DEN deathmetal-låta!!!
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
DEN deathmetal-låta!!!
Heisann, Jørnulf her. Lenge siden sist? Det er sikkert et år siden jeg startet en tråd sist, så nå tenkte jeg at det var på tide med litt terror igjen. Var ikke det koselig?
Uansett:
Du er på en fest, på en øde øy eller på månen, og selskapet ditt skjønner ikke hva du mener når du sier at du hører på death metal. "Åja, sånn Slipknot, Limpkin Park Bizkit eller Nothing else Matters?" sier de.
Så du får en sjanse til å overbevise dem, men kun èn, ellers får du herpes. Jeg vet ikke hvorfor du får herpes, men sånn er det bare.
Klamydia har vel de fleste hatt, så jeg regner med at herpes ikke er så kult heller. Det er vel derfor herpes ble dommen. Savner Q-tipsen i urinrøret, et magisk øyeblikk av herlig død. Men jeg har aldri hatt bendelorm
Uansett, mitt valg:
"Blessed By Gore" av Avulsed (fra plata Stabwound Orgasm)
Hammer Smashed Face av Cannibal er blitt en institusjon i så måte, og det er sykt mye å velge av, selvfølgelig. Men det må være en låt som har ALT, og som du selv føler er en strålende representant for sjangeren, og at du skal virkelig prøve å agitere agitatoren. Jeg kunne også nevnt topplåter fra Morbid Angel, Broken Hope, Deicide, Amorphis, Decapitated, Illdisposed, Septic Flesh - ja, lista er lang...
Men MITT valg er "Blessed By Gore", og det har vært det i mange år. Ingen samtidsentusiasme her, med andre ord. Kongelåta av death metal, har alt. Driv, groove, samspill, energi, fengende brutalitet, knall vokal, knall lyrikk, knall lyd osv. Men nå er det din tur. Du har kun ett valg. Ellers dør familien din. Av herpes. Ganske brutal denne herpesen. Så et råd til dere der ute, bruk kondom
Bare for å gjøre denne tåpelige posten komplett, så tilfør gjerne om du har spist pultost. Selv har jeg spist pultost. Jeg skjønner liksom ikke hvorfor jeg IKKE skulle ha spist pultost? Nesten en fornærmelse i så måte. Er du frekk? Deilig frekk? Mmmmmmmmmmmm. Men godt var det ikke.
Uansett:
Du er på en fest, på en øde øy eller på månen, og selskapet ditt skjønner ikke hva du mener når du sier at du hører på death metal. "Åja, sånn Slipknot, Limpkin Park Bizkit eller Nothing else Matters?" sier de.
Så du får en sjanse til å overbevise dem, men kun èn, ellers får du herpes. Jeg vet ikke hvorfor du får herpes, men sånn er det bare.
Klamydia har vel de fleste hatt, så jeg regner med at herpes ikke er så kult heller. Det er vel derfor herpes ble dommen. Savner Q-tipsen i urinrøret, et magisk øyeblikk av herlig død. Men jeg har aldri hatt bendelorm
Uansett, mitt valg:
"Blessed By Gore" av Avulsed (fra plata Stabwound Orgasm)
Hammer Smashed Face av Cannibal er blitt en institusjon i så måte, og det er sykt mye å velge av, selvfølgelig. Men det må være en låt som har ALT, og som du selv føler er en strålende representant for sjangeren, og at du skal virkelig prøve å agitere agitatoren. Jeg kunne også nevnt topplåter fra Morbid Angel, Broken Hope, Deicide, Amorphis, Decapitated, Illdisposed, Septic Flesh - ja, lista er lang...
Men MITT valg er "Blessed By Gore", og det har vært det i mange år. Ingen samtidsentusiasme her, med andre ord. Kongelåta av death metal, har alt. Driv, groove, samspill, energi, fengende brutalitet, knall vokal, knall lyrikk, knall lyd osv. Men nå er det din tur. Du har kun ett valg. Ellers dør familien din. Av herpes. Ganske brutal denne herpesen. Så et råd til dere der ute, bruk kondom
Bare for å gjøre denne tåpelige posten komplett, så tilfør gjerne om du har spist pultost. Selv har jeg spist pultost. Jeg skjønner liksom ikke hvorfor jeg IKKE skulle ha spist pultost? Nesten en fornærmelse i så måte. Er du frekk? Deilig frekk? Mmmmmmmmmmmm. Men godt var det ikke.
Om det er snakk om rimelig streit death metal:
Immolation - Of Martyrs and Men
Kunne lett ha valgt ein haug med andre låtar av Immolation, men valget falt på denna akkurat no. Ein intensitet som få, om nokon, death metal-band kan koma i nærheten av, den beste vokalisten innan death metal, herleg unik blasting, og generelt dritfeite riff gjer den låta til ein vinnar.
