Ting du savner som har gått av produksjon! (Spiselige ting)!
ReignInØl wrote:Pesticide wrote:Charlie wrote:Kudos til Diplomis for produktnavn: "Diabetikeris".
Haha! Oppfinnsomt!
Whahahat? Var det seriøst noko som heitte det?
Dei kunne no i det minste kalt det Diabetis.
Girl: “I’m a mermaid!”
Me: “That’s nice.”
(Next day…)
Girl: “I’m a vampire! Gaaargh!”
Me: “But yesterday you were a mermaid.”
Girl: “I’m a vampire mermaid! Gaaargh!”
Me: “That’s nice.”
(Next day…)
Girl: “I’m a vampire! Gaaargh!”
Me: “But yesterday you were a mermaid.”
Girl: “I’m a vampire mermaid! Gaaargh!”
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Spermatozoon
- Mood:
håret mitt! jeg er sikker på d kan spises
Whats the matter lagerboy, afraid you might taste something?
-
- Belieber
- Mood:
Var vel en spøkelses is en stund på nittitallet som jeg ikke har sett på lenge. Hadde hvertfall lakristrekk. Tross goth-faktoren var det utrolig gode saker.
Escape from those rotten body
It's creation of death, can do nothing
Full of lusts, can't feel sins
Cast you a golden magic! Baphomet!
It's creation of death, can do nothing
Full of lusts, can't feel sins
Cast you a golden magic! Baphomet!
-
- Poser
- Mood:
Savner Rakett-isen til Hennig Olsen. Rød og grønn vannis med sjokolade på tuppen, likte den veldig godt!
ROCK!
-
- Belie
- Mood:
Den var god den! Minner.Domination wrote:Savner Rakett-isen til Hennig Olsen. Rød og grønn vannis med sjokolade på tuppen, likte den veldig godt!
HappyCamper wrote:WHY!?!?! OH WHYYYYY!?!?!?!
Hvorfor i HÆLLVETTE ske TO kuer legga seg til å kalve når det bare er snaue seks timer igjen til kampen!?
f***e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Spermatozoon
- Mood:
Dauskrotten wrote:Den var god den! Minner.Domination wrote:Savner Rakett-isen til Hennig Olsen. Rød og grønn vannis med sjokolade på tuppen, likte den veldig godt!
Jøss! Favorittisen min da jeg var 4-5 år gammel! Den hadde jeg nesten glemt!
Eläkööt supikoirat!
-
- Spermatozoon
- Mood:
-
- Belie
- Mood:
Øh... Er det ein annan is eg hugsar? Den var favorittisen min då eg var 5-6 år gamal. Raud og grøn rakett-is. Hm...Gladøks wrote:Dauskrotten wrote:Den var god den! Minner.Domination wrote:Savner Rakett-isen til Hennig Olsen. Rød og grønn vannis med sjokolade på tuppen, likte den veldig godt!
Hvorfor i HÆLLVETTE ske TO kuer legga seg til å kalve når det bare er snaue seks timer igjen til kampen!?
Dauskrotten wrote:Øh... Er det ein annan is eg hugsar? Den var favorittisen min då eg var 5-6 år gamal. Raud og grøn rakett-is. Hm...Gladøks wrote:Dauskrotten wrote:Den var god den! Minner.Domination wrote:Savner Rakett-isen til Hennig Olsen. Rød og grønn vannis med sjokolade på tuppen, likte den veldig godt!
Joda, det er røde og grønne saftisen jeg tenker på. Jeg veit ikke hvor lenge den var i produksjon men jeg huska jeg elska den når jeg var 4-5 (i 1979/1980, cirka). Både fordi den var veldig god, og fordi raketter var veldig tøft!
Eläkööt supikoirat!
-
- Belie
- Mood:
Hehe, rundt 1979/1980 gjekk foreldra mine rundt og digga rakett-is (håpar eg), men det kan hende den har vore i produksjon lenge.Gladøks wrote:Joda, det er røde og grønne saftisen jeg tenker på. Jeg veit ikke hvor lenge den var i produksjon men jeg huska jeg elska den når jeg var 4-5 (i 1979/1980, cirka). Både fordi den var veldig god, og fordi raketter var veldig tøft!Dauskrotten wrote:Øh... Er det ein annan is eg hugsar? Den var favorittisen min då eg var 5-6 år gamal. Raud og grøn rakett-is. Hm...Gladøks wrote:Jøss! Favorittisen min da jeg var 4-5 år gammel! Den hadde jeg nesten glemt!Dauskrotten wrote:Den var god den! Minner.Domination wrote:Savner Rakett-isen til Hennig Olsen. Rød og grønn vannis med sjokolade på tuppen, likte den veldig godt!
Hege wrote:Ah, skulle akkurat til å klage over at daimkulene var borte.
WTF!? Er de borte???
Ellers mener jeg å huske at Soho-sjokoladen var j****g bra. Og et sjokoladepålegg som het Sjokella (mener jeg). Og Shio med fersken.
Har ikke sett Daimkuler på årevis.... Bare de STRØSSEL-greiene. ABSOLUTT IKKE samme greia, spør du meg. Husker jeg spiste is på Island (haha) en gang, og fikk diiigre Daimkuler som strø. På mint-is! DET var saker det. En liten digresjon der, ja.