Greia er vel at han sang bra da, og synger bra nå. Han synger bare på forskjellige måter.. Fks Victim på album (og tidlig i karrieren) krystallklare høye toner.. Men nå "skriker" han dem, aner ikke hvor langt unna han er, men høyt er det, og jævli bra. Kan være mange plasser han når like høyt, bare på andre måter.knuthulhu wrote:DarthVidar wrote:Øh, det låt bra. Trenger du å få det inn med teskje?knuthulhu wrote:DarthVidar wrote:Painkiller låt dritfett i går! Who cares om han ikke når opp lenger? Det er jaggu lov når man er såpass gammel.
Det der forstår jeg ikke helt. Joda, han har en god unnskyldning for ikke å nå opp lenger, men det er vel et faktum at han ikke gjør det og da høres det jo ikke så bra ut lenger, uansett hva slags unnskyldning han har?
Men hvilke superlativer skal du bruke om Halford slik han var før da? Han klarer ikke å synge låtene helt topp, men det likevel var "dritfett"?
Ok, jeg fatter at det var bra, bare litt snurt for at jeg ikke var der...
Kom til å tenke på denne når vi snaker om høye toner, aner ikke hvem som følger med her i verden, men verdt å sjekke ut, ganske artig: http://kkdowning.net/pictography/scrapb ... dsjokk.jpg