Onkel Ond wrote: Hva skal man egentlig med nye spill når man har Resident Evil 4?
Hehe, bra spill, men ferdig med det for lengst. Ikke et spill jeg spiller
om og om igjen gitt. Resident Evil 2 er fortsatt best i serien. Nye ser
ut til å bli bra og.
It is currently 20 Dec 2024, 07:49
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Jeg fikk fusket meg til saves fra nettet der alt var åpnet, maximum killing capacity!TheUnborn wrote:Onkel Ond wrote: Hva skal man egentlig med nye spill når man har Resident Evil 4?
ut til å bli bra og.
Onkel Ond wrote:Jeg fikk fusket meg til saves fra nettet der alt var åpnet, maximum killing capacity!TheUnborn wrote:Onkel Ond wrote: Hva skal man egentlig med nye spill når man har Resident Evil 4?
ut til å bli bra og.
Agg wrote:Lurer nesten på om jeg må chippe Wiien min jeg også, det tar jo år og dag før de få Wii-spillene som det faktisk er verdt å spille (som Smash Bros Brawl) dukker opp her i europa.
Blargh wrote:Tenker på å kjøpe Viking: Battle for Asgard. Kom ut i dag. Noen som har kjøpt/prøvd det?
Agg wrote:Ah, ja, det er ikke så dumt...
Tror det er et rimelig trygt kjøp, siden det skal være bedre enn det første som allerede var glimrende. Jeg vurderer nesten å kjøpe det på konsoll siden det er så lite aiming uansett.Onkel Ond wrote:Vurderte å bestille Condemned2 i dag, men vil helst prøve en demo først.