Ravn wrote:???Thefaithlesspriest wrote:Ravn wrote:f**n... Judas Priest, Black Sabbath, Maiden... Klarer ikke bestemme meg...
Priest-lobbyen iler til...
Betyr: Stem Priest, for f**n!
It is currently 10 Nov 2024, 19:25
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Nils Barvåg »
Ravn wrote:???Thefaithlesspriest wrote:Ravn wrote:f**n... Judas Priest, Black Sabbath, Maiden... Klarer ikke bestemme meg...
Thefaithlesspriest wrote:Ravn wrote:???Thefaithlesspriest wrote:Ravn wrote:f**n... Judas Priest, Black Sabbath, Maiden... Klarer ikke bestemme meg...
Stemte Black Sabbath. (for da blir ingen av dere fornøyde, og så er det et j****g bra band )Anders wrote:Thefaithlesspriest wrote:Ravn wrote:???Thefaithlesspriest wrote:Ravn wrote:f**n... Judas Priest, Black Sabbath, Maiden... Klarer ikke bestemme meg...
Ikke hør på den troløse presten, stem Maiden! Iron Maiden's gonna get you, now matter how far.
Post by Lynchomaniac »
Post by CreepingDeath »
Post by DummeBirger »
torjo wrote:Altfor få har stemt Led Zeppelin.
Post by DummeBirger »
Trondskij wrote:å f**n, trodde alle var fra Skottland... oh well, my bad
DummeBirger wrote:Trondskij wrote:å f**n, trodde alle var fra Skottland... oh well, my bad
...Og hva med
Van Halen?
TNT?
Rush?
Mercyful Fate?
Golden Earring?
Burde ikke de også vært med???
Post by DummeBirger »
Anders wrote:DummeBirger wrote: TNT?
TNT er jo norske, duuuuuuuuuust!!!!!
(åh, dårlig ass)
Post by DummeBirger »
torjo wrote:DummeBirger wrote:Trondskij wrote:å f**n, trodde alle var fra Skottland... oh well, my bad
...Og hva med
Van Halen?
TNT?
Rush?
Mercyful Fate?
Golden Earring?
Det er faktisk ikke så himla bak mål å tro at AC/DC er britiske. Flere av dem har visstnok dobbelt statsborgerskap. Men man regner bandet selvsagt for å være australsk.