Har forøvrig ikkje smakt pultost.
Immolation - Of Martyrs and Men
Kunne lett ha valgt ein haug med andre låtar av Immolation, men valget falt på denna akkurat no. Ein intensitet som få, om nokon, death metal-band kan koma i nærheten av, den beste vokalisten innan death metal, herleg unik blasting, og generelt dritfeite riff gjer den låta til ein vinnar.
Har forøvrig ikkje smakt pultost.
This ain't no party
This ain't no disco
This ain't no fooling around.
This ain't no disco
This ain't no fooling around.
-
- Rocker
- Mood:
HATEWORK!!!
av Morbid Angel fra skiva "Domination". DEN ultimate death metal-låta, det er jeg uhellig overbevist om. DM blir ikke særlig bedre enn "Hatework".
Jeg har luktet på pultost, og det holdt for meg.
av Morbid Angel fra skiva "Domination". DEN ultimate death metal-låta, det er jeg uhellig overbevist om. DM blir ikke særlig bedre enn "Hatework".
Jeg har luktet på pultost, og det holdt for meg.
-
- Poser
- Mood:
Mayhaps Dominate-låta til Morbid Angel, fra Domination. Ikke er det for brutalt, slik at menigmann lukker øra automatisk, og ikke er det pinglete. übermacho-låt.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
Bruker spille Grave : Into the grave. Så er det ikke noe tvil liksom. Skål & bleed-
-
- Belieber
- Mood:
Gorefest - The New Gods fordi den er beinfet, ganske enkelt!
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.
-
- Spermatozoon
- Mood:
Morbid Angel - Immortal Rites
Hvorfor? Fordi det var den første DM-låta jeg hørte, og jeg digger den fortsatt.
Hvorfor? Fordi det var den første DM-låta jeg hørte, og jeg digger den fortsatt.
Sigurd: Håper allikevel selvsagt heller på at Chelsea tar the quadruple, at hele Norge får byllepest, at verden går under i atomkrig og at jeg spises opp av en mengde rabiesbefengte rotter enn at Liverpool vinner serien.
-
- Belieber
- Mood:
Dying Fetus - Born in Sodom
Teknisk, gode riff, brutal vokal, fet tromming, og et av tidenes feteste breakdowns, samt god tekst. Fremdeles en av de beste deathmetallåtene jeg vet om. j****g fet solo også! En av tidenes deathmetal-låter fra tidenes deathmetalalbum.
Teknisk, gode riff, brutal vokal, fet tromming, og et av tidenes feteste breakdowns, samt god tekst. Fremdeles en av de beste deathmetallåtene jeg vet om. j****g fet solo også! En av tidenes deathmetal-låter fra tidenes deathmetalalbum.
Herlig tråd osten, fnis! Holder meg til Norvegia skivet ost jeg da, og ridderost på mitt mest perverse.
Jeg sier Septic Flesh - Virtues of the Beast. Sykt brutal, drivende og orkestral låt med skikkelig dyp gurglevokal.
Jeg sier Septic Flesh - Virtues of the Beast. Sykt brutal, drivende og orkestral låt med skikkelig dyp gurglevokal.
慨世憂国
Autopsys "Dead" er vel den death-metal låta som gir mest frysninger, da med tanke på det heftige gitarpartiet inni der, som kremer alles bukser.
Åt en del brødskiver med pultost hos min oldemor da jeg var ung. Husker jeg hadde veldig sansen for det da, men vet ikke hvordan det ligger an nå.
Åt en del brødskiver med pultost hos min oldemor da jeg var ung. Husker jeg hadde veldig sansen for det da, men vet ikke hvordan det ligger an nå.
Escape from those rotten body
It's creation of death, can do nothing
Full of lusts, can't feel sins
Cast you a golden magic! Baphomet!
It's creation of death, can do nothing
Full of lusts, can't feel sins
Cast you a golden magic! Baphomet!
-
- Belieber
- Mood:
Morbid Angel - God of Emptiness!
"If people say I have lost my mind, maybe it's not gone, just a little hard to find"
-
- Belieber
- Mood:
Sidan eg har eit kick på Affiliated With The Suffering akkurat no, så tenkjer eg me seier Blood Red Throne - Razor Jack
Og nei, eg har verken pult ost, eller smakt pultost
Og nei, eg har verken pult ost, eller smakt pultost
-
- B
- Mood:
Monroe wrote:Hardt valg, men jeg sier "Infecting the crypts" denne gangen.
Yappa!
tenkte faktisk den, men velger heller "the invoking" av samme band seff sinnsykt fet låt, med et genialt trommeparti!