[Spinn-off]Kreator vs. Destruction vs. Sodom - Del 1
-
Topic author - Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
[Spinn-off]Kreator vs. Destruction vs. Sodom - Del 1
Siden Gladøks tar for seg to av de store i amerikansk thrash tenkte jeg å få satt opp tyskerne mot hverandre. Hvis det blir en suksess kommer del 2 etterhvert kan jeg tenke meg. Dette blir hardt.
Selv mener jeg alle tre er knallbra album og er omtrent umulig å sette mot hverandre, men jeg går for Sentence of Death som vinner for min del. De andre er så kort bak at det omtrent ikke er mulig å legge merke til det.
Edit: Sodom datt ut. Sånn.
Selv mener jeg alle tre er knallbra album og er omtrent umulig å sette mot hverandre, men jeg går for Sentence of Death som vinner for min del. De andre er så kort bak at det omtrent ikke er mulig å legge merke til det.
Edit: Sodom datt ut. Sånn.
-
- Embryo
- Mood:
-
- Belieb
- Mood:
For min del blir det enten Kreator eller Sodom.
Stemmer "Endless pain" fordi den har 10 låter, mens "In the sign of evil" kun har 5.
Vanskelig å velge igrunn. Perfeksjon.
Sjøl om Endless pain er noke meir thrash'a, anser eg eg forresten begge som Black metal.
Stemmer "Endless pain" fordi den har 10 låter, mens "In the sign of evil" kun har 5.
Vanskelig å velge igrunn. Perfeksjon.
Sjøl om Endless pain er noke meir thrash'a, anser eg eg forresten begge som Black metal.
-
- Belieber
- Mood:
Musikalsk er dem deilige alle 3, så Destruction vinner pga coveret
"If people say I have lost my mind, maybe it's not gone, just a little hard to find"