Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Blackfoot

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Blackfoots beste?

No Reservations
1
9%
Flying High
0
No votes
Strikes
3
27%
Tomcattin'
2
18%
Marauder
4
36%
Siogo
1
9%
Vertical Smiles
0
No votes
Rick Medlocke & Blackfoot
0
No votes
Medicine Man
0
No votes
After The Reign
0
No votes
 
Total votes: 11
User avatar

knuthulhu
Poser
Poser
Posts: 274
Joined: 09 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by knuthulhu »

På sitt beste (les: alle platene fram til Highway song - live) var Blackfoot glimrende. Etter det gikk glansen vekk og de gjorde noen ting som var direkte pinlige. HAD er litt vel kritisk til No Reservations og Flying High. Sant at de ikke hadde funnet formelen enda, men skivene er likevel veldig bra, om de ikke når helt opp til Strikes, Tomcattin og Marauder.
"Even s***n wears leather"

User avatar

Thunderbear
Belieber
Belieber
Posts: 91
Joined: 23 Jul 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Thunderbear »

knuthulhu wrote:På sitt beste (les: alle platene fram til Highway song - live) var Blackfoot glimrende. Etter det gikk glansen vekk og de gjorde noen ting som var direkte pinlige. HAD er litt vel kritisk til No Reservations og Flying High. Sant at de ikke hadde funnet formelen enda, men skivene er likevel veldig bra, om de ikke når helt opp til Strikes, Tomcattin og Marauder.

Hear, hear!

For min del vil jeg legge til at Tomcattin' alldeles ikke er den höydaren enkelte her påstår.


oddefa
Spermatozoon
Posts: 0
Joined: 23 Sep 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by oddefa »

"Strikes", "Tomacattin" og "Maurauder" er alle veldig bra (og varierte). Favoritten min er "Strikes". Synes platene med Ken Hensley er bra, men litt for polert (AOR) etter min smak. Mangler det ville trøkka de hadde på platene før. Liveplaten er også bra. Favoritt lå: Highway song, spesielt når de drar i gang gitar soloene på slutten).
Vært passiv "leser" av dette forumet lenge nå, på tide å bidra litt aktivt.

User avatar

SoundOfNoise
Spermatozoon
Posts: 0
Joined: 10 Aug 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by SoundOfNoise »

Mye tøft fra dette bandet og må tipse om denne nye live DVD og CD`n som var overraskende bra. Full konsert med særdeles bra lyd og bilde.

http://www.soundofnoise.net/catalog/pro ... ts_id=7026

User avatar

HAD
Belieber
Belieber
Posts: 39
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by HAD »

Fytti katta. Har fått Blackfoot kick om dagen og etter at jeg fant flere lydklipp fra en konsert fra Zurich 1982 så lurer jeg på om noen vet om dette er tilgjengelig på en DVD... d***n så tøft det er å se org.besetningen.... Skal jo se den utgaven som spiller på SRF, men det blir jo helt klart ikke det samme... En eller annen gang så tar vel Medlocke til vettet og skipper sin anonyme tilværelse i LS og kjører comeback i Blackfoot...

User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

Tenker vi skal gjøre noen frekke moves til Rattlesnake Rock n Roller i sommer!

Locked Previous topicNext topic