Judas Priest på 70-tallet
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Går for Sad Wings Of Destiny 

What HAD said, i hvert fall hvis vi sier "Hell Bent For Leather" og stryker den europeiske utgaven som ikke fikk Green Manalishi.
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
- Rocker
- Favourite genre: Heavy Metal
- Mood:
- Has thanked: 2 times
Foretrekker selv å kalle den HBFL på grunn av det òg pågrunnav Hell Bent er en mye tøffere låt enn Killing MachinePorcus wrote:What HAD said, i hvert fall hvis vi sier "Hell Bent For Leather" og stryker den europeiske utgaven som ikke fikk Green Manalishi.

kattpiss wrote:Nei f**k amerikanerne som skal være så jævli spesielle på alt, kall den Killing Machine!
Det er selvsagt ikke bra at tittelen ble endret etter press fra plateselskap, men plata ble ikke akkurat dårligere av den ekstra låta.
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
Nope men tittelen på albumet ble mindre dritbra.Porcus wrote:kattpiss wrote:Nei f**k amerikanerne som skal være så jævli spesielle på alt, kall den Killing Machine!
Det er selvsagt ikke bra at tittelen ble endret etter press fra plateselskap, men plata ble ikke akkurat dårligere av den ekstra låta.
kattpiss wrote:Nope men tittelen på albumet ble mindre dritbra.Porcus wrote:kattpiss wrote:Nei f**k amerikanerne som skal være så jævli spesielle på alt, kall den Killing Machine!
Jeg syns titlene kommer ut omtrent likt. Ganske kule begge to. Og ellers enig med Poruc & Mikkel Rev i at A) man må ha med "Green Manalishi", og B) "Killing Machine" er ei kjedelig låt, mens "Hell Bent for Leather" er töff.
Eläkööt supikoirat!
kattpiss wrote:Killing Machine kjedelig?
Mm! Plata er en av de litt småujevne til Priest, og inneholder et par låter som jeg finner kjedelige: "Burnin' Up", "Killing Machine" og "Evil Fantasies". "Delivering the Goods" er litt på grensa, men er töff nok til at den redder seg i land. Resten av plata er gull.
Eläkööt supikoirat!
-
- Poser
- Mood:
Gladøks wrote:kattpiss wrote:Killing Machine kjedelig?
Mm! Plata er en av de litt småujevne til Priest, og inneholder et par låter som jeg finner kjedelige: "Burnin' Up", "Killing Machine" og "Evil Fantasies". "Delivering the Goods" er litt på grensa, men er töff nok til at den redder seg i land. Resten av plata er gull.
"Burnin' Up", "Evil Fantasies" og "Delivering the Goods" er jo herlige låter...
"Only those who keep the faith shall escape the wrath of the Metallian..."
Delivering the Goods er dritrå.Nils Barvåg wrote:Gladøks wrote:kattpiss wrote:Killing Machine kjedelig?
-
- Poser
- Mood:
kattpiss wrote:Delivering the Goods er dritrå.Nils Barvåg wrote:Gladøks wrote:kattpiss wrote:Killing Machine kjedelig?
Kanonfet låt

Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je må innrømme att je er litt på sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
-
- Belieber
- Mood:
Må vel være Take on the world som er den eneste kjedelige låta på den plata spør du meg
"False metal is like having your brother stabbing you in the back with a
knife. And that's really bad". Joey DeMaio, Manowar.
-
- Belieber
- Mood:
skaumannen wrote:Må vel være Take on the world som er den eneste kjedelige låta på den plata spør du meg
Hahaha, det var den første låta jeg spilte i band evah!

1. Sad Wings of Destiny
2. Stained Class
3. Sin after Sin
4. Killing Machine
5. Rocka Rolla
Nå skal det sies at ingen av skivene her er svake. Rocka Rolla; skiva jeg rangerte lavest, er en herlig skive full med gode låter, som jeg har spilt mye gjennom sommeren. Når sola steiker og alt er fryd og gammen, da er Rocka Rolla i sitt ess! Herlig Priest-periode.
2. Stained Class
3. Sin after Sin
4. Killing Machine
5. Rocka Rolla
Nå skal det sies at ingen av skivene her er svake. Rocka Rolla; skiva jeg rangerte lavest, er en herlig skive full med gode låter, som jeg har spilt mye gjennom sommeren. Når sola steiker og alt er fryd og gammen, da er Rocka Rolla i sitt ess! Herlig Priest-periode.
-"Du er full Sir Winston, du er virkelig full."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."
-
- Belieber
- Mood:
Thunderbear wrote:skaumannen wrote:Må vel være Take on the world som er den eneste kjedelige låta på den plata spør du meg
Hahaha, det var den første låta jeg spilte i band evah!
Men du er enig med meg for det?

"False metal is like having your brother stabbing you in the back with a