Drømmebilen?
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
F-40!
"If people say I have lost my mind, maybe it's not gone, just a little hard to find"
-
- B
- Mood:
En av de aller råeste bilene, synes jeg. Og bilstereoen er fra Burmester som er så Hi-end som du kommer. Hva man skal med et slikt anlegg i en slik bil er en annen sak, men rått er det nå ihvertfall.Tomas wrote:Bugatti Veyron er litt stygg-pen, så den liker jeg godt:
If you were to look up Spiral Architect in a thesaurus book, it's musical antonym would be AC/DC.
Har man råd til en Veyron har man også råd til å sløse litt. Og det hadde jo vært litt teit med en såpass rå bil og en elendig stereoanlegg.AndreWerdenskrieg wrote:En av de aller råeste bilene, synes jeg. Og bilstereoen er fra Burmester som er så Hi-end som du kommer. Hva man skal med et slikt anlegg i en slik bil er en annen sak, men rått er det nå ihvertfall.Tomas wrote:Bugatti Veyron er litt stygg-pen, så den liker jeg godt:
perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
Åh, har mange drømmebiler! Det som er felles for de er at de er veteranbiler alle sammen. Vil ha bil med sjarm!
eller
...ja, kan vel holde på en stund hvis jeg skal legge ut flere....
Mulig jeg kjøper en sånn her snart:
eller
...ja, kan vel holde på en stund hvis jeg skal legge ut flere....
Mulig jeg kjøper en sånn her snart:
DarthVidar wrote:Christine er vel snart middelaldrende og småbarnsmor, så det er vel sjalusi ute og går mot alle damer som ennu ikke har fått nedsig på den ene eller andre måten.
-
- B
- Mood:
De nye Audi A8, S8 og R8 kommer med B&O-anlegg med en pris opp til 70.000. Toppmodellene fra Lexus kommer med Mark Levinson-anlegg. Skal det være, så skal det være.Tomas wrote:Har man råd til en Veyron har man også råd til å sløse litt. Og det hadde jo vært litt teit med en såpass rå bil og en elendig stereoanlegg.AndreWerdenskrieg wrote:En av de aller råeste bilene, synes jeg. Og bilstereoen er fra Burmester som er så Hi-end som du kommer. Hva man skal med et slikt anlegg i en slik bil er en annen sak, men rått er det nå ihvertfall.Tomas wrote:Bugatti Veyron er litt stygg-pen, så den liker jeg godt:
If you were to look up Spiral Architect in a thesaurus book, it's musical antonym would be AC/DC.
Helt enig. Skal man kjøpe en overdrevent bra bil kan man like gjerne sløse litt bort på et overdrevent anlegg. Man kjøper jo ikke slike biler fordi man trenger transport til og fra dagligvarebutikken.AndreWerdenskrieg wrote:De nye Audi A8, S8 og R8 kommer med B&O-anlegg med en pris opp til 70.000. Toppmodellene fra Lexus kommer med Mark Levinson-anlegg. Skal det være, så skal det være.
perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-
- B
- Mood:
Nettopp. Kjøper man slike biler er det helt andre ting som spiller inn.
Jeg har flere ganger blitt spurt om ikke A8-en bruker mye drivstoff. Selvsagt gjør den det, det er jo en kraftig V8. Kjøper man slike biler sitter man ikke og funderer over hva man kan spare inn på eller inngå kompromiss på.
Jeg har flere ganger blitt spurt om ikke A8-en bruker mye drivstoff. Selvsagt gjør den det, det er jo en kraftig V8. Kjøper man slike biler sitter man ikke og funderer over hva man kan spare inn på eller inngå kompromiss på.
-
- B
- Mood:
Hemmeligheten er skylapper, kort og autogiro ...Tomas wrote:Da antar jeg, frekt nok, at du ikke klager noe særlig på bensinprisen heller.
Bensinprisen er ikke så halvgæren. Luksus SKAL koste. Det er verre at det er nesten like dyrt å være nøktern, med kollektivprisene her til lands.
Stian wrote:Bensinprisen er ikke så halvgæren.
Nei, 1 liter vann koster nærmere 30 kr så....
DarthVidar wrote:Christine er vel snart middelaldrende og småbarnsmor, så det er vel sjalusi ute og går mot alle damer som ennu ikke har fått nedsig på den ene eller andre måten.
http://www.heavymetal.no
http://www.myspace.com/iconeight
http://www.sworn.no
http://www.myspace.com/iconeight
http://www.sworn.no
Goatfog wrote:Nå bånnkjøtta jo Max kjeipene sine alltid med et glimt i øyet
-
- Belieber
- Mood:
Snickarjävel wrote:Og skal eg nokon gong ha ein Porsche, så skal eg ha ein slik:
Hvor mye byr du? Min er til og med i orginalfargene
-Excuse me, Miss. Are your children twins?
-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?
-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice
-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?
-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice
-
- Belieber
- Mood:
Bil bryr meg egentlig midt i nakken, men far min sin er koselig:
BMW 2002, veteran og greier
Her er forresten min også.
I bakgrunnen ser dere attpåtil min fars superbe Mitsubishi Pajero, med verdens største rusthøl i.
BMW 2002, veteran og greier
Her er forresten min også.
I bakgrunnen ser dere attpåtil min fars superbe Mitsubishi Pajero, med verdens største rusthøl i.