Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

UFC/Pride osv.

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

Nix. Men om NOEN hadde hatt en invite å kaste bort på en MMA-utsulta sjel, så hadde man alltids tatt i mot. :wink:

Bas er sjef ja. Også som kommentator. "That guy needs a tan".

User avatar

Linus
Belieber
Belieber
Posts: 17
Joined: 30 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Linus »

Fikk sett Affliction Banned og UFC Fight Night idag. Var en del gode kamper der ja! Fedor er jo så overlegen at det ikke er mulig engang. Hadde ventet en kamp, men det var jo rett og slett grusing på høyt nivå.
Dream har jeg ikke satt meg inn i enda, men ser frem til neste UFC 9. august.
Image

User avatar

Manbearpig
Beliebe
Beliebe
Posts: 9
Joined: 31 Aug 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Manbearpig »

Hvor ser man disse kampene?

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

Samtlige av disse arrangementene(Utenom siste Fight Night som nevnt tidligere i tråden) er Pay Per View's. Det vil da være vanskelig å få sett disse gratis uten å ty til ulovlige midler. Som med alle andre medier er piratkopiering og ripping av MMA-relaterte sendinger svært utbredt. Mer kan jeg vel egentlig ikke si. :)

User avatar

Manbearpig
Beliebe
Beliebe
Posts: 9
Joined: 31 Aug 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Manbearpig »

Jess, har sett så. :)

Hva er forskjellen på UFC 82, 85 osv? Reglene?

User avatar

Screamer
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 18 Jul 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Post by Screamer »

Hehe, nei, det betyr at det er event nr. 85, 86 osv. Altså har UFC hatt 86 show siden starten i 1993, vedsiden av har de hatt småshow, som de gir andre navn. Ultimate Fight Night er et av disse, hvor de som regel bare har 1 storkamp, og så masse up-and-comers.

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

Hvor lang tid bør det gå før man begynner å prate spoiler-fritt om events, sånn etisk sett. F.eks. hvor lang tid tar det før man kan prate åpent om Dream 5 uten spoiler alerts?

User avatar

Remi
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 27 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Remi »

Ta å sett det du vil skrive inn i en quote med hvit skrift slik som på andre siden, så er du på den sikre siden.

Ellers var det en fantastisk helg å være mma fan! Fytti rakkern så mye bra som skjedde.
Image

User avatar

UndeadFlowerKing
Poser
Poser
Posts: 256
Joined: 05 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by UndeadFlowerKing »

Banned var j****g bra, selv om det var en overvekt av "avdanka" UFC fightere så var det masse bra kamper, og med Megadeth med to knalllåter fra mesterverket Rust In Peace som bonus kan det ikke gå galt.
Håper neste Affliction showet blir like bra, noe som av en eller annen grunn muligens ikke ser ut til å skje(sjekk nettet selv).

Har ikke sett de to nyeste Dream showene ennå, er ennå ikke helt ferdig med Dream 3.

Nå gleder man seg til neste UFC PPV på lørdag, den ser ut til å bli meget spennende. Håper Brock har litt mer flaks enn han hadde med Mir der han dominerte hele (den relativt korte) kampen før han ble "lurt".

User avatar

Screamer
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 18 Jul 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Post by Screamer »

Herring har hatt problemer med store brytere før, men ikke f**n om han taper denne. Han er for erfaren, og for sulten.


Jonas
Spermatozoon
Posts: 0
Joined: 20 Mar 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Jonas »

GSP mot Finch, hvem tror dere på?
Håper på St. Pierre!

User avatar

EnBedrovetLaks
Belieb
Belieb
Posts: 8
Joined: 23 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by EnBedrovetLaks »

Jeg liker egentlig Fitch og GSP like godt. Men jeg tror på GSP :)
.-- . .- .-. . --- -. .-.. -.-- .. -. .. - - --- --. . - .-.. .- .. -..

User avatar

Remi
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 27 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Remi »

Har trua på GSP selv, men forventer en hard kamp som jeg tipper går alle fem rundene.

Klarer Herring å overleve den første tiden og finnen rytmen burde han ta kampen mot Lesnar, han har mye erfaring og har gått mot de beste i verden lenge. Han burde ta dennen kampen.

