Anthrax - The John Bush years
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Anthrax - The John Bush years
En undervurdert epoke i Anthrax' historie. Skal innrømme at jeg ikke var helt fornøyd sjøl da Belladonna slutta, men har med årene lært meg å like Bush-Anthrax og. We've Come For You All er den virkelige gullskatten her, men det er mye bra på alle skivene, kanskje med unntak av Stomp 442. Har sett Anthrax live både med Bush og med Belladonna, og begge gjorde jobben bra. At Bush og fikser de gamle låtene godt, kan man bevitne både på liceskiva/dvden Music Of Mass Destruction og på ny-inspillingene på The Greater Of Two Evils.
Rangerer skivene som følger:
1.We've Come For You All (5)
2.Sound Of White Noise (4+)
3.Volume 8 - The Threat Is Real (4)
4.Stomp 442 (2)
The Greater Of Two Evils utgår i pollen da den utelukkende inneholder nyinspillinger av gamle klassikere. j****g bra versjoner for øvrig, og skiva får en 5'er på min terning.
Rangerer skivene som følger:
1.We've Come For You All (5)
2.Sound Of White Noise (4+)
3.Volume 8 - The Threat Is Real (4)
4.Stomp 442 (2)
The Greater Of Two Evils utgår i pollen da den utelukkende inneholder nyinspillinger av gamle klassikere. j****g bra versjoner for øvrig, og skiva får en 5'er på min terning.
-
- Poser
- Mood:
We've Come For You All er faktisk den jeg har spilt mest her, men Sound Of White Noise er vel egentlig bedre. Vol.8 begynner ganske fett, men blir litt kjedelig i lengden. Stomp 442 har jeg kun hørt én gang, men mener egentlig å huske at den var helt grei.
Soundmessig fungerte denne besetningen veldig bra, det er låtene som gjør at det ikke når opp mot gamle Anthrax, noe The Greater Of Two Evils beviser. Men Sound Of White Noise og We've Come For You All er gode plater og i dag stemmer jeg førstnevnte.
Soundmessig fungerte denne besetningen veldig bra, det er låtene som gjør at det ikke når opp mot gamle Anthrax, noe The Greater Of Two Evils beviser. Men Sound Of White Noise og We've Come For You All er gode plater og i dag stemmer jeg førstnevnte.
ROCK!
-
- Belieber
- Mood:
Ouff
-Excuse me, Miss. Are your children twins?
-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?
-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice
-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?
-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice
-
- Poser
- Mood:
Haha, Stian setter standarden!
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
Egentlig bare sound of white noise jeg har noe forhold til. Den liker jeg svært godt. Ellers virker den siste We've Come For You All helt kurrant (men ikke noe mer). Resten suger, dvs har ikke festet seg når jeg har hørt det.
-
- Rocker
- Mood:
Stian wrote:En tragedie, hele fyren og hele perioden. Terningkast 1 til alle. Inklusive Armored Saint.
enig, SELVOM andre skiva til Armored Saint ruler.
Stressminister wrote:Stian wrote:En tragedie, hele fyren og hele perioden. Terningkast 1 til alle. Inklusive Armored Saint.
enig, SELVOM andre skiva til Armored Saint ruler.
Bra til å være terningkast 1, mener du?
Selv synes jeg March of the Saint er tøff! Ellers har jeg ikke det helt store forholdet til the Bush-trax, kun en EP med tre-fire låter. Helt kurant.
Affen wrote:We've Come For You All er jo faktisk den beste Anthrax-skiva siden State of Euphoria. Mye bedre enn Persistence of Time, som "bare" er en 4'er på terningen...
Selv synes jeg Persistence Of Time er bandets beste med Sound Of White Noise som en god nummer to. Har vel ikke hørt debuten, men den er sikkert ræva.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Marken wrote:Affen wrote:We've Come For You All er jo faktisk den beste Anthrax-skiva siden State of Euphoria. Mye bedre enn Persistence of Time, som "bare" er en 4'er på terningen...
Selv synes jeg Persistence Of Time er bandets beste med Sound Of White Noise som en god nummer to. Har vel ikke hørt debuten, men den er sikkert ræva.
Debuten er kul nok, men røten vokal. Du som liker vokalen på første Iced Earth digger nok Fistful of Metal. Men joda, kul skive, om enn ikke på nivå med Among the Living, State of Euphoria eller We've Come For You All...