Max wrote:The Dice Man av Luke Rhinehart.
Ah, gled deg. Herlig forskrudd historie.
It is currently 06 Jan 2025, 03:39
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Cainech wrote:Noen som har tips til gode horrorbøker? Er stor fan av Stephen King, men har ikke stor kjennskap til sjangeren bortsett fra det. Har prøvd meg på Lovecraft, men engelsken blir for stiv for min del, så helst noe som er mer lettlest.
Goatfog wrote:Cainech wrote:Noen som har tips til gode horrorbøker? Er stor fan av Stephen King, men har ikke stor kjennskap til sjangeren bortsett fra det. Har prøvd meg på Lovecraft, men engelsken blir for stiv for min del, så helst noe som er mer lettlest.
Prøv Dan Simmons "The Terror". Helt for j****g bra. En av de beste bøkene jeg har lest i år.
Post by evilbanana »
evilbanana wrote:"Imaginary places, real monuments: field monuments of Lance, Terry Prattchett's Discworld"
Post by ShinobiCenyon »
Ønsket meg, og fikk, disse til jul i fjor, fantastiske utgaverLinus wrote:Kjøpte meg noen veldig fine utgaver av John Milton's Paradise Lost og Dante's Divine Comedy, begge med illustrasjoner av Gustave Doré.
Post by ShinobiCenyon »
Nope, men jeg googla den, og den er del av en serie, hvis du ikke har lest de foregående.Lich_King wrote:Jeffery Deaver - Kald Måne. Noen som har lest denne?
ShinobiCenyon wrote:Nope, men jeg googla den, og den er del av en serie, hvis du ikke har lest de foregående.Lich_King wrote:Jeffery Deaver - Kald Måne. Noen som har lest denne?
Post by Manbearpig »
Manbearpig wrote:Hallå, noen som har en bok som utskiller seg om musikkteori? Jeg er helt blank men kunne tenke meg en inspirerende bok.
Post by Mr. Wildside »
Lich_King wrote:Jeffery Deaver - Kald Måne. Noen som har lest denne?