Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

UFC/Pride osv.

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Jonas
Spermatozoon
Posts: 0
Joined: 20 Mar 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Jonas »

Ufc 88 i natt!

Liddell vs Evans, blir bra!
Tipper Evans går på sitt første tap.

User avatar

Screamer
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 18 Jul 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Post by Screamer »

Jonas wrote: Tipper Evans går på sitt første tap.

Trro nok han får relativt mye smekk ja, om Liddell er i form.

Men kampen som blir "min personlige" main event blir Rousimar "Toquinho" Palhares mot Dan Henderson. Herregud det blir sykt!


Jonas
Spermatozoon
Posts: 0
Joined: 20 Mar 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Jonas »

Screamer wrote:
Jonas wrote: Tipper Evans går på sitt første tap.

Trro nok han får relativt mye smekk ja, om Liddell er i form.

Men kampen som blir "min personlige" main event blir Rousimar "Toquinho" Palhares mot Dan Henderson. Herregud det blir sykt!

Ja f**n, gleder meg til den å!

User avatar

EnBedrovetLaks
Belieb
Belieb
Posts: 8
Joined: 23 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by EnBedrovetLaks »

.-- . .- .-. . --- -. .-.. -.-- .. -. .. - - --- --. . - .-.. .- .. -..


Jonas
Spermatozoon
Posts: 0
Joined: 20 Mar 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Jonas »

EnBedrovetLaks wrote:www.evantanner.net

RIP :cry:

Shiit 8O

Er vel bare noen få måneder sia sist jeg så han fighte i Ufc. Virket som en ok fyr av det jeg har lest og sett av ham.

R.I.P.

User avatar

Screamer
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 18 Jul 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Post by Screamer »

f**n, fulgte faktisk med en stund på bloggen hans, dette var veldig rart. Veldig åpen fyr, var liksom bare å sende ham en mail så svarte han alltid. Jordnær og bra ansikt for sporten. Stort tap. RIP :(

User avatar

Remi
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 27 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Remi »

Elite XC - Heat
HAHAHAHAHA! MORRO!
Image

User avatar

Screamer
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 18 Jul 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Post by Screamer »

Hehe, jepps! Og kommentatorene hoier på som om han hadde knocka Fedor. :roll: Alle som VET litt om MMA vet jo at Kimbo er ca som en under gjennomsnittlig TuFer. Langt fra noe stort i MMA. Ellers veldig kult med Gina Carano, imponerer igjen! Og når skal Elite XC slutte med tullet med å reise opp fightere fra sidemount osv? Helt håpløst. Håper de skjerper seg fra å være så fordømt sellout og blir en god motvekt til UFC. Om de fortsetter å gå for sirkus-MMA, og å være crowd-pleaser fremfor sportslige prestasjoner så kan de like gjerne feile brutalt og gå konk for min del.


Jonas
Spermatozoon
Posts: 0
Joined: 20 Mar 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Jonas »

Fans around the world have the opportunity to watch the UFC® 89 BISPING vs LEBEN, on the Internet right here on UFC® VAULTTM starting Saturday, 18 October at 19:00 GMT.

http://video.ufc.com/geocontent.aspx?cbid=9200

User avatar

EnBedrovetLaks
Belieb
Belieb
Posts: 8
Joined: 23 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by EnBedrovetLaks »

Jeg skal. Håpløst at dette ikke har vert tilgjengelig før, selv om en måtte sett det midt på natta.

Håper Leben tar Bisping forresten, og at Gono får plass i sendingen.

Ellers:

FEG president Sadaharu Tanigawa on Saturday unveiled the company's plans for its annual year-end Dynamite!! event. K-1 Dynamite!! 2008 is bucking the recent format and will combine bouts from FEG's K-1 World Grand Prix, K-1 World Max, K-1 Koshien and Dream brands, according to a report from Nightmare of Battle.

The report states that Tanigawa believes that the combined fight card will likely consist of 15 to 20 bouts.

There were several fighters on hand for the announcement. Mixed martial artists expected to take part in Dynamite!! 2008 include: Joachim Hansen, Hayato "Mach" Sakurai, Kazushi Sakuraba, Shinya Aoki, Tatsuya Kawajiri, Mitsuhiro Ishida, Masakazu Imanari, Takeshi Yamazaki, Atsushi Yamamoto, Kuniyoshi Hironaka, Ikuhisa Minowa, Kiyoshi Tamura, Seichi Ikemoto, and Yuichi Nakanishi.

No bouts have been announced at this point, but sources indicate to MMAWeekly.com that Hansen is likely to face American Top Team fighter Gesias "JZ" Calvancante at Dynamite!!

