Britiske komiserier
-
- Beliebe
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Simon Amstell i Never Mind the Buzzcocks:
"And still going strong due to the unfortunate lack of murder, it`s Westlife!"
"And still going strong due to the unfortunate lack of murder, it`s Westlife!"
Ja, da skal du bare passe pÄ Ä ikke spise eller drikke nÄr du ser siste episode av fÞrste sesong. Du kan fÄ noe i feil rÞr, ev. utover verden rundt deg. Gled deg!Veik wrote:No har eg begynt Ä kikke pÄ "Green Wing" (framfor Ä lese til eksamen...)
I like!
perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-
- Spermatozoon
- Mood:
Ey, wtf, Peep Show er bare nevnt en gang her!?!! Er jo GENIAL serie! SYK serie, ekstremt flaut, flauere en The Office og Extras sammenlagt, men jĂŠvli arti.
MÄ vel nevne JAM og, selv om det ikke er sÄ mye komedie som ren galskap, sÄ syk at den nesten ikke er morsom.
MÄ vel nevne JAM og, selv om det ikke er sÄ mye komedie som ren galskap, sÄ syk at den nesten ikke er morsom.
âIt's not a beard, it's an animal I've trained to sit very still.â - Bill Bailey
SÄ en episode ifjor pÄ sverige tror jeg hvor handlingen er i det politiske miljÞet. lo sinnsvakt av den episoden,men aner ikke hva den heter. noen som vet. ikke yes minister !! relativt ny serie tror jeg
En af dem er Kim Jubas pÄ 33 Är, der drÞmmer om en tilvÊrelse udenfor Kofoedsminde. Han har dog selv erkendt, at det nok ikke bliver forelÞbig. Han har alene i lÞbet af det seneste halve Är haft fem voldsepisoder.
Vlad wrote:SÄ en episode ifjor pÄ sverige tror jeg hvor handlingen er i det politiske miljÞet. lo sinnsvakt av den episoden,men aner ikke hva den heter. noen som vet. ikke yes minister !! relativt ny serie tror jeg
Nissene pÄ LÄven?
Stian wrote:Vlad wrote:SÄ en episode ifjor pÄ sverige tror jeg hvor handlingen er i det politiske miljÞet. lo sinnsvakt av den episoden,men aner ikke hva den heter. noen som vet. ikke yes minister !! relativt ny serie tror jeg
Nissene pÄ LÄven?
he he busemann..
En af dem er Kim Jubas pÄ 33 Är, der drÞmmer om en tilvÊrelse udenfor Kofoedsminde. Han har dog selv erkendt, at det nok ikke bliver forelÞbig. Han har alene i lÞbet af det seneste halve Är haft fem voldsepisoder.
Valdemar wrote:babyPESS wrote:EDA!?! wrote:Jeg synes klovner som spruter vann fra blomster med sagmugg pÄ skotuppene er artigere enn britisk "humor".
haaha enig.
Og hva liker sÄ dere?
k*k.
Mjehe.
You treat your step-mother with respect, Pantera!
-
- Beliebe
- Mood:
Vlad wrote:SÄ en episode ifjor pÄ sverige tror jeg hvor handlingen er i det politiske miljÞet. lo sinnsvakt av den episoden,men aner ikke hva den heter. noen som vet. ikke yes minister !! relativt ny serie tror jeg
Absolute Power?
babyPESS wrote:EDA!?! wrote:Jeg synes klovner som spruter vann fra blomster med sagmugg pÄ skotuppene er artigere enn britisk "humor".
haaha enig.
Kvinner og humor.. Men det finnes jo masse kvinneserier pÄ TvNorge for dere, sÄ no despair.
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den blĂžde Ordklang og de Laaneord divine, er for os VĂŠllykkede og Smukke en vĂŠlplassered Ăx mot den snafsede Proletarknold.
Valdemar wrote:babyPESS wrote:EDA!?! wrote:Jeg synes klovner som spruter vann fra blomster med sagmugg pÄ skotuppene er artigere enn britisk "humor".
haaha enig.
Og hva liker sÄ dere?
JEG liker Arrested Development. EDA!?! liker Friends og Two and a half men.
Tomas wrote:Hele Yes Minister/Yes Prime Minister (7 DVDer) til £18 pÄ play.com.
der snakker vi kupp !!
Den_Saakaldte wrote:Vlad wrote:SÄ en episode ifjor pÄ sverige tror jeg hvor handlingen er i det politiske miljÞet. lo sinnsvakt av den episoden,men aner ikke hva den heter. noen som vet. ikke yes minister !! relativt ny serie tror jeg
Absolute Power?
skal sjekke
Den_Saakaldte wrote:Vlad wrote:SÄ en episode ifjor pÄ sverige tror jeg hvor handlingen er i det politiske miljÞet. lo sinnsvakt av den episoden,men aner ikke hva den heter. noen som vet. ikke yes minister !! relativt ny serie tror jeg
Absolute Power?
fant ut at den heter "The Thick Of It "
absolute har jo med stephen fry og det i seg selv bĂžr innebĂŠre giftig satire
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Herrefred sĂ„ bra The Royle family var. Har du sett sisteepisoden, Vlad? The queen of Sheba, heter den. Ă
hĂŠĂŠĂŠh
RigmorMortis wrote:Herrefred sÄ bra The Royle family var. Har du sett sisteepisoden, Vlad? The queen of Sheba, heter den. à hÊÊÊh
tror ikke det.skal ha tak i alt. er sÄ mange gullkorn at en kan bli redd av mindre