Florian/Huerta burde også bli en god kamp, men ser ikke helt hvordan Huerta tar denne kampen. Florian er bedre stående og har et klart overtak i submission-avdelingen. Huerta har muligens litt bedre wrestling, men over tre runder tror jeg ikke han er god nok til å stoppe Florian, og jeg tipper Florian enten vinner via ground and pound eller submission i tredje runde.
Image

User avatar

Screamer
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 18 Jul 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Post by Screamer »

GSP tar den ganske lett er min gjetning.

Herring tar også Brock lett.

Huerta tror og håper jeg tar Florian. Blir neppe lett, men vi får se.

Norske Dan Evensen knuser selvfølgelig Kongo som en liten mygg!


Jonas
Spermatozoon
Posts: 0
Joined: 20 Mar 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Jonas »

Artig med norsk kar i UFC!

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

WAR SAKURABA!



GSP, mener jeg.

User avatar

Remi
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 27 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Remi »

f**n! Ser ut som harddisken tok kvelden. Hyggelig med tanke på at jeg hadde samtlige Pride show, UFC 1-20 og 49-86, alle Elite XC, Allle Dream FC, samt en god blanding av Heroes, Strikeforce, WEC, Shooto og andre mma show på den. Tror f**n meg jeg begynner å grine.
Image


Jonas
Spermatozoon
Posts: 0
Joined: 20 Mar 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Jonas »

Ufc 87 Spoiler:




Screamer:
"Herring tar også Brock lett."
"Norske Dan Evensen knuser selvfølgelig Kongo som en liten mygg!"

Hehe, gikk ikke sånn denne gangen gitt ;)
Lesnar hadde jeg trua på, synes han virket lovende mot Mir selv om han tapte på sub. Lenge sia jeg har sett en kamp der 1 har dominert så tydelig gjennom alle rundene som gårdagens kamp mellom Lesnar og Herring. Begynner faktisk å like Brock, han laget show i går. Likte spesielt det brede gliset han slengte mot Herring et par ganger mellom rundene og når han nikket fornøyd til publikum mens han hadde full kontroll på Heath som lå under han. Sinnsykt svær og sterk fyr, skal ikke se bort i fra at han tar Heavyweight-tittelen. Det første slaget han traff Heath på, damn..!

Synd med Dan Evensen da, håpa han skulle ta denne. Har ikke fulgt med han før, får håpe han får en ny sjanse i Ufc.

Og Gsp - Finch gikk alle 5 rundene, ikke dårlig. Har bare fått sett kampen 1 rask gang men så ut som GSP hadde kontrollen gjennom kampen. Fornøyd med at han beholder tittelen!




User avatar

EnBedrovetLaks
Belieb
Belieb
Posts: 8
Joined: 23 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by EnBedrovetLaks »

Remi wrote:f**n! Ser ut som harddisken tok kvelden. Hyggelig med tanke på at jeg hadde samtlige Pride show, UFC 1-20 og 49-86, alle Elite XC, Allle Dream FC, samt en god blanding av Heroes, Strikeforce, WEC, Shooto og andre mma show på den. Tror f**n meg jeg begynner å grine.
Kondolerer. Tror jeg skal flytte "ekstern harddisk" oppover handlelista.
.-- . .- .-. . --- -. .-.. -.-- .. -. .. - - --- --. . - .-.. .- .. -..

User avatar

Screamer
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 18 Jul 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Post by Screamer »

Jonas: Hehe, var jo nesten da :p

Neida, hadde ikke sett Dan Evensen før nå, bare slang inn en heia han siden han var Norsk. Han var helt klart overmatchet mot Kongo.

Herring skuffer, men så er det ingen av størrelsen til Lesnar som er så kjappe og med så solid bryting heller da, vanskelig å forberede seg på kan jeg tenke meg. GSP leverer bra da. Og alle resten av kampene var av høy standard.

Bj vs. GSP, fy flade. Der snakker vi to "ekte" champions som går til krig! Håper på BJ, har alltid hatt voldsomt sansen for han. GSP også, men BJ trekker det lengste strået.

Locked Previous topicNext topic