Amon Amarth
Mer eller mindre dødt løp mellom Fate of Norns og Versus the World. Knallfett band, både live og på skive. Begge gangene jeg har sett dem live har vært en av de feteste live opplevelsene jeg har hatt.
Akkurat i dag tror jeg det blir Fate of Norns, men i morra kan det godt bli Versus the World.
Akkurat i dag tror jeg det blir Fate of Norns, men i morra kan det godt bli Versus the World.
ach ja
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
"ARRGHRAAARRGHHAARRGHHHRAAAAAARRALLE" (drikke av et horn) "RAAAAAARGHARHARRRHAGAGARRRAGGURGLE" (hytte med neven og drikke av horn) "RAARGRGARGAGRGRGAAAAGRRGRRGAAAARRRGGAARGHSURKLE" (drikke av horn) repeat første fire vers.MARDVK wrote:Makan til elendig frontfigur...
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
Topic author - Rocker
- Mood:
DarthVidar wrote:"ARRGHRAAARRGHHAARRGHHHRAAAAAARRALLE" (drikke av et horn) "RAAAAAARGHARHARRRHAGAGARRRAGGURGLE" (hytte med neven og drikke av horn) "RAARGRGARGAGRGRGAAAAGRRGRRGAAAARRRGGAARGHSURKLE" (drikke av horn) repeat første fire vers.MARDVK wrote:Makan til elendig frontfigur...
MARDVK wrote:*åpen munn på alle promobilder*
*bange sidveis med halvlangt hår*
"RAARGRGARGAGRGRGAAAAGRRGRRGAAAARRRGGAARGHSURKLE"
*drikke av horn*
Tja, bortsett fra det med å drikke av horn beskriver dere jo omtrent alt av ekstremmetallere her...
-
- Belieber
- Mood:
-
- Be
- Mood:
Hører nesten aldri på det lengre, men må gå for Versus the World. Husker fra 8-9 klassen på ungdomsskolen med Diablo 2 lan og Versus the World. Good times
Sett dem live en gang, dengang da syntes jeg det var ganske så tøft. Har dog ikke hørt noe av dem siden det, og husker ikke 100% åssen det låter. For alt jeg vet har jeg skifta mening. Drøyer den med skiver, men for alt jeg vet skaffer jeg meg en etterhvert.
Har på følelsen at jeg kommer til å kjøpe nyskive fordi jeg er passe dum, lettlurt av covere jeg liker, og har for kort hukommelse. Synes nemlig Vs the World er ganske kjedelig.
'Till, in Time's stayless stealthy swing,
Uncompromising rude reality
Mangled the Monarch of our fashioning,
Who quavered, sank; and now has ceased to be.
Uncompromising rude reality
Mangled the Monarch of our fashioning,
Who quavered, sank; and now has ceased to be.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Tyrish wrote:j***a fet låt, er vel tittelsporet på den nye plata. Detta virker lovende!
Jepp, tittelsporet, og den er j****g fet. Men jeg digger forrigeskiva og!
Amon Amarth - Twilight of the Thunder God
har sett Amon Amarth live en gang, som support for Dimmu Borgir, og synes det låt jækla bra. på plate synes jeg desverre det har en tendenes til å bli mye likt. har dog ikke hørt alle skivene, så jeg avstår fra å stemme
-
- Belieber
- Mood:
Den nye skiva er så harry og pompøs at det er litt artig
Man skulle tru man ikke kunne få mer muskler og at det i alle fall ikke kunne lyne mer mens du står på det som bare må være den høyeste fjelltoppen, men så drar de Grand Prix-trikset på siste refrenget, og vips så kan man bare gange fjellhøyden med minst to, og du splitter lynene med nevene dine mens du ,så maskulint som man får det, hytter med armene og brøler random krigsrop mot kameraet.
Man skulle tru man ikke kunne få mer muskler og at det i alle fall ikke kunne lyne mer mens du står på det som bare må være den høyeste fjelltoppen, men så drar de Grand Prix-trikset på siste refrenget, og vips så kan man bare gange fjellhøyden med minst to, og du splitter lynene med nevene dine mens du ,så maskulint som man får det, hytter med armene og brøler random krigsrop mot kameraet.
Mr. MARSHALL