Det var en sann glede.Affen wrote:...og takk til deg.Tomas wrote:Hardrock? Finnes jo ikke hardt. Return er muligens et slags mislykket popband. Ev. bare ulyd.
Return - Norges beste hardrockband!
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Tomas wrote:Hardrock? Finnes jo ikke hardt. Return er muligens et slags mislykket popband. Ev. bare ulyd.
Har ikke hÞrt sÄ mye av Return, men hvis de skal vÊre et fyrntÄrn for norsk hardrock, sÄ stÄr det f**n meg kleint til med det miljÞet. GrÞss og gru, enig at det ligner mer pÄ et mislykket popband enn noen ting annet. Helt umulig Ä forstÄ at folk kan rÄdigge dette.
-
- Belieber
- Mood:
For min del synes jeg ikke at Return har mer hard rock i seg, enn si;
Status Quo, Stage Dolls og Bon Jovi, f.eks.?
Men mange hevder jo hardnakket at disse er hard rock, sÄ...
Status Quo, Stage Dolls og Bon Jovi, f.eks.?
Men mange hevder jo hardnakket at disse er hard rock, sÄ...
-
- Belieber
- Mood:
return kunne vÊrt bra hadde det bare ikke vÊrt for de hÄplÞse tekstene..
men skal dog innrÞmme at de funker forholdsvis bra pÄ fylla
men skal dog innrÞmme at de funker forholdsvis bra pÄ fylla
Jeg er fra Vang, sÄ Return er lokale helter. Husker jeg ble veldig overrasket da jeg fikk vite hvor de var fra, siden jeg pÄ den tida trodde alle norske band var danseband.
Tenker jeg sier Attitudes er den beste skiva, siden den har flest bra lÄter. De beste lÄtene til Return er veldig bra, men det er en del fillers pÄ skivene deres, noe det ble mer og mer av etter hvert. HÞrer egentlig ikke sÄ ofte pÄ bandet og synes det funker bedre live enn pÄ plate. Dessverre er det en stund siden sist jeg sÄ dem live ogsÄ. FÊstplassen 2005 var det vel. FÄr prÞve Ä fÄ dem med meg neste Är.
Er det forresten noen som vet hvor lÄta My Wildest Dreams er fra? Jeg har alle skivene, og den er ikke pÄ noen av dem. Var det virkelig bare en B-side pÄ en eller annen singel? Er jo en av de feteste lÄtene deres.
Det er forresten jeg som har lagt ut en del av videoene deres pÄ Youtube. Har fÄtt over 100.000 views pÄ Bye Bye Johnny siden juni i fjor og jeg vil ikke pÄstÄ at det er sÄ ille.
Tenker jeg sier Attitudes er den beste skiva, siden den har flest bra lÄter. De beste lÄtene til Return er veldig bra, men det er en del fillers pÄ skivene deres, noe det ble mer og mer av etter hvert. HÞrer egentlig ikke sÄ ofte pÄ bandet og synes det funker bedre live enn pÄ plate. Dessverre er det en stund siden sist jeg sÄ dem live ogsÄ. FÊstplassen 2005 var det vel. FÄr prÞve Ä fÄ dem med meg neste Är.
Er det forresten noen som vet hvor lÄta My Wildest Dreams er fra? Jeg har alle skivene, og den er ikke pÄ noen av dem. Var det virkelig bare en B-side pÄ en eller annen singel? Er jo en av de feteste lÄtene deres.
Det er forresten jeg som har lagt ut en del av videoene deres pÄ Youtube. Har fÄtt over 100.000 views pÄ Bye Bye Johnny siden juni i fjor og jeg vil ikke pÄstÄ at det er sÄ ille.
-
- Rocker
- Favourite genre: Heavy Metal
- Mood:
- Has thanked: 2 times
Sant!Gorgar wrote:synes det funker bedre live enn pÄ plate.
Dance of Death.Gorgar wrote:Er det forresten noen som vet hvor lÄta My Wildest Dreams er fra?
Og MikkelRev kan bekrefte at Return fortsatt holder mÄl. Litt uvant at bandet tok en kanskje 15 minutts pause midt ute i konserten. Men artig at de dro cover av Black Sabbath, og senere medley av bl.a. Michael Jackson, Aerosmith og Bon JoviMikkelRev wrote:...og imorgen skal MikkelRev se de live.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
TreklÞveret Attitudes, Straight Down the Line og Fourplay er mer eller mindre perfekte skiver. Disse er sÄ gjennomfÞrt og full av sterke lÄter at de er i toppsjiktet innen melodiÞs hardrock.
V og Return (comeback skiva) har og en del veldig gode lÄter, men inneholder og noen litt mer anonyme spor.
To the Top er en sjarmerende debut fra et ungt band, men produksjonen trekker litt ned, samt at ikke alle lÄtene holder helt mÄl. Man hÞrer og hvor mye produksjonen lÞfter lÄta om man sammenligner originalen og nyinnspillinga fra Attitudes av Sing Me a Song. To the Top lÄter som en demo i forhold...
SÄ om jeg skal rangere skivene, blir det ca sÄnn her:
1.Attitudes (6)
2.Fourplay (5+)
3.Straight Down the Line (5)
4.Return (4+)
5.V (4)
6.To the Top (3+)
V og Return (comeback skiva) har og en del veldig gode lÄter, men inneholder og noen litt mer anonyme spor.
