MazeKing wrote:
ØY KONGE Snik!! Takk skal du ha! Hvor er forresten gallereiet hos dimplomis med alle de gamle reklamebildene?
Bare hyggelig. Her er det bare å bla seg tilbake i historien: http://www.diplom-is.no/index.gan?id=1067&subid=0
It is currently 15 Nov 2024, 09:13
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by transkaakko »
John Tucker wrote:I have always had a soft spot for Iron Maiden. Like many fans, I thought they lost the plot somewhere along the way, altough that all changed again with the release of Virtual XI..
transkaakko wrote:Noen som bor i Sverige her som er hypp på en trade-deal?
Er så j****g hypp på dill-chips nå at jeg går i spader....fækK!
Post by transkaakko »
Gladøks wrote:transkaakko wrote:Noen som bor i Sverige her som er hypp på en trade-deal?
Er så j****g hypp på dill-chips nå at jeg går i spader....fækK!
Det som er frustrerende er at selv om Estrella er det dominerende chipsmerket også på det finske markedet, så selges allikevel ikke dillchipsen her. Den er det tydeligvis bare den svenska hemmapubliken som får nyte godt av.
Post by HappyCamper »
Buttmunch wrote:Hva het den isen med to pinner? Den var knall
TheUnborn wrote:Snik wrote:TheUnborn wrote:Antarath_MATS wrote:"Finger-isen" som var på 80 tallet. En vannis formet som ei hånd med pekefingeren stikkende ut.
Bringebærsmak og med tyggis ... mm no sånt heh.
Endelig en som vet hva jeg mener! Har prøvd å forklare denne isen til
folk, men neida, ingen som husker den. Var knall!
-
Finger? http://www.diplom-is.no/image/262/1/262_1.jpg
Haha, jævelig knall!
FINGER
TYGGIS
SPLITT
De tre var så utrolige gode, få de tilbake!
-
Hadde vært fint med 1,5 litere igjen ja! Men de selger den i danmark også, men der er den helt grønn.Harvest wrote:1,5 liters flaskene av Urge forsvant i 1999 og jeg oppdaga det først i fjor
Urge solgte bra i de første årene i USA, men salgstallene begynte etter hvert å stupe. Ifølge Coca Colas norske hjemmesider er Norge nå det eneste landet hvor Urge selges. Opprinnelig ble Urge solgt i både 0,5 l og 1,5 l flasker men siden 1999 har bare halvlitersflaskene vært å få kjøpt.
Kun Norge, folkens! Må begynne med støtte-kjøp nå da, siden den ikke må forsvinne!
Post by transkaakko »
Nebel wrote:Selger de ikke dillchips på f.eks. Deli de Luca heller? Mener de har Estrella-pottis der?
Aldri sett noe Estrella på Deli de Luca i Bergen.transkaakko wrote:Nebel wrote:Selger de ikke dillchips på f.eks. Deli de Luca heller? Mener de har Estrella-pottis der?
DET hadde vært noe! Noe som kan verifisere dette?!!!!!!! Orker ikke å gå til sentrum just nu, men pipa får en annen tone om dette er riktig!