Rainbow - Stargazer VS Gates Of Babylon
Stargazer er en av de mektigste, og ultimate rockelÄtene noensinne. Den fÄr min stemme!
-"Du er full Sir Winston, du er virkelig full."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."
-
- Bel
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Stargazer!
Fantastisk bra lÄt og band!
Husker fÞrste gongen eg hÞyrte lÄta, var pÄ ein Kerrang! Collection cd pÄ begynnelsen av 90 talet. Gjorde stort inntrykk og Rainbow & Dio diskografien vart raskt innlemma i samlinga
Fantastisk bra lÄt og band!
Husker fÞrste gongen eg hÞyrte lÄta, var pÄ ein Kerrang! Collection cd pÄ begynnelsen av 90 talet. Gjorde stort inntrykk og Rainbow & Dio diskografien vart raskt innlemma i samlinga
Jeg husker det var en fyr som pÄsto at My Dying Brides "Like Gods of the Sun" (altsÄ, tittelsporet pÄ plata ved samme navn) var en kopi av "Stargazer". Det er jo en litt vel dröy pÄstand, men det er kanskje noen likhetstrekk ute og gÄr der allikevel. Hva mener folk? Tilfeldig eller bevisst?
ElÀkööt supikoirat!
-
- Poser
- Mood:
GladÞks wrote:Jeg husker det var en fyr som pÄsto at My Dying Brides "Like Gods of the Sun" (altsÄ, tittelsporet pÄ plata ved samme navn) var en kopi av "Stargazer". Det er jo en litt vel dröy pÄstand, men det er kanskje noen likhetstrekk ute og gÄr der allikevel. Hva mener folk? Tilfeldig eller bevisst?
Sikkert heeeelt "tilfeldig" siden det er en sÄpass klassisk lÄt den ligner.....
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je mÄ innrÞmme att je er litt pÄ sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjĂŠm helt i fra Ă sbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjĂŠm helt i fra Ă sbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
-
- Belieber
- Mood:
Rainbow var et utrolig band. Stargazer er en av mine absolutte favoritter fra dette fantastiske bandet.
-
- Beliebe
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
torjo wrote:Thunderbear wrote:Da kan jeg ogsÄ avslÞre mitt valg;
DĂžd link. Hva var ditt valg?
NÊ, detter ned igjen pÄ Ä trasse med at jeg ikke vil svare!
Men med kniven ikke bare PĂ strupen, men 2-3 mm inni?;
Stargazer!
-
- Belieber
- Mood:
Stargazer! Fy f**n.... Det BLE noen fine vors OG nach.
"If people say I have lost my mind, maybe it's not gone, just a little hard to find"