Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Piercing

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Buttmunch
Belieber
Belieber
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Buttmunch »

gnombob wrote:
Buttmunch wrote:har lyst å ta i nippyen, men tør isje :(

Haha. Samme her. Men hadde aldri kommet til å tørre å ta av eller på meg klær etter det...

Hadde fint klart å pierce meg alle andre steder (til og med i pongen sikkert), men nippyen er j***a touchy.

Satyria
Infant
Infant
Mood:

Post by Satyria »

ShinobiCenyon wrote:Så, noen kurrante studioer i Oslo? Det er jo bare snakk om ring i øret, men jeg har ikke lyst på hepatitt.

Jeg anbefaler de her: http://safaribodyart.no/

hellwhore
Spermatozoon
Mood:

Post by hellwhore »

Jeg har hatt lyst på ring i septum shaitlenge, men veit ikke om jeg tør. Er hett på de som kler det, men tror dessverre ikke jeg kommer til å se videre intelligent ut med det.
Har som smått begynt å utvide ørene, men jeg er veldig treig...

Jonas.E
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Jonas.E »

hellwhore wrote:Jeg har hatt lyst på ring i septum shaitlenge, men veit ikke om jeg tør. Er hett på de som kler det, men tror dessverre ikke jeg kommer til å se videre intelligent ut med det.
Har som smått begynt å utvide ørene, men jeg er veldig treig...

IKKE GJØR DET!!
Sigurd: Håper allikevel selvsagt heller på at Chelsea tar the quadruple, at hele Norge får byllepest, at verden går under i atomkrig og at jeg spises opp av en mengde rabiesbefengte rotter enn at Liverpool vinner serien.

luzi
Belieb
Belieb
Mood:

Post by luzi »

Jeg har en barbell i tunga og en liten spike i leppa. Hadde en gang i tiden i nesen også, men den ble betent så jeg tok den ut.

Har planer om å ta en til i tunga slik at jeg kan ha en ring gjennom begge hullene med en kule på oversiden. Også tenkte jeg også å ta i navlen når jeg har trent mer. Belønning.
I ain't short, I'm funsized!

milligram design | bartificial | earth, ween & wire | last.fm

Decima
B
B
Mood:

Post by Decima »

Linus wrote:ShinobiCenyon: Det skal ikke være vondt å utvide ørene, du skal ta det i et rolig tempo, hvis ikke blir det bare rift/revne og det er ikke .

Også kalt blokering av ørene
Snoogens

Linus
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Linus »

blokering?
Image

prick
Infant
Infant
Mood:

Post by prick »

piercing er jåleri

Blargh
Spermatozoon
Mood:

Post by Blargh »

Image

Image

Image

Image

Hvilket j***a syndrom er det man lider av når man gjør sånn her!?
Image

prick
Infant
Infant
Mood:

Post by prick »

urk...

Hege
Poser
Poser
Mood:

Post by Hege »

Det der ser bare så VONDT ut, at jeg har ikke ord.

Buttmunch
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Buttmunch »

puff the magic dragon

Welhaven
Poser
Poser
Mood:

Post by Welhaven »

evilbanana wrote:Har hatt lyst på ring midt i underleppa ganske lenge, men er litt redd for at det skal ødelegge tenna. Noen som har erfaringer med det?

Hm, nå minnet du på meg at jeg faktisk har hatt en ring i underleppa også. I ca ti dager da jeg var på overflyttingsperm. En del av et veddemål hvor på laget skulle pierce nesa hvis en medsoldat og jeg tok leppa. Vi gjorde det, han feiga ut. Synes å huske at det var litt pes.
<b>Exeloume på Facebook-></b> http://listn.to/exeloume (news, bio, musikk, reviews osv)
Wimp: http://wimp.no/album/6182208
Bandcamp: http://exeloume.bandcamp.com/
Myspace: www.myspace.com/exeloumethrash

Dauskrotten
Belie
Belie
Mood:

Post by Dauskrotten »

Buttmunch wrote:puff the magic dragon
Eg vil ikkje puffe den dragen.
HappyCamper wrote:WHY!?!?! OH WHYYYYY!?!?!?!
Hvorfor i HÆLLVETTE ske TO kuer legga seg til å kalve når det bare er snaue seks timer igjen til kampen!?
f***e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

luzi
Belieb
Belieb
Mood:

Post by luzi »

evilbanana wrote:Har hatt lyst på ring midt i underleppa ganske lenge, men er litt redd for at det skal ødelegge tenna. Noen som har erfaringer med det?

