Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Lamp of Thoth

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

BingoMeister
Belieber
Belieber
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by BingoMeister »

Skal skjekke ut når jeg kommer meg hjem. Sammenlignes det med Vitus så er det verdt en lytt regner jeg med.
"If people say I have lost my mind, maybe it's not gone, just a little hard to find"

BingoMeister
Belieber
Belieber
Mood:

Post by BingoMeister »

knuthulhu wrote:
MikkelRev wrote:Lamp Of Thoth-låten var iallefall tøff, og med en Cirith Ungol, er dette klart innkjøpsverdig.

knuthulhu wrote:... og for et band dette er. Jeg kan nesten ikke vente til 19.oktober.
Hva skjer da?

leifk wrote:Håper det snart kommer noe bestillingsinfo om 10"'ern
http://blog.myspace.com/index.cfm?fusea ... =296997749
Jeg skjønner ingenting av bestillingsmåten, vil de ha meg til å sende penger i en konvolutt? Hva er galt med PayPal?

Paypal snyter deg om du snur nesen mot dem.

19. oktober spiller Lamp of Thoth med Pagan Altar, Warning, Against Nature og The River i London. Jeg skal dit :P
ImageDenne her saken tipper jeg?.
Anyway, likte lydbildet deres (Lamp of thoth altså) og syns det var ganske ok. Var noe med vokalen, litt kjedelige vokallinjer kanskje, vet ikke helt.
"If people say I have lost my mind, maybe it's not gone, just a little hard to find"

Topic author
knuthulhu
Poser
Poser
Mood:

Post by knuthulhu »

Det er den gigen ja. Norseman og jeg tar turen.

Hver til sitt - for meg er Lamp of Thoth den største oppdagelsen jeg har gjort på mange år. Passer meg helt perfekt med den okkulte Hammer Horror/Arthur Machen/OTO - inspirerte stilen.
"Even s***n wears leather"

BingoMeister
Belieber
Belieber
Mood:

Post by BingoMeister »

Norseman ja. Lenge siden jeg har sett han. Ikke siden Sabbath i bergen tror jeg. Om man bare hadde tid og penger til slike utflukter..

Liker stilen, og lydbildet deres som sagt. Fet musikk, er bare noe som skurrer litt med vokalen. Kanskje det er en slik voksesak.

MikkelMus
Belieber
Belieber
Mood:
Been thanked: 2 times
Norway

Post by MikkelMus »

BingoMeister wrote:Fet musikk, er bare noe som skurrer litt med vokalen. Kanskje det er en slik voksesak.
Det er noe med vokalisten ja, ikke uten grunn han heter The Overtly Melancholic Lord Strange. Selv synes jeg ikke han høres strange ut da..
Intervju: http://www.metalcoven.de/interviews/the ... hoth_e.htm

Hvordan fungerer det med å sende penger i en konvolutt? Det høres jo innmari risikabelt, tungvint, dyrt, tregt og gammeldags ut. Eller finnes det andre måter/steder å skaffe den fra? Jeg fikk mail fra Miskatonic som skrev at "...for paypal orders you are better using some German mail order ike Northern Silence as we don't take paypal...", men fant ingen Lamp på www.northern-silence.de
Cirith Ungol | Revelation | Bloodstar | Demon Flight | Nigro Mantia | Tales of Medusa | Blitzkrieg | Trespass

pale
Spermatozoon
Mood:

Post by pale »

:lol: northern silence og TLOT. visste ikke at Rich har så bra humor heh. jeg tror de får man kanskje bare fra Miskatonic. derfor har man dessverre ingen andre valg enn å sende penger i en konvolutt.

norseman
Belieber
Belieber
Mood:

Post by norseman »

knuthulhu wrote:Det er den gigen ja. Norseman og jeg tar turen.

Hver til sitt - for meg er Lamp of Thoth den største oppdagelsen jeg har gjort på mange år. Passer meg helt perfekt med den okkulte Hammer Horror/Arthur Machen/OTO - inspirerte stilen.

