Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Judas Priest - [Nostradamus]

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

To år etter at tråden ble laget er det på tide med en poll...:-)

Dawn Of Creation
0
No votes
PROPHECY
5
11%
Awakening
0
No votes
REVELATIONS
6
13%
The Four Horsemen
0
No votes
WAR
2
4%
Sands Of Time
0
No votes
PESTILENCE AND PLAGUE
5
11%
DEATH
2
4%
Peace
1
2%
CONQUEST
1
2%
LOST LOVE
0
No votes
PERSECUTION
6
13%
Solitude
0
No votes
EXILED
3
7%
ALONE
7
15%
Shadows In The Flame
0
No votes
VISIONS
2
4%
Hope
0
No votes
NEW BEGINNINGS
0
No votes
Calm Before The Storm
0
No votes
NOSTRADAMUS
4
9%
FUTURE OF MANKIND
2
4%

Total votes: 46

kattpiss
Beliebe
Beliebe
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Korea North

Post by kattpiss »

knuthulhu wrote:
DarthVidar wrote:
knuthulhu wrote:
DarthVidar wrote:Painkiller låt dritfett i går! Who cares om han ikke når opp lenger? Det er jaggu lov når man er såpass gammel.

Det der forstår jeg ikke helt. Joda, han har en god unnskyldning for ikke å nå opp lenger, men det er vel et faktum at han ikke gjør det og da høres det jo ikke så bra ut lenger, uansett hva slags unnskyldning han har?
Øh, det låt bra. Trenger du å få det inn med teskje?

Men hvilke superlativer skal du bruke om Halford slik han var før da? Han klarer ikke å synge låtene helt topp, men det likevel var "dritfett"?

Ok, jeg fatter at det var bra, bare litt snurt for at jeg ikke var der... :cry:
Greia er vel at han sang bra da, og synger bra nå. Han synger bare på forskjellige måter.. Fks Victim på album (og tidlig i karrieren) krystallklare høye toner.. Men nå "skriker" han dem, aner ikke hvor langt unna han er, men høyt er det, og jævli bra. Kan være mange plasser han når like høyt, bare på andre måter.

Kom til å tenke på denne når vi snaker om høye toner, aner ikke hvem som følger med her i verden, men verdt å sjekke ut, ganske artig: http://kkdowning.net/pictography/scrapb ... dsjokk.jpg

BingoMeister
Belieber
Belieber
Mood:

Post by BingoMeister »

Har sett preist i Bergen her nå og det knuste! f**n så fett, tok meg på sengen egentlig(Jadda, Halford er homo og jeg sa "tok meg på sengen". Soooo yesterday). Stemmen holdt bra, til og med på Painkiller, han er blitt eldre ja men det låt bra. Han gir alt fremdels.
"If people say I have lost my mind, maybe it's not gone, just a little hard to find"

MikkelRev
Rocker
Rocker
Favourite genre: Heavy Metal
Mood:
Has thanked: 2 times
Norway

Post by MikkelRev »

Han klarer ikke lenger å både synge og stå oppreist samtidig.

Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

f**n så latterlig å lese argumenter som "han synger bra for alderen". Så Priest i helga, og selv om det ikke var kjipere enn venta, blir jeg slått over hvor utrolig skrall Halford låter. De høye tonene blir hese skrik, og mannen står som limt til scenegulvet og stirrer ned så han ser ut som ringeren av Notre Dame. "Jammen hva kan man vente i hans alder?" MY ASS! David Coverdale er like gammel som Halford, og han gjorde en FANTASTISK figur i helga! Joda, han har ikke samme stemmeprakten som for 20 år siden han heller, men f**n så bra han synger likevel, og INGEN flørter så mye med publikum, som gamle Coverdale. Rett og slett en stor scenepersonlighet, som setter jevnaldrede Halford fullstendig i skyggen.

...og hva f**n var dealen med å skru av lysene og ha 2-3 min stillhet mellom mange av låtene!? Er han ikke istand til å prate med publikum lengre? Er mannen sjuk eller noe!?
Image

daimonion
Belieber
Belieber
Mood:

Post by daimonion »

Er litt lei av disse antihalfordargumentene dine nå. Har liksom hørt dem...

thorel
Belieber
Belieber
Mood:

Post by thorel »

Så de nettopp i Bergen - knall konsert spør du meg. Men det ble fort gammelt at de hele tiden gikk av scenen, det er sant.

Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

daimonion wrote:Er litt lei av disse antihalfordargumentene dine nå. Har liksom hørt dem...

Jaha. Synd for deg. Jeg er lei av folk som unnskylder ham pga alderen når så mange jevnaldrende og eldre gjør mye bedre jobber. Siterer Thunderbear fra Kiss-tråden:

Thunderbear wrote:For the Record;

Glenn Hughes er også snart 56 år. Hørt ham i det siste?
Ronnie James Dio er snart 66 år. Hørt HAM i det siste?

Alder er f**n ingen unnskyldning! Enten låter det bra, eller så gjør det det ikke!
Image

HAD
Belieber
Belieber
Mood:

Post by HAD »

Affen wrote:
daimonion wrote:Er litt lei av disse antihalfordargumentene dine nå. Har liksom hørt dem...

