Thunderbear wrote:torjo wrote:Thunderbear wrote:torjo wrote:Gledelig at Aerosmith blir trukket fram i lyset! Tidenes nest beste amerikanske band.
Bruce Springsteen er ikke noe band! Det vet du vel?!
Post by Thunderbear »
torjo wrote:You know who I mean. Don't play dumb!
torjo wrote:Thunderbear wrote:torjo wrote:Thunderbear wrote:torjo wrote:Gledelig at Aerosmith blir trukket fram i lyset! Tidenes nest beste amerikanske band.
Bruce Springsteen er ikke noe band! Det vet du vel?!
You know who I mean. Don't play dumb!
Bruce Springsteen vil jeg dog rangere høyere enn Aerosmith.
Post by Thunderbear »
HAD wrote:Prøver med et råtips... BÖC ??
Post by NastyBondage »
torjo wrote:Om HAD hadde tippet like bra i eliteseriekonken ville han ledet klart!
Post by HappyCamper »
Lynchomaniac wrote:Harvest wrote:Hmmm... det eneste forholdet jeg har til Aerosmith er låta "I Don't Want To Miss a Thing" fra 1998.
Oi, da må jeg med den dypeste respekt å melde alikevel si at du er "akterutseilt" - og har en solid jobb å gjøre
Denne jobben vil dog bringe deg mange gleder, start med Rocks, Toys in the attic, Permanent vacation og Pump - men ønsker du å rote enda dypere i det gamle kan jeg på det varmeste anbefale Pandora's toys boksen hvor du finner masse "gammalt" snop!
You'll soon be an Aerofanatic
Post by Lynchomaniac »
Thunderbear wrote:torjo wrote:You know who I mean. Don't play dumb!
Hmmm;
Heart og Rush er Canadiske, så dem er det ikke...
Hvem da? Bon Jovi?!!
Hellish glare and inference
The other ones a duplicate
The queenly flux, eternal light
Or the light that never warms
Yes the light that never, never warms
Or the light that never
Never warms...
Post by Thunderbear »
Lynchomaniac wrote:Heart er et Seattleband (takk og pris ikke ordets "rette" forstand!), langt nord i Statene riktignok - men ikke langt nok til å kalle dem Canadiere
Post by Thunderbear »
torjo wrote:Søstrene Wilson vokste opp i Sør-California og Taiwan, før familien slo seg ned i Seattle. Heart ble dannet i Seattle, men var i lange tider basert i Vancouver, Canada. Alle medlemmene var amerikanske, om jeg ikke tar helt feil.
Post by Lynchomaniac »
torjo wrote: før familien slo seg ned i Seattle. Heart ble dannet i Seattle
Thunderbear wrote:torjo wrote:Søstrene Wilson vokste opp i Sør-California og Taiwan, før familien slo seg ned i Seattle. Heart ble dannet i Seattle, men var i lange tider basert i Vancouver, Canada. Alle medlemmene var amerikanske, om jeg ikke tar helt feil.
Hvis en først skal ta utgangspunkt i en digresjon av en digresjon av en digresjon i en topic, for deretter gjøre det til en diskusjon; Fair Enough!