Wig Wam - beste album? *Ikke drittslenging og usakligheter*
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Belieber
- Mood:
Har ingen ting imot mannen, men har mye imot de platte, fantasilÞse arrangementene han har gjort for Wig Wam (venter meg en "morsomhet" nÄ) og det latterlige "orkesteret" og "koret" han prakka pÄ dem. Hele "symphonic"-greia er latterlig rÊva og strykerarrangementet pÄ Bygone Zone er beyond fantasilÞst. SÄ det sÄHege wrote:Snakk ikke stygt om Fylling!
Tenebres wrote:Smoothie er altsÄ litt som sex.
-
- Poser
- Mood:
MÄ si meg enig med Stever'n her. d***n sÄ mye bedre fÞrste WW-DVD'en ville vÊrt uten det crappy orkesteret.
Synes ikke det var sÄ bastant sagt, underforstÄtt er jo dette min mening.Affen wrote:Hege wrote:Fordi det er en poprock-lÄt, ergo à ge Sten Nilsen solo-prosjekt. Dessuten er den dÞrgende kjedelig.steinman wrote:Hege wrote:Bygone Zone skulle ikke vÊrt tilstede pÄ albumet en gang, da det er mer en à ge sololÄt, synes jeg.
For meg er denne et Wig Wam-hÞydepunkt, og jeg ser ikke hvorfor den ikke skulle hÞre hjemme pÄ ei melodiÞs hardrock-plate.
Voldsomt til bastant uttalelse da Hva er det som gjÞr Bygone Zone til en mindre typisk ballade enn bandets andre ballader, og massevis av andre aor/melodic rock ballader? Tror kanskje ikke du er nok inne i sjangeren til Ä komme med sÄ bastante uttalelser
For MEG passer denne lÄta mye bedre inn pÄ en à ge-soloplate enn ei Wig Wam-skive. Wig Wam skal ha (synes jeg) ballader som ATEOTD, Tell Me Where to Go (live-versjonen, der de kliner til med fullt band etter bridgen) og Slave, ikke slik sÞvndyssende poprock.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Hege wrote:Wig Wam skal ha (synes jeg) ballader som ATEOTD, Tell Me Where to Go (live-versjonen, der de kliner til med fullt band etter bridgen) og Slave, ikke slik sĂžvndyssende poprock.
Hm, fortell meg nÞyaktig pÄ hvilken mÄte At the End of the Day og Tell Me Where to Go er mindre "sÞvndyssende poprock" enn Bygone Zone? Liker alle balladene jeg, men sliter med Ä forstÄ hva som gjÞr Bygone Zone mindre passende enn de andre!?
Hege wrote:Bygone Zone er enklere, mer moderne, platt, moderne radiostĂžff.
For meg har "Bygone Zone" mye "Hysteria" i seg, og den er sÄnn sett veldig Ättitall i mine Þrer.
The beating of my heart is a drum and it's lost
And it's looking for a rhythm like you
You can take the darkness from the pit of the night
And turn it into a beacon burning endlessly
http://www.rockandrolldreams.com
http://www.facebook.com/rockandrolldreams
Ja, den er litt Def Leppard. MEN. Def Leppard-stil < moderne radiopop-rock
<--- tolk det for guds skyld ikke som at jeg synes moderne poprockfjas er kulere enn Def Leppard-stil. NÄ er jeg ikke sÄ begeistra for Def Leppard heller da, sÄ.
<--- tolk det for guds skyld ikke som at jeg synes moderne poprockfjas er kulere enn Def Leppard-stil. NÄ er jeg ikke sÄ begeistra for Def Leppard heller da, sÄ.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Hege wrote:Hvordan skal jeg forklare det.. Bygone Zone er enklere, mer moderne, platt, moderne radiostĂžff.
ATEOTD er en klassisk powerballade i 80's stil.
Fullstendig og totalt uenig med deg, kjÊre Hege Artig at du pÄstÄr ATEOTD er mer "klassisk 80s stil", med tanke pÄ at jeg nok har hÞrt et par 80-talls skiver mer enn deg Bygone Zone lÄter klassisk sein 80-talls aor.
-
- Belieber
- Mood:
Du mener at AtEotD er mer Time for Change-ripoff? Det er selvsagt helt sant.Hege wrote:ATEOTD er en klassisk powerballade i 80's stil.
jada, klar over at nevnte CrĂŒe-lĂ„t ikke pĂ„ noen mĂ„te var fĂžrst ute med den akkordrekka.
Tenebres wrote:Smoothie er altsÄ litt som sex.
-
- Belieber
- Mood:
f**n, nÄ begynner denne trÄden og uttarte seg og jeg klÞr i fingra etter Ä slenge meg med. MÄ finne igjen de WW CDRene igjen, gitt
-
Topic author - Rocker
- Mood:
JonathanSaxx wrote:f**n, nÄ begynner denne trÄden og uttarte seg og jeg klÞr i fingra etter Ä slenge meg med. MÄ finne igjen de WW CDRene igjen, gitt
GjĂžr det du! HĂžr skivene fĂžr du diskuterer bandet. Hadde bare alle tenkt som deg...
