Affen wrote:Amerikansk engelsk klinger i mine ører mye bedre enn britisk engelsk, og derfor velger jeg å forholde meg til amerikanske uttaler.
Haha, du er ihvertfall konsekvent med å ha horribel smak på alle områder av livet.
It is currently 19 Dec 2024, 19:06
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Affen wrote:Amerikansk engelsk klinger i mine ører mye bedre enn britisk engelsk, og derfor velger jeg å forholde meg til amerikanske uttaler.
Mener du å si at damene som har fått bildet sitt postet i "fine damer"-tråden av Affen bør ta det som en blodig fornærmelse? Og hva med stakkars Patrick Swayze?Dirant wrote:Haha, du er ihvertfall konsekvent med å ha horribel smak på alle områder av livet.Affen wrote:Amerikansk engelsk klinger i mine ører mye bedre enn britisk engelsk, og derfor velger jeg å forholde meg til amerikanske uttaler.
Akula wrote:Mener du å si at damene som har fått bildet sitt postet i "fine damer"-tråden av Affen bør ta det som en blodig fornærmelse? Og hva med stakkars Patrick Swayze?Dirant wrote:Haha, du er ihvertfall konsekvent med å ha horribel smak på alle områder av livet.Affen wrote:Amerikansk engelsk klinger i mine ører mye bedre enn britisk engelsk, og derfor velger jeg å forholde meg til amerikanske uttaler.
Post by Terror_mit_uns »
Einar Lunde wrote:Hva som er "riktig" uttalelse i følge det engelske språg er uansett ikke relevant, og når det finnes to fasiter er jo det eneste som betyr noe hvordan bandet selv uttaler det, og de sier det med k. End of discussion.
Post by Aztro-Naut »
Post by Thunderbear »
Joakim wrote:Aztro-Naut wrote:samme diskusjonen kan en ha med tilfellet "Macedonia"
Bruce Dickinson uttaler det med s, og det syntes jeg høres helt fjernt ut
Det er fordi Steve Harris sa han skulle gjøre det sånn.
Dirant wrote:Affen wrote:Amerikansk engelsk klinger i mine ører mye bedre enn britisk engelsk, og derfor velger jeg å forholde meg til amerikanske uttaler.
Haha, du er ihvertfall konsekvent med å ha horribel smak på alle områder av livet.
Harvest wrote:Dirant wrote:Affen wrote:Amerikansk engelsk klinger i mine ører mye bedre enn britisk engelsk, og derfor velger jeg å forholde meg til amerikanske uttaler.
Britisk engelsk knuser amerikansk engelsk. Mye fetere å høre på engelskmenn enn amerikanere!
Runar wrote:Men nevnte du at dette var snakk om et navn og ikke et folkslag? Er jo naturlig å bruke k om man snakker om keltisk kulturliv eller keltiske strender, men navn som Boston Celtics eller Celtic Frost blir noe annet.