"Swedish Sleaze & Rock N Roll"
-
Topic author - Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Jeg tror ikke det er plass til mer på pollen, så jeg tok bare med de som var på akkurat den samlecden. Kan man putte inn enda mer altså?
Paradice forsvant nemlig.
-Everybody Had A Poison Heart-
Sillois wrote:Jeg tror ikke det er plass til mer på pollen, så jeg tok bare med de som var på akkurat den samlecden. Kan man putte inn enda mer altså?
Sikkert den siste du la inn, og så glemte du å trykke "add option" etter du hadde skrevet det inn.
-
- Mood:
Ahh, poeng. Too late.Stian wrote:Sillois wrote:Jeg tror ikke det er plass til mer på pollen, så jeg tok bare med de som var på akkurat den samlecden. Kan man putte inn enda mer altså?
Sikkert den siste du la inn, og så glemte du å trykke "add option" etter du hadde skrevet det inn.
-
- Belieber
- Mood:
Affen wrote:Stemte Crashdïet, men så leste jeg på nytt og så at Nasty Idols var med. Jaja. Men hvor er Swedish Erotica?
Swedish Erotica var kanonbra!!!
BruunoRamone wrote:Affen wrote:Stemte Crashdïet, men så leste jeg på nytt og så at Nasty Idols var med. Jaja. Men hvor er Swedish Erotica?
Men de var ikke på cden det her er snakk om, så du og Affen kan ta Swedish Erotica på webcam.
-
- Belieber
- Mood:
Stian wrote:BruunoRamone wrote:Affen wrote:Stemte Crashdïet, men så leste jeg på nytt og så at Nasty Idols var med. Jaja. Men hvor er Swedish Erotica?
Men de var ikke på cden det her er snakk om, så du og Affen kan ta Swedish Erotica på webcam.
Njaa, vet ikke helt.
-
- Belieber
- Mood:
Stian wrote:BruunoRamone wrote:Affen wrote:Stemte Crashdïet, men så leste jeg på nytt og så at Nasty Idols var med. Jaja. Men hvor er Swedish Erotica?
Jeg har lasta ned en del Swedish Erotica...
-
- Mood:
Men fydda, bare to stemmer. Hadde jeg kunnet stemme to ganger, ville den andre stemmen min gått til Crashdïet helt klart.
Selv om det er klisjé å si det, så er It's A Miracle en vidunderlåt. Den låta jeg har hørt mest på på dataen, ooh,elsk.
Selv om det er klisjé å si det, så er It's A Miracle en vidunderlåt. Den låta jeg har hørt mest på på dataen, ooh,elsk.
-
- Spermatozoon
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Crashdïet vinner klart. Men hvor er Easy Action i pollen?
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.
-
- Poser
- Mood:
Har tilgode å høre alle dissa banda, da spesielt; Sister Sin, Enemies og Gasoline Queen! Bai Bang er vel det bandet som ligger mitt hjerte nærmest av de andre.
Føler vel litt på meg at Crashdiet er nåtida's Glamhype hos Söta Bror - i likhet med at Nasty Idols engang var det samme
Men et ennå bedre spørsmål; Hvorfor i helsike er det ikke rydda vei for Svenskenes beste Glamband i pollen? De vasker jo gølvet med alle andre.....!!!!
Shotgun Messiah
Forøvrig minner jeg på Bruuno's formaninger om å holde tunga rett i munnen hva Sleaze/Glam angår. Ikke var Swedish Erotica Glam/Sleaze heller - "heavy på image" javel, men ikke noe annet enn et vanlig Melodiøst Hardrockband. I så henseende noe de tildels har tilfelles med Wig Wam
Føler vel litt på meg at Crashdiet er nåtida's Glamhype hos Söta Bror - i likhet med at Nasty Idols engang var det samme
Men et ennå bedre spørsmål; Hvorfor i helsike er det ikke rydda vei for Svenskenes beste Glamband i pollen? De vasker jo gølvet med alle andre.....!!!!
Shotgun Messiah
Forøvrig minner jeg på Bruuno's formaninger om å holde tunga rett i munnen hva Sleaze/Glam angår. Ikke var Swedish Erotica Glam/Sleaze heller - "heavy på image" javel, men ikke noe annet enn et vanlig Melodiøst Hardrockband. I så henseende noe de tildels har tilfelles med Wig Wam
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je må innrømme att je er litt på sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
Glorious Bankrobbers var et bra band. Eller har jeg kun hørt Crashdiet av disse, og det var sånn passe.