K-1 kickboxers expected to participate include Musashi, Yasuhiro Kido and Yoshihiro Sato.
.-- . .- .-. . --- -. .-.. -.-- .. -. .. - - --- --. . - .-.. .- .. -..

User avatar

Remi
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 27 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Remi »

Bare minner på at Simeon Thoresen går kamp mot Eiji Ishikawa nå til tordagen i DEEP 38. Er nok en kamp Thoresen bør vinne, men forhåpentligvis får vi se en litt lenger kamp fra han denne gangen. Er nok ikke lenge til man ser denne karen i Dream hvis han vinner i DEEP.
Image

User avatar

Remi
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 27 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Remi »

DEEP 38 spoilers

1. Koichiro Matsumoto def. Ryan Bow by Unanimous Decision ( 3-0 )
2. Shunji Kosaka def. Seigo Mizuguchi by TKO ( 1R 3:30 )
3. ISE def. Masayuki Okude by Unanimous Decision ( 3-0 )
4. Eiji Ishikawa def. Simeon Thoresen by Unanimous Decision ( 3-0 )
5. Takafumi Otsuka def. Masanori Kanehara by Split Decision ( 2-1 )
6. Riki Fukuda def. Jason Jones by Unanimous Decision ( 3-0 )
7. Satoko Shinashi def. Yukiko Seki by Armbar ( 1R 1:32 )
8. Yusuke Kawaguchi def. Seryu by Unanimous Decision ( 2-0 )
9. Ryuta Sakurai def. Soujiro Orui by Split Decision ( 2-1 )
10. Katsuyori Shibata draws Yasuhito Namekawa ( 0-0 )

Skuffende å se at Simeon tapte. Har ikke hørt noe om hvordan kampen var enda.
Image

User avatar

Screamer
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 18 Jul 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Post by Screamer »

Litt reklame for egen klubb:

http://trondheimfightgym.no/

Henning Svendsen skal konkurrere i The Zone


Henning Svendsen møter Eric Kalseth fra Fairtex Fight Center i The Zone 8. november. Eric er en thaibokser med bra bakkekunnskaper og var den første svensken som gikk MMA i Kina som erstatning for en av fighterne fra Ole Laursens gym. Han har ønsket å møte en virkelig tøff fighter og da er det vel ingenting mer naturlig enn å møte vår egen stridsvogn Henning Svendsen i -70 kg.

Rock on, Henning!


Thomas Formo skal konkurrere i The Zone


Thomas Formo skal møte Besam Yousefi fra Gladius MMA i The Zone 8. november! Vi gleder oss og trener selvfølgelig beinhardt for Thomas' profesjonelle debut mot svensken som allerede har en seier som proff og noen amatørkamper bak seg. Kampen skal gå i -77 kg klassen.

Gi jern, Thomas!


http://thezonefc.com/fightcard.asp?CompetitionID=638


The Zone har pleid å legge ut eventene sine gratis på nettsiden, så skal bli j****g spennende å se! Henning er temmelig fryktløs og veldig rett på sak, men samtidig veldig teknisk.
En kamp er på youtube:

Formo debuterer jo som proff, men har gått en amatørkamp tidligere, og har jo der vist at han klarer å levere.
(Jakob Løvstad som ivrig corner)


Spent!

User avatar

EnBedrovetLaks
Belieb
Belieb
Posts: 8
Joined: 23 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by EnBedrovetLaks »

Screamer wrote:The Zone har pleid å legge ut eventene sine gratis på nettsiden, så skal bli j****g spennende å se! Henning er temmelig fryktløs og veldig rett på sak, men samtidig veldig teknisk.
En kamp er på youtube:

Formo debuterer jo som proff, men har gått en amatørkamp tidligere, og har jo der vist at han klarer å levere.
(Jakob Løvstad som ivrig corner)


Spent!
Var det i The Zone vi kunne se (og høre)

Dommer: Action!
Jakob Løvstad: But I`m choking him!

:D
.-- . .- .-. . --- -. .-.. -.-- .. -. .. - - --- --. . - .-.. .- .. -..

User avatar

Screamer
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 18 Jul 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Post by Screamer »

Nei, det var The cage, finland:



:D


Jonas
Spermatozoon
Posts: 0
Joined: 20 Mar 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Jonas »

Skal vi varme litt tidlig opp til UFC 91 som går i helga? Joa vi gjør det!

Randy Couture vs Brock Lesnar blir promotert som den største mma-kampen noensinne - :P tvilsomt det kanskje, men gleder meg allikevel til å se denne etter Lesnars overlegne seier over Heath Herring (vel, selv om den gikk alle rundene.) UFC regner med at UFC 91 blir å slå alle tidligere pay-per-view show.

Couture har mye mer erfaring, men Lesnar har en rå styrke som få kan matche. Hvem tror dere vinner? Selv om Lesnar