Dine NWOBHM-favoritter
-
- Belie
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Dauskrotten wrote:Er det få her som har høyrt Holocaust?
Har to skiver (Nightcomers og Live Hot Curry & Wine). Veldig bra, ja, men kjempet ikke om stemmen min.
'Till, in Time's stayless stealthy swing,
Uncompromising rude reality
Mangled the Monarch of our fashioning,
Who quavered, sank; and now has ceased to be.
Uncompromising rude reality
Mangled the Monarch of our fashioning,
Who quavered, sank; and now has ceased to be.
-
- Belie
- Mood:
Aha. Berre Nightcomers her. Sjarm.norseman wrote: Har to skiver (Nightcomers og Live Hot Curry & Wine). Veldig bra, ja, men kjempet ikke om stemmen min.
HappyCamper wrote:WHY!?!?! OH WHYYYYY!?!?!?!
Hvorfor i HÆLLVETTE ske TO kuer legga seg til å kalve når det bare er snaue seks timer igjen til kampen!?
f***e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dauskrotten wrote:Er det få her som har høyrt Holocaust?
Veldig vanskelig å svare på det - jeg kjenner ikke særlig mange her - men jeg har i alle fall det meste av Holocausts produksjon. Det er ganske bra saker med mye sjarm, men konkurrerer ikke med Pagan Altar om min stemme i det hele tatt.
"Even s***n wears leather"
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Stian wrote:SisterValerie wrote:Jeg vil ha Angel Witch!
Noob wave of British heavy metal.
What?
Jeg fikk høre det på lørdag. Det og masse obskur heavy metal.
Jeg tror jeg syntes det var kult!
edit: ikke den obskure heavy metalen, dog
-
Topic author - Belieber
- Mood:
torjo wrote:Venter Angel Witch sin debut i postkassa meget snart. Den er sendt fra Amazon.de.
Er det re-utgivelsen med alle ekstrasporene på? Mye gromt der - hele Loser-EPen, ymse singel-B-sider, BBC-opptak, m.m.
Eläkööt supikoirat!
Gladøks wrote:torjo wrote:Venter Angel Witch sin debut i postkassa meget snart. Den er sendt fra Amazon.de.
Er det re-utgivelsen med alle ekstrasporene på? Mye gromt der - hele Loser-EPen, ymse singel-B-sider, BBC-opptak, m.m.
Det er en meget fersk reutgivelse ja. For å holde prisen nede kjøpte jeg versjonen uten ekstraspor. Ikke alfa og omega for meg.
Fikk den i sin tid tilsendt fra norseman som CD-R med en del ekstraspor.
Ta tårnet, Ebralidze!
-
Topic author - Belieber
- Mood:
torjo wrote:Gladøks wrote:torjo wrote:Venter Angel Witch sin debut i postkassa meget snart. Den er sendt fra Amazon.de.
Det er en meget fersk reutgivelse ja. For å holde prisen nede kjøpte jeg versjonen uten ekstraspor. Ikke alfa og omega for meg.
Tsk, tsk. Kan love deg at du gikk glipp av et par fete saker nå. Spesielt b-sidelåtene "Flight Nineteen" og "Hades Paradise" er fullt og helt på høyde med det beste fra albumet (hvilket vil si hele albumet).
Edit: Men de var kanskje med på CDen du fikk fra Norseman?
Eläkööt supikoirat!
Har fått j****g sansen for s***n og i det siste etter jeg fikk Into The Future og Suspended Sentence. Michael Jackson synger tøfft, og det er ikke så ulikt Pariah som jeg også har et godt forhold til. Hvordan er Court in the Act i forhold?
Stemte Blitzkrieg.
Kjøpte Pagan Altar "M & M" her om dagen og synes det var sjarmerende som bare det. Men hva er greia med utgivelser der? de har holdt på siden 70 tallet men første fullengder kom i '98?
Kjøpte Pagan Altar "M & M" her om dagen og synes det var sjarmerende som bare det. Men hva er greia med utgivelser der? de har holdt på siden 70 tallet men første fullengder kom i '98?
"I loved you in Bloodsport"
Joakim wrote:Stemte Blitzkrieg.
De fikk aldri platekontrakt, til tross for at de dro hundrevis av folk på konsertene. Så, midt på åttitallet, ga de opp. Ikke ulikt et band som Hell, som er nesten like bra som Pagan Altar.
Tapetrading holdt liv i Pagan Altar og gjorde dem kjent for masse folk som aldri hadde hørt dem før, så da Volume 1 endelig ble gitt ut gjorde de en reunion. Etter det har de spilt inn nye/gamle låter jevnt og trutt , men hatt store problemer med besetningen. Det var først i fjor at de spilte live igjen.
Skammeleg mykje NWOBHM eg aldri har hørt, gitt.
Pagan Altar seglar opp på ein soleklar første, med Witchfinder General etter. Witchfynde og Angel Witch og er stas.
Mykje hekseri, visst.
Av andre eg har hørt i pollen kjem eg i farta berre på Holocaust og Raven, ingen av banda har vel slått meg som det heilt store.
Pagan Altar seglar opp på ein soleklar første, med Witchfinder General etter. Witchfynde og Angel Witch og er stas.
Mykje hekseri, visst.
Av andre eg har hørt i pollen kjem eg i farta berre på Holocaust og Raven, ingen av banda har vel slått meg som det heilt store.
You treat your step-mother with respect, Pantera!
-
- Spermatozoon
- Mood:
Grim Reaper, til tross for at Grimmett ikke nødvendigvis er verdens hyggeligste person.
Hvilket skulle bevises.