Sjelfrost wrote:Tenebres wrote:Et par "ok" låter, men ellers blir jeg ikke særlig fascinert av CoF møter Dimmu.
Var vel en litt upresis definisjon, men ok.
Kan ikke si meg enig i den sammenligningen nei. AN er uansett konge.
It is currently 18 Dec 2024, 17:18
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Gawanash wrote:det er vel ikke bare vokkisen som har bomma på navnet? -jeg vil tørre å påstå at selve bandet har bomma på navnet. slanke gutter?
Hehe, ser ut som man forandrer mening etter flere gjennomlyttinger.Djaenn_Haenni wrote: 1. Drudenhaus (6-/6) (Intens)
2. New Obscurantis Order (5+/6) (Knallskive)
3. Redemption Process (5-/6) (Enkelte dødpunkter, men allikevel sterk)
Neppe. Wikipedia: The term anorexia is of Greek origin: an (privation or lack of) and orexis (appetite) thus meaning a lack of desire to eat.Venomenon wrote:Anorexia Nervosa er navn på sykdommen men betyr også (etter hva jeg har hørt) "Fornektelse av eksistens".
Post by twilightarise »
Post by DarthVidar »
Beste skiva.Likskjender wrote:Drudenhaus har fått kjørt seg en gang og det låter ikke så ille det.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
twilightarise wrote:Fantastisk band, som mistet litt av respekten min da jeg leste tekstene og så bildene. MEN, heldigvis er jeg ikke av den typen som dømmer band etter slike overfladiske bagateller, ergo fortsatte jeg å høre på dem, og gjør det fortsatt. Redemption Process starter knallbra, men gir seg litt utover cden. Den andre knallskiva New+Obscurantis+Order er også helt ekstrem på starten, men den holder seg bedre oppe en Redemption.