Jaha. Synd for deg. Jeg er lei av folk som unnskylder ham pga alderen når så mange jevnaldrende og eldre gjør mye bedre jobber. Siterer Thunderbear fra Kiss-tråden:

Thunderbear wrote:For the Record;

Glenn Hughes er også snart 56 år. Hørt ham i det siste?
Ronnie James Dio er snart 66 år. Hørt HAM i det siste?

Alder er f**n ingen unnskyldning! Enten låter det bra, eller så gjør det det ikke!

Coverdale og Elliott er gode eksempler på at alderen har begynt å tynge...
Metal music we listen
Beer ruthlessly we can drink
We feel the great alchohol
And always a beer will do it

Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

HAD wrote:Coverdale og Elliott er gode eksempler på at alderen har begynt å tynge...

Likevel synger begge f**n så mye bedre enn Halford :wink:
Image

Gladøks
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Gladøks »

Affen wrote:f**n så latterlig å lese argumenter som "han synger bra for alderen".

Affen wrote:David Coverdale er like gammel som Halford, og han gjorde en FANTASTISK figur i helga! Joda, han har ikke samme stemmeprakten som for 20 år siden han heller, men f**n så bra han synger likevel

Så han synger bra for alderen, altså? Føffaen! Håper du ikke leser dine egne argumenter, Affen.
Eläkööt supikoirat!

Snik
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Snik »

Konserten i Bergen var helt latterlig bra.

Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

Gladøks wrote:
Affen wrote:f**n så latterlig å lese argumenter som "han synger bra for alderen".

Affen wrote:David Coverdale er like gammel som Halford, og han gjorde en FANTASTISK figur i helga! Joda, han har ikke samme stemmeprakten som for 20 år siden han heller, men f**n så bra han synger likevel

Så han synger bra for alderen, altså? Føffaen! Håper du ikke leser dine egne argumenter, Affen.

Hva er det som er galt med den quotinga der? Nei, Coverdale har heller ikke samme stemmeprakta som for 20 år siden, men han synger likevel fett som fy fortsatt - Halford synger ræva dårlig! Om du prøver å drite meg ut så får du ihvertfall komme med noe bedre enn det der. Jeg har ikke motsagt meg sjøl. Coverdale synger forsatt bra - det er poenget mitt.
Image

Marken
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Marken »

Haha, godt å ha deg tilbake på Screamen, Affen.

Har bare sjekka Painkiller-klippet på you tube fra Trondheim, og der låt Halford IKKE bra. Egentlig samme f**n for meg så lenge jeg fortsatt synes han leverer bra på skive.

kattpiss
Beliebe
Beliebe
Mood:
Korea North

Post by kattpiss »

Affen wrote: ...og hva f**n var dealen med å skru av lysene og ha 2-3 min stillhet mellom mange av låtene!? Er han ikke istand til å prate med publikum lengre? Er mannen sjuk eller noe!?
Synd for deg, var ikke sånn her.

Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

kattpiss wrote:
Affen wrote: ...og hva f**n var dealen med å skru av lysene og ha 2-3 min stillhet mellom mange av låtene!? Er han ikke istand til å prate med publikum lengre? Er mannen sjuk eller noe!?

Ok, men jeg var faktisk positivt innstillt i utgangspunktet. Og mitt spm om fyren er sjuk, er ikke noe forsøk på å provosere, jeg lurer bare på om han er seriøst sjuk siden han er så begrensa. Er ikke normalt å stå krokrygga og stirre i golvet når man synger, vettu...
Image

Centurion
Belie
Belie
Mood:

Post by Centurion »

Affen wrote:
kattpiss wrote:

Ok, men jeg var faktisk positivt innstillt i utgangspunktet. Og mitt spm om fyren er sjuk, er ikke noe forsøk på å provosere, jeg lurer bare på om han er seriøst sjuk siden han er så begrensa. Er ikke normalt å stå krokrygga og stirre i golvet når man synger, vettu...

Mener å ha hørt på radio en gang at han gjør det fordi han må ha huskelapp til tekstene siden han har sunget så mange låter at det begyner å bli problem å huske alle..eller noe slikt.

Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

Centurion wrote:Mener å ha hørt på radio en gang at han gjør det fordi han må ha huskelapp til tekstene siden han har sunget så mange låter at det begyner å bli problem å huske alle..eller noe slikt.

Såpass ja. På Rising From the East ser man jo forsåvidt at han stirrer i karaokeskjermen akkurat som Ozzy. Merkelig at Coverdale, Gillan, Plant, og de fleste andre veteranene greier seg uten da men.
Image

MARDVK
Rocker
Rocker
Mood:

Post by MARDVK »

Hahah så lam du er!
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

MARDVK wrote:Hahah så lam du er!

Alle kan ikke være like smart og kul som selveste MARDVK vettu...
Image

MARDVK
Rocker
Rocker
Mood:

Post by MARDVK »

Det er sant!
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

Locked Previous topicNext topic