Harvest wrote:Eier ingen skiver med bandet, men Return svingte j***a bra i cupfinaleteltet på Lillestrøm 10. november.
Spilte LSK mot Stange IL?
It is currently 13 Dec 2024, 11:31
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Thunderbear »
Harvest wrote:Eier ingen skiver med bandet, men Return svingte j***a bra i cupfinaleteltet på Lillestrøm 10. november.
Post by Lynchomaniac »
torjo wrote:Return stiller i samme klasse som Rune Rudberg for min del. "Sing Me A Song" var akkurat like irriterende som "Ut Mot Havet" på slutten av 80-tallet. Heldigvis er de fleste puddelrockere blitt voksne siden den gang.
God jul!
Post by Lynchomaniac »
Affen wrote:Ja, da var det gått noen mnd siden sist, så da er det på tide med litt Return igjen. Står på mitt om at de er langt bedre enn Stage Dolls, og at de er norges beste melodiøse hardrock band. Hele Return satt forresten forran meg på flyet når jeg skulle sørover etter ferien i år.
Er vel ingen norske band uansett sjanger som gjør så bra ballader som Return, når jeg tenker meg om...
Return - Sandy
Post by Thunderbear »
evil_dave wrote:Smått old school, og faktisk helt sant. Husker je kjøfte To the Top på kassett. Bra cover,
Thunderbear wrote:evil_dave wrote:Smått old school, og faktisk helt sant. Husker je kjøfte To the Top på kassett. Bra cover,
Pøh, jeg har da Sheila, 1. press single, og kjøpte den da den kom!
Older School than Thou!
Post by Thunderbear »
evil_dave wrote:Thunderbear wrote:evil_dave wrote:Smått old school, og faktisk helt sant. Husker je kjøfte To the Top på kassett. Bra cover,
Pøh, jeg har da Sheila, 1. press single, og kjøpte den da den kom!
Older School than Thou!
Nja...mer gayer than thou, det da
Post by Thunderbear »
Peisy wrote:Dream Police er Norges og et av verdens beste hard rock band!
Thunderbear wrote:Affen wrote:Er stor fan av Sons of Angels, Stage Dolls, TNT, Wig Wam, DaVinci m.fl,
...og IKKE band som Dream Police, Høst, Jack in the Box, eller?
Stian wrote:Stemmer det at noen av de bodde på Starhellinga, og at de kan ha øvd i en garasje? Mener å huske et band som gjorde det i hine hårde dager.
Thunderbear wrote:Affen wrote:Er stor fan av Sons of Angels, Stage Dolls, TNT, Wig Wam, DaVinci m.fl,
...og IKKE band som Dream Police, Høst, Jack in the Box, eller?