Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Hvordan får du greie på hvilke konserter som arrangeres?

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Hva er din primære kilde til konsertinfo?

Plakater
2
4%
Flyers
0
No votes
Internett (musikknettsteder, forum etc.)
45
87%
Musikkblader
1
2%
Dagsaviser/gratisaviser
2
4%
E-mail (mailinglister o.l.)
0
No votes
Jungeltelegrafen
2
4%

Total votes: 52

Bob
Bel
Bel
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Bob »

Doomination wrote:Dette forumet, samt favorittbandenes hjemmesider og festivalhjemmesider. Aldri gått glipp av et band jeg liker fordi jeg ikke fikk med meg at de spilte. Har til og med sett et par band jeg ikke bryr meg nevneverdig om på Maiden og SoH, så her har man gjort en brukbar jobb med konsertannonsering, syns jeg!

Fikk riktignok ikke med meg akkurat hvilken dag Ace Frehley spilte her, og ble litt snurt da det gikk opp for meg at jeg kunne ha dratt om jeg visste at det var den dagen. Var vel ikke all verdens med promotering rundt den konserten heller, mener jeg å huske.

det var et selvstendig arrangement, som jeg forstod det. altså, ikke noe med rockefeller/sentrum scene å gjøre. reagerte også på lite promo, men men. jeg fikk det med meg, og det angrer jeg IKKE på!! :D
JØRGEN! YOU'RE RUNNING THE WRONG DIRECTION!!
Hege wrote:Nye utgivelser pleier å være kjipt.

evilbanana
Belieber
Belieber
Mood:

Post by evilbanana »

Da jeg bodde i Bergen var det ofte plakater og flyers på skolen og på vei dit som tipsa meg om konserter som gjerne ikke var så metal. Så henge opp plakater på Blindern og sånt er vel ikke for dumt. Metalgreier er stort sett på forumet og via djungeltelegraafen.
hehe, blunk blunk, hehe

Image

snokslam
Poser
Poser
Mood:

Post by snokslam »

internett. som stian påpeker ikke en bombe at det heller den veien på et internettforum :D

som nevnt i den andre tråden syns jeg maiden hadde en god greie med å levere ut flyers og plakater med ting som skjer i tiden framover, istedet for b are enkeltplakatz.
Digitus Impudicus!

BingoMeister
Belieber
Belieber
Mood:

Post by BingoMeister »

Nettet og litt jungeltelegrafen.
"If people say I have lost my mind, maybe it's not gone, just a little hard to find"

General ell?
Belieber
Belieber
Mood:

Post by General ell? »

muttern
Mr. MARSHALL

Locked Previous topicNext topic