Affen wrote:JonathanSaxx wrote:f**n, nÄ begynner denne trÄden og uttarte seg og jeg klÞr i fingra etter Ä slenge meg med. MÄ finne igjen de WW CDRene igjen, gitt
GjĂžr det du! HĂžr skivene fĂžr du diskuterer bandet. Hadde bare alle tenkt som deg...
Du sikter ikke tilfeldigvis til en viss person som relativt nylig har uttrykt fÞlgende i denne trÄden...
Person vi lar vÊre anonym siden han fremstÄr som en dust wrote:Jeg har aldri hÞrt noe annet av Wig Wam enn de grand prix-lÄtene deres, sÄ jeg aner ikke.
For sÄ Ä trekke frem Wig Wam i trÄden om latterlige skiver...
Person vi lar vÊre anonym siden han fremstÄr som en dust wrote:Og sÄ en hvilken som helst plate av Wig Wam, sÄ klart.
The beating of my heart is a drum and it's lost
-
- Belieber
- Mood:
Affen wrote:JonathanSaxx wrote:f**n, nÄ begynner denne trÄden og uttarte seg og jeg klÞr i fingra etter Ä slenge meg med. MÄ finne igjen de WW CDRene igjen, gitt
Har hÞrt skivene jeg da. Fikk vel mer eller mindre alt bandet noengang har spilt inn i mp3 format av en god kompis. La inn dette pÄ dataen pÄ jobben og hÞrte igjennom alt flere ganger. SÄ krÊsja dataen og jeg mista all musikken her.
SÄ jeg uttaler meg ikke om ting jeg ikke har hÞrt, jeg bare husker det litt dÄrlig til at jeg kan hudflette den av sidene som eventuellt har feil pÄ ballade diskusjonen
-
Topic author - Rocker
- Mood:
steinman wrote:Affen wrote:JonathanSaxx wrote:f**n, nÄ begynner denne trÄden og uttarte seg og jeg klÞr i fingra etter Ä slenge meg med. MÄ finne igjen de WW CDRene igjen, gitt
Du sikter ikke tilfeldigvis til en viss person som relativt nylig har uttrykt fÞlgende i denne trÄden...
Person vi lar vÊre anonym siden han fremstÄr som en dust wrote:Jeg har aldri hÞrt noe annet av Wig Wam enn de grand prix-lÄtene deres, sÄ jeg aner ikke.
For sÄ Ä trekke frem Wig Wam i trÄden om latterlige skiver...
Person vi lar vÊre anonym siden han fremstÄr som en dust wrote:Og sÄ en hvilken som helst plate av Wig Wam, sÄ klart.
Haha, j****g bra, Steinman! Godt at folk er vÄken og bruker det man kan bruke mot personer vi lar vÊre anonym siden de fremstÄr som duster
Affen wrote:
Haha, j****g bra, Steinman! Godt at folk er vÄken og bruker det man kan bruke mot personer vi lar vÊre anonym siden de fremstÄr som duster
Haha, ja. HÄper det er flere som er like vÄkne her.
Affen wrote:Hlidskjålf er den eneste jeg har hÞrt, men jeg kan ikke tenke meg at den er noe mindre patetisk og tragikomisk enn resten. Tidenes latterligste "band"! Eneste grunnen til at denne idioten selger skiver er all oppmerksomheten og hypen han fikk i media pÄ tidlig 90-tall (og folk kritiserer Wig Wam's bruk av media...HAH!)...
Burzum har ingenting med musikk og gjĂžre. Skramlete avfĂžring fra a-Ă„, faktisk enda vĂŠrre enn Nirvana. Burzum = bĂŠsj!
Affen wrote:AndersMarken wrote:Selvsagt "Wings" med Skylark.
Det meste med Skylark, i sterk konkurranse med mye "klassisk" black metal. Budeie-skiva til Burzum er rimelig tragikomisk. Antichrist med Gorgoroth like sÄ. Og ja, gammel Venom er humoristisk, men ikke sÄ morsomt som Burzum og Skylark
(jada, jeg vet at du skrev feil. Moro lell.)
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Stian wrote:Affen wrote:Hlidskjålf er den eneste jeg har hÞrt, men jeg kan ikke tenke meg at den er noe mindre patetisk og tragikomisk enn resten. Tidenes latterligste "band"! Eneste grunnen til at denne idioten selger skiver er all oppmerksomheten og hypen han fikk i media pÄ tidlig 90-tall (og folk kritiserer Wig Wam's bruk av media...HAH!)...
Denne hadde vÊrt morsom om det ikke hadde vÊrt for at jeg poengterte skrivefeilen i neste innlegg i den trÄden, der jeg retta til at "Hlidskjålf er den eneste jeg IKKE har hÞrt". Litt smÄflaut Ä mÄtte trekke fram skrivefeil som til og med er retta opp for Ä drite ut folk
Edit: SĂ„ ikke det du skreiv med lita skrift
Jeg kjĂžpte faktisk den fĂžrste Wig Wam-skiva, men det var bursdagspresang til en guttepjokk, sjeleglad for at han ikke ville ha noe rap eller hip hop.
Satser pÄ at wig Wam kan fungere som hasj, og at jeg kan fÄ han over pÄ sterkere stoffer
Satser pÄ at wig Wam kan fungere som hasj, og at jeg kan fÄ han over pÄ sterkere stoffer