torjo wrote:Ah, en gammel, klassisk tråd hvor grungefolket banket puddelgjengen 1000 - 0.
As if
It is currently 04 Dec 2024, 19:55
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Steve Peck »
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.
Steve-Peck wrote:Gidder ikke kalle fyren en drittsekk, da jeg ikke har noe imot ham som person (har liten bakgrunn for det i og med at han tok reper'n mens jeg fortsatt var ganske så ung...) Musikalsk er han kjip! Det finnes ikke noe mer dekkende begrep egentlig. "Kjip" oppsummerer musikeren Kubein-Kurt i én stavelse.
Steve-Peck wrote:torjo wrote:
Du innrømmer selv i den posten jeg opprinnelig svarte på at du tror det også kan finnes gode utøvere av grunge. Du liker ikke Nirvana, greit nok. Glem dem. Sats heller på Soundgarden da! Deres tekster er heller ikke overdrevent depressive.
Og de musikalske ferdighetene burde du ikke klage på!
Det er greit. Skal sjekke dem ut ved neste korsvei. Kan de både stemme gitarene sine og skru lyd også?
Post by Steve Peck »
Nei, ting tar tid gitt... Skal prøve å huske det neste gang jeg er innom platekompaniet, hvilket antagelig vil si i morra.torjo wrote:Steve-Peck wrote:torjo wrote:
Du innrømmer selv i den posten jeg opprinnelig svarte på at du tror det også kan finnes gode utøvere av grunge. Du liker ikke Nirvana, greit nok. Glem dem. Sats heller på Soundgarden da! Deres tekster er heller ikke overdrevent depressive.
Og de musikalske ferdighetene burde du ikke klage på!
Det er greit. Skal sjekke dem ut ved neste korsvei. Kan de både stemme gitarene sine og skru lyd også?
Har du sjekket ut Soundgarden enda, Steve-Peck?
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.
Post by NastyBondage »
Post by Imp y Celyn »
Imp_y_Celyn wrote:Kurt Cobain er vel og den personen som fekk flest til å plukke opp gitaren å begynne å klunke tidleg på nitti-talet.
Post by Uncle_Oyster »
Post by Dick Hardy »
Post by NastyBondage »
master_k wrote:Ja, fy f**n. Jeg liker death metal og psykedelisk rock. Synd og skam å høre på flere sjangre innenfor musikk.