Ăreplugger for jenter (i hovedsak, i hvert fall)
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Ăreplugger for jenter (i hovedsak, i hvert fall)
Noen svenske designere har gjort smykker av Etymotics ER-20-plugger:
Selv om det ikke er den peneste Þrepynten jeg har sett, er musikknerdinne-faktoren i seg selv pÄ grensen til sexy. Jeg stemmer # 7071 pÄ vegne av min dessverre litt skeptiske bedre halvdel.
Selv om det ikke er den peneste Þrepynten jeg har sett, er musikknerdinne-faktoren i seg selv pÄ grensen til sexy. Jeg stemmer # 7071 pÄ vegne av min dessverre litt skeptiske bedre halvdel.
Buttplugger i örene? Pröv og gjett hvilket svaralternativ jeg valgte!
Forövrig (det er en gammel historie som jeg har fortalt utallige ganger för, men jeg tar den igjen for det!) sĂ„ har jeg brukt öreplugger 1 gang pĂ„ konsert, og det var pĂ„ Manowar pĂ„ Rockefeller i 2002. Jeg tenkte at dette kom til Ă„ bli sĂ„ höyt at her trengtes det öreplugger. BlĂ€h! Ărepluggene ödela jo bare konsertopplevelsen, jo! Ble bare grötete lyd med mye bass og null diskant. Halvveis uti konserten heiv jeg örepluggene fra meg, og nöt hele resten av showet. Det var HĂY lyd, men den flöt som honning og melk inn gjennom öregangene!
Eneste ganga jeg seriöst har angra pÄ at jeg ikke hadde öreplugger, var pÄ Knutsen og Ludvigsen pÄ Betong i 2004, og jeg sto rett under den ene forsterkeren framme ved scena. Det gjorde vondt. Jeg tenkte at det ville vÀre en skjebnens ironi om jeg etter opptil flere metalkonserter i löpet av livet skulle fÄ tinnitus av Knutsen og Ludvigsen.
Forövrig (det er en gammel historie som jeg har fortalt utallige ganger för, men jeg tar den igjen for det!) sĂ„ har jeg brukt öreplugger 1 gang pĂ„ konsert, og det var pĂ„ Manowar pĂ„ Rockefeller i 2002. Jeg tenkte at dette kom til Ă„ bli sĂ„ höyt at her trengtes det öreplugger. BlĂ€h! Ărepluggene ödela jo bare konsertopplevelsen, jo! Ble bare grötete lyd med mye bass og null diskant. Halvveis uti konserten heiv jeg örepluggene fra meg, og nöt hele resten av showet. Det var HĂY lyd, men den flöt som honning og melk inn gjennom öregangene!
Eneste ganga jeg seriöst har angra pÄ at jeg ikke hadde öreplugger, var pÄ Knutsen og Ludvigsen pÄ Betong i 2004, og jeg sto rett under den ene forsterkeren framme ved scena. Det gjorde vondt. Jeg tenkte at det ville vÀre en skjebnens ironi om jeg etter opptil flere metalkonserter i löpet av livet skulle fÄ tinnitus av Knutsen og Ludvigsen.
ElÀkööt supikoirat!
-
- Belieber
- Mood:
HAHA! Ser nok rimelig idiotisk ut med det der dinglende UT av Ăžrene!
men som Ăžredobber ville jeg prĂžvd de hvite perlene.
men som Ăžredobber ville jeg prĂžvd de hvite perlene.
hehe, blunk blunk, hehe
Huff, sÄ latterlig. Hva blir det neste? Rasspynt hehe
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Hahaha! Tamponger der et fint vampyr eller zombie-motiv kommer frem etter hvert som den blir drenched in blood. ykk.EDA!?! wrote:HAHAHAHA! Det er det DUMMESTE jeg har sett!!! Jeg skal lage tamponger med pynt!
hehe, blunk blunk, hehe
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Mhm. Med noen perler hengende her ...EDA!?! wrote:Tenkte mer pÄ at det kunne henge litt pynt i den kjedelige trÄden
... sÄ ville folk ha trodd at du ikke klarte Ä holde pÄ disse:
I hvert fall nÄr katta blir stor nok til Ä hoppe sÄ hÞyt.EDA!?! wrote:Tamponger er forresten utmerkede katteleker.
Hmm, jeg brukte noe silikon greier pĂ„ en Motörhead konsert, hĂžrte alt bra uansett. Men halvveis ut i konserten datt den i hĂžyre Ăžret ut etter all banginga, og nĂ„ er jeg hĂžrselsskadet pĂ„ det Ăžret. SĂ„ om jeg fks er pĂ„ Ăžving og spiller hĂžyt mĂ„ jeg stĂ„ bak forsterkeren, for det gjĂžr sĂ„ vondt.GladĂžks wrote:BlĂ€h! Ărepluggene ödela jo bare konsertopplevelsen, jo! Ble bare grötete lyd med mye bass og null diskant. Halvveis uti konserten heiv jeg örepluggene fra meg, og nöt hele resten av showet. Det var HĂY lyd, men den flöt som honning og melk inn gjennom öregangene!
Forresten har jeg ei fucka tann og, om jeg roper sÄ det blir mye bass gjÞr den drit vondt.
Sacrifice to vice or die by the
hand of the
Curse and damn you all you
fall by the hand of the
Sinner!
hand of the
Curse and damn you all you
fall by the hand of the
Sinner!
-
- Belieber
- Mood:
GladÞks, brukte du sov-i-ro-plugger? For det gir hinsides dÄrlig lyd, ordentlige Þrepropper derimot gir fin lyd. Ikke like bra som uten, men jeg hater at det piper sÄ j****g i Þra dagen etterpÄ, unner ingen Ä fÄ full blown tinnitus for Ä si det sÄnn.
Non-rising body from the grave showing new reality
What I am, what I want, I'm only after death
What I am, what I want, I'm only after death
-
- Belieber
- Mood:
Manet wrote:Vil ikke blinget gjÞre at pluggene dette veldig fort ut? Har ofte problemer med Ä holde de uten bling pÄ plass nÄr jeg svetter og "mosher"
fÄr ikkje heilt "moshing" og Þreplugga til Ä passa sammen.
E du med oss i dag, byrja tanken bli klar?
-
- Belieber
- Mood:
DĂ„rlige propper gir dĂ„rligere lyd. De demper som regel bare diskanten. FormstĂžpte propper tilpassa den enkeltes Ăžreganger vil derimot dempe hele registeret like mye, og derfor ikke gi noen hĂžrbar endring i lydbildet, bortsett fra Ă„ dempe det hele x antall decibel. Ikke sĂ„ dumt for oss som vil beholde gehĂžret.GladĂžks wrote:Forövrig (det er en gammel historie som jeg har fortalt utallige ganger för, men jeg tar den igjen for det!) sĂ„ har jeg brukt öreplugger 1 gang pĂ„ konsert, og det var pĂ„ Manowar pĂ„ Rockefeller i 2002. Jeg tenkte at dette kom til Ă„ bli sĂ„ höyt at her trengtes det öreplugger. BlĂ€h! Ărepluggene ödela jo bare konsertopplevelsen, jo! Ble bare grötete lyd med mye bass og null diskant. Halvveis uti konserten heiv jeg örepluggene fra meg, og nöt hele resten av showet. Det var HĂY lyd, men den flöt som honning og melk inn gjennom öregangene!
Tenebres wrote:Smoothie er altsÄ litt som sex.