Sist kjøpte spill?
-
- Beliebe
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Be
- Mood:
d***n begynner å bli en stund siden jeg kjøpte et spill nå. De siste titlene jeg kjøpte var vel
- spillt kanskje første timen av singleplayer
- ikke åpnet fra plastikken enda
- spilt til jeg ble fysisk dårlig ^^
f******a fett men altfor tungvint å sette seg ned med en liten stund en sen kveld etter lang arbeidsdag
- spillt kanskje første timen av singleplayer
- ikke åpnet fra plastikken enda
f******a fett men altfor tungvint å sette seg ned med en liten stund en sen kveld etter lang arbeidsdag
the simpsons game. får vel se til å prøve det nå.
ergelig at big-pakka til oblivion kom nå uka etter jeg endelig kjøpte det
ergelig at big-pakka til oblivion kom nå uka etter jeg endelig kjøpte det
JØRGEN! YOU'RE RUNNING THE WRONG DIRECTION!!
Hege wrote:Nye utgivelser pleier å være kjipt.
Blei dritlei alt for fort, hadde egentlig håpa på meir. Skal prøve å starte igjen nuh, thoughtMalebolgia wrote:
Fittespill, sammen med resten av WoW :p Satser på at neste expansion fenger meg, Death Knight ftw!Malebolgia wrote:
-
- Be
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
-
- Be
- Mood:
Söldner og Vietcong2. Har enda ikke prøvd vietcong2, men ser virkelig frem til det. Söldner er et rimelig fett spill. Har ikke kommet lenger enn training, men allikevel. Minuset er at å fly med helikopter og fly er rimelig vanskelig og veldig pussig laga til kontrollermessig. Noen andre synspunkter her eller?
-
- Poser
- Mood:
Det kan du trygt si. At det er crap liZm.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Poser
- Mood:
Oh, baby! Der har du noen timer med kvalitetskos. Krysser fingrene for at Dead Rising får en oppfølger, for eneren var herlige saker.
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
jeg måtte bare ha Sid meyers pirates siden jeg spilte forgjengern helt i stykker da jeg var liten.... stor morro i 3 dager pg så gikk jeg dritt lei!
Choke! choke! choke! the devil we evoke!
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
hoho sykt irriterende med motvind! spes når folka dine har vert 23 måneder på sjøen og er sinte og iltre! vet du hvordan jeg kommer meg til hideouten til han onde fyren som tok alle slektningene dine? jeg vet hvor på kartet jeg skal lete og alt muligt men klarer ikke finne det!
Choke! choke! choke! the devil we evoke!
Terror_mit_uns wrote:hoho sykt irriterende med motvind! spes når folka dine har vert 23 måneder på sjøen og er sinte og iltre! vet du hvordan jeg kommer meg til hideouten til han onde fyren som tok alle slektningene dine? jeg vet hvor på kartet jeg skal lete og alt muligt men klarer ikke finne det!
Ooh, det husker jeg ikke. Jeg har spillet, men får ikke installert det. Vurderer å laste ned og se om det hjelper.