Blir en usannsynlig herlig kveld, og angående stilen deres, HELT ENIG! Takk forresten for demoen, den var knallbra.

Bingomeister; jeg bor på Island nå, så du får si fra om du er i nabolaget, hehe.
'Till, in Time's stayless stealthy swing,
Uncompromising rude reality
Mangled the Monarch of our fashioning,
Who quavered, sank; and now has ceased to be.

LeifK
Poser
Poser
Mood:

Post by LeifK »

MikkelRev wrote:
BingoMeister wrote:Fet musikk, er bare noe som skurrer litt med vokalen. Kanskje det er en slik voksesak.
Det er noe med vokalisten ja, ikke uten grunn han heter The Overtly Melancholic Lord Strange. Selv synes jeg ikke han høres strange ut da..
Intervju: http://www.metalcoven.de/interviews/the ... hoth_e.htm

Hvordan fungerer det med å sende penger i en konvolutt? Det høres jo innmari risikabelt, tungvint, dyrt, tregt og gammeldags ut. Eller finnes det andre måter/steder å skaffe den fra? Jeg fikk mail fra Miskatonic som skrev at "...for paypal orders you are better using some German mail order ike Northern Silence as we don't take paypal...", men fant ingen Lamp på www.northern-silence.de

Er vel ikke i lager der ennå. TLOT spiller i Tyskland til helga, er sikkert å få tak i vinylen til uka igjen.

BingoMeister
Belieber
Belieber
Mood:

Post by BingoMeister »

norseman wrote:

Blir en usannsynlig herlig kveld, og angående stilen deres, HELT ENIG! Takk forresten for demoen, den var knallbra.

Bingomeister; jeg bor på Island nå, så du får si fra om du er i nabolaget, hehe.
WTF? Gjør du der oppe da?

Topic author
knuthulhu
Poser
Poser
Mood:

Post by knuthulhu »

BingoMeister wrote:
norseman wrote:

WTF? Gjør du der oppe da?

han hører vel på LoT demoen jeg sendte vestover...
"Even s***n wears leather"

manimal
Poser
Poser
Mood:

Post by manimal »

Kult dette her, men vet ikke om jeg synes det var sååå bra.

PsychoDad
Belieber
Belieber
Mood:

Post by PsychoDad »

Ep-en virka veldig bra ved første gjennomhøyring. Bandet er kanskje ikkje så veldig spenstig musikalsk sett, men eg synes dei har eit veldig bra og orginalt sound. Ekstra pluss for bra layout, patch og skinn-bok. Og for ein bra Cirith Ungol-cover.

MikkelMus
Belieber
Belieber
Mood:
Norway

Post by MikkelMus »

PsychoDad wrote:Ep-en virka veldig bra ved første gjennomhøyring. Bandet er kanskje ikkje så veldig spenstig musikalsk sett, men eg synes dei har eit veldig bra og orginalt sound. Ekstra pluss for bra layout, patch og skinn-bok. Og for ein bra Cirith Ungol-cover.
Bestilt den fra Miskatonic ved å sende sedler i en konvolutt? Hvor mye kom det på totalt, EP+vekslegebyr+porto+rekommandert(?) ?

Foretrekker egentlig PayPal siden det er så mye enklere og tryggere. Har sett etter EP'n på Northern Silence hver dag de siste par ukene, men fortsatt ingen lamp... begynner å miste håpet på en lovlig original.. :(
Cirith Ungol | Revelation | Bloodstar | Demon Flight | Nigro Mantia | Tales of Medusa | Blitzkrieg | Trespass

PsychoDad
Belieber
Belieber
Mood:

Post by PsychoDad »

MikkelRev wrote:
PsychoDad wrote:Ep-en virka veldig bra ved første gjennomhøyring. Bandet er kanskje ikkje så veldig spenstig musikalsk sett, men eg synes dei har eit veldig bra og orginalt sound. Ekstra pluss for bra layout, patch og skinn-bok. Og for ein bra Cirith Ungol-cover.
Bestilt den fra Miskatonic ved å sende sedler i en konvolutt? Hvor mye kom det på totalt, EP+vekslegebyr+porto+rekommandert(?) ?

