Gorgar wrote:MikkelRev wrote:Dance of Death.Gorgar wrote:Er det forresten noen som vet hvor låta My Wildest Dreams er fra?
Håhå, din røver!
AOR Guru wrote:Gorgar wrote:Er det forresten noen som vet hvor låta My Wildest Dreams er fra? Jeg har alle skivene, og den er ikke på noen av dem. Var det virkelig bare en B-side på en eller annen singel? Er jo en av de feteste låtene deres.
"My Wildest Dreams" er fra 'Attitudes'. Om du ikke har låta på din CD så har du den svenske utgaven/versjonen av skiva. Når skiva ble utgitt i Sverige ble "My Wildest Dreams" bytta ut med ny-innspillingen av "Sing Me A Song" (og låt-rekkefølga stokket om). Den originale norske utgaven av CD'en må du nok lete etter på bruktsjapper, platemesser, nettauksjoner og andre steder da den nåværende tilgjenglige utgaven er den svenske.
Ah, det gir mening, siden jeg kjøpte den på CDON. Dette har jeg lurt på lenge, så takk for at du klarnet opp i det
Fant forresten nettopp ut at gutta spiller på Hydranten 4. oktober. Noen som har tenkt seg dit?
Kanskje det. Vors hos deg Guru?