Hege wrote:Jeg møter fortsatt mye drittslenging her på boardet i blant, dog ikke like mye som før, but still.
Fordi du har "gått over" til de som slengte dritt til deg, og istedet får "slengt dritt" fra de som støtta deg før, når du forsvarte band som Wig Wam.
Hege wrote:Men jo, jeg har lettere for å komme med kommentarer ang. musikk jeg synes er kjip, men jeg pleier i det minste ikke å gå inn i tråder til band jeg liker dårlig (som ville tilsvart halve hardrockforumet), å slenge dritt BARE for å slenge dritt.
Du har lettere for å slenge dritt om musikk du ikke liker ja, akkurat som majoriteten her hadde j****g lett for å slenge dritt om Wig Wam når de blei diskutert. Ser du ikke den, Hege? Hvorfor er det lettere og mer tilfredsstillende å slenge dritt om hardrock enn å bare la være å høre på det? Og heller konse på konstruktive, positive innlegg i tråder om band du liker om dagen, og skape signaturmateriale som folk kan bruke om et år når du liker noe helt annet?
Og den linja jeg utheva i innlegget ditt her er rent provokasjonsforsøk. Du kjenner ikke 10% av de bandene som skrives om på hardrockforumet.