Foretrekker egentlig PayPal siden det er så mye enklere og tryggere. Har sett etter EP'n på Northern Silence hver dag de siste par ukene, men fortsatt ingen lamp... begynner å miste håpet på en lovlig original.. :(
Hugsar ikkje akkurat kor mykje eg betalte.
Under 200 vil eg tru. Dei gangane eg har handla frå Miskatonic synes eg totalsummen ikkje har vore urimelig høg. Sjølve prisen på produktet er vanligvis låg i forhold til kvaliteten så då er det ikkje så nøye om det blir litt ekstra utgifter ved veksling og sending av pengar.

BingoMeister
Belieber
Belieber
Mood:

Post by BingoMeister »

PsychoDad wrote:
MikkelRev wrote:

Hugsar ikkje akkurat kor mykje eg betalte.
Under 200 vil eg tru. Dei gangane eg har handla frå Miskatonic synes eg totalsummen ikkje har vore urimelig høg. Sjølve prisen på produktet er vanligvis låg i forhold til kvaliteten så då er det ikkje så nøye om det blir litt ekstra utgifter ved veksling og sending av pengar.
Litt skeptisk til å sende penger selv, siden det er så mange andre betaling metoder nå. Men regner ikke med det er så mange som svindler med vilje, ting kan jo skje.

MikkelMus
Belieber
Belieber
Mood:
Norway

Post by MikkelMus »

BingoMeister wrote:Litt skeptisk til å sende penger selv, siden det er så mange andre betaling metoder nå. Men regner ikke med det er så mange som svindler med vilje, ting kan jo skje.
Snakket med postdamen, du kan sende penger i en verdikonvolutt (?) sålenge landet du sender til godkjenner slikt. England går greit. Det er visst den beste/tryggeste måten å sende penger i en konvolutt, siden da står posten selv ansvarlig om pengene "forsvinner".
Baksiden med det er at det vil koste 100 kr og porto itillegg. Blir lett 350 for en plate.. Ellers sender du helt på eget ansvar og risiko, da blir det kanskje billigere.

BingoMeister
Belieber
Belieber
Mood:

Post by BingoMeister »

MikkelRev wrote:
BingoMeister wrote:Litt skeptisk til å sende penger selv, siden det er så mange andre betaling metoder nå. Men regner ikke med det er så mange som svindler med vilje, ting kan jo skje.
Snakket med postdamen, du kan sende penger i en verdikonvolutt (?) sålenge landet du sender til godkjenner slikt. England går greit. Det er visst den beste/tryggeste måten å sende penger i en konvolutt, siden da står posten selv ansvarlig om pengene "forsvinner".
Baksiden med det er at det vil koste 100 kr og porto itillegg. Blir lett 350 for en plate.. Ellers sender du helt på eget ansvar og risiko, da blir det kanskje billigere.
<det skal være en j***a bra skive hehe, men er vel bedre å bestille flere om gangen da. Hvis du får sjappen til å sende som "gave" for komme unna litt toll.

MikkelMus
Belieber
Belieber
Mood:
Norway

Post by MikkelMus »

Northern Silence har fått den på lager nå. Så hvis du foretrekker PayPal, www.northern-silence.de/ men vær rask, kun 500 eksemplarer. Die Hard-edition er allerede forlengst utsolgt.

Eilev
Embryo
Embryo
Mood:

Post by Eilev »

Oooh, høres fett ut! Har fått så sykt doom-kick om dagen, må nesten prøve å få dette og i hus snart :)

MikkelMus
Belieber
Belieber
Mood:
Norway

Post by MikkelMus »

God EP dette her. Frost And Fire er ikke den eneste Cirith Ungol-koblingen her. TLoT bruker og Wheel of Fate-logo, pluss jeg hører endel King Of The Dead på denne platen.

Locked Previous topicNext topic