Du kan ha bakdel av plast, eller med plastovertrekk. Kjører du vanlig stål så kommer det til å slite ganske kraftig på tenna, med mindre du har den så langt ned at den går rett i tannkjøttet.
I ain't short, I'm funsized!

milligram design | bartificial | earth, ween & wire | last.fm

meifumado
Beliebe
Beliebe
Mood:

Post by meifumado »

Har mellom augene, ein liten med to avrunda spisser, men bruker helst briller så den er diskre nok.

Skal ta i nippys, men begynner å bli litt vel chubby så veit itj heilt...

Tine_
Spermatozoon
Mood:

Post by Tine_ »

Har hatt opptil 20 hull i ørene på en gang, nå har jeg bare 4, inkludert en 8 mm ring.Har hatt labret, men den ble så j****g betent at jeg måtte ta den ut.Hadde to hull i navlen, men de grodde ut etter et halvt år.Har kun i nesa nå, men blir septum etterhvert.

Linus
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Linus »

luzi wrote:

Du kan ha bakdel av plast, eller med plastovertrekk. Kjører du vanlig stål så kommer det til å slite ganske kraftig på tenna, med mindre du har den så langt ned at den går rett i tannkjøttet.

Min var ganske langt ned, og jeg brukte som oftest metallabret, og den kom borti akkurat mellom tannkjøttet og tennene. Ble en del slitasje der må jeg si. Medvirkende årsak til at jeg sluttet med den. Byttet på labret og ring, og kjøpte etterhvert plastlabret med rund og god plate. Hjalp ikke.
Så vær forsiktig!
Image

Acrid
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Acrid »

ShinobiCenyon wrote:
Linus wrote:ShinobiCenyon: Det skal ikke være vondt å utvide ørene, du skal ta det i et rolig tempo, hvis ikke blir det bare rift/revne og det er ikke fordelaktig.

Starter med å ta hull i ørene og sette i et smykke med en diameter på 1,6 eller 2mm så kjøper man større smykker eller spesielle smykker for utviding f.eks spiraler eller halvmåner.
Jeg kjøper alt herfra: http://www.bodyjewelleryshop.com
Takk, takk. Da starter jeg nok snart tenker jeg. Det eneste kjipe er at det sikkert ikke er like rush å pierce ørelfippen som det var med nesa. Spent på om jeg kler disse greiene i øra. Skal uansett ikke ha mer enn 8 eller 10 mm.
Blir vel halvmåne opp til 3mm, aight. Mye fett på den siden, kommer nok til å bestille derfra.

Anbefales sterkt å bruke plugger/tunnels av organisk materiale når du er ferdig å strekke. Mengden med "ear cheese" (oppsamling av døde hudceller) reduseres sterkt og ørene dine vil dermed lukte mye mindre surpromp, holder bedre på varmen i kaldt vær, pluss at du kan få smykker med helt utrolige teksturer og mønstre.

Om du har store nok flipper, kan du jo få de skalpellert og dermed hoppe over deler av strekkeprosessen, eller til og med hele. Også en fordel at de gror veldig raskt igjen på denne måten om du finner ut at du ikke kler dette.

DisgustingSemla
Belieber
Belieber
Mood:

Post by DisgustingSemla »

Er det dumt å utvide om man nesten ikke har øreflipper?
The Countess laughs and sips her wine.

Locked Previous topicNext topic