To the Top er en sjarmerende debut fra et ungt band, men produksjonen trekker litt ned, samt at ikke alle lÄtene holder helt mÄl. Man hÞrer og hvor mye produksjonen lÞfter lÄta om man sammenligner originalen og nyinnspillinga fra Attitudes av Sing Me a Song. To the Top lÄter som en demo i forhold...
1.Attitudes (6)
2.Fourplay (5+)
4.Return (4+)
5.V (4)
6.To the Top (3+)
-
- Belieber
- Mood:
Underskrives.Peisy wrote:Dream Police er Norges og et av verdens beste hard rock band!
Tenebres wrote:Smoothie er altsÄ litt som sex.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Dream Police er bra, men litt oppskrytt syns jeg. Finner smÄkjedelige lÄter pÄ begge skivene. Men for all del, bra band. Men personlig hÞrer jeg mye oftere pÄ Return.Steve Peck wrote:Underskrives.Peisy wrote:Dream Police er Norges og et av verdens beste hard rock band!
-
- Belieber
- Mood:
Finner et par mindre givende spor pÄ andreskiva, men debuten er rent gull! Kanskje tidenes nest beste hardrockskive!Affen wrote:Dream Police er bra, men litt oppskrytt syns jeg. Finner smÄkjedelige lÄter pÄ begge skivene. Men for all del, bra band. Men personlig hÞrer jeg mye oftere pÄ Return.Steve Peck wrote:Underskrives.Peisy wrote:Dream Police er Norges og et av verdens beste hard rock band!
Tenebres wrote:Smoothie er altsÄ litt som sex.
Gorgar wrote:Er det forresten noen som vet hvor lÄta My Wildest Dreams er fra? Jeg har alle skivene, og den er ikke pÄ noen av dem. Var det virkelig bare en B-side pÄ en eller annen singel? Er jo en av de feteste lÄtene deres.
"My Wildest Dreams" er fra 'Attitudes'. Om du ikke har lÄta pÄ din CD sÄ har du den svenske utgaven/versjonen av skiva. NÄr skiva ble utgitt i Sverige ble "My Wildest Dreams" bytta ut med ny-innspillingen av "Sing Me A Song" (og lÄt-rekkefÞlga stokket om). Den originale norske utgaven av CD'en mÄ du nok lete etter pÄ bruktsjapper, platemesser, nettauksjoner og andre steder da den nÄvÊrende tilgjenglige utgaven er den svenske.
-
- Belieber
- Mood:
Affen wrote:TreklÞveret Attitudes, Straight Down the Line og Fourplay er mer eller mindre perfekte skiver. Disse er sÄ gjennomfÞrt og full av sterke lÄter at de er i toppsjiktet innen melodiÞs hardrock.
1.Attitudes (6)
2.Fourplay (5+)
4.Return (4+)
5.V (4)
6.To the Top (3+)
Du er ikke sann. Debuten er sÄnn cirka 90 ganger bedre enn Fourplay.
Husker jeg digga Attitudes da den kom, alle gjorde vel det egentlig. Synes Ä huske den plata ble ganske sÄ stor sukz komersiellt sett. Men aldri ikt bandet noe etter det.
jeg satt i byen og demla kaffe pÄ uteresturant for et Är eller to siden. Plutselig kjÞrer det forbi en bil med bye bye J pÄ fullguffe..ble redd jeg var havna i en slags timewarp eller noe et sekund der.
jeg satt i byen og demla kaffe pÄ uteresturant for et Är eller to siden. Plutselig kjÞrer det forbi en bil med bye bye J pÄ fullguffe..ble redd jeg var havna i en slags timewarp eller noe et sekund der.
MikkelRev wrote:Dance of Death.Gorgar wrote:Er det forresten noen som vet hvor lÄta My Wildest Dreams er fra?
HÄhÄ, din rÞver!
AOR Guru wrote:Gorgar wrote:Er det forresten noen som vet hvor lÄta My Wildest Dreams er fra? Jeg har alle skivene, og den er ikke pÄ noen av dem. Var det virkelig bare en B-side pÄ en eller annen singel? Er jo en av de feteste lÄtene deres.
"My Wildest Dreams" er fra 'Attitudes'. Om du ikke har lÄta pÄ din CD sÄ har du den svenske utgaven/versjonen av skiva. NÄr skiva ble utgitt i Sverige ble "My Wildest Dreams" bytta ut med ny-innspillingen av "Sing Me A Song" (og lÄt-rekkefÞlga stokket om). Den originale norske utgaven av CD'en mÄ du nok lete etter pÄ bruktsjapper, platemesser, nettauksjoner og andre steder da den nÄvÊrende tilgjenglige utgaven er den svenske.
Ah, det gir mening, siden jeg kjÞpte den pÄ CDON. Dette har jeg lurt pÄ lenge, sÄ takk for at du klarnet opp i det
Fant forresten nettopp ut at gutta spiller pÄ Hydranten 4. oktober. Noen som har tenkt seg dit?
-
- Poser
- Mood:
Gorgar wrote:Fant forresten nettopp ut at gutta spiller pÄ Hydranten 4. oktober. Noen som har tenkt seg dit?
No sireé Bob
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je mÄ innrÞmme att je er litt pÄ sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjĂŠm helt i fra Ă sbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjĂŠm helt i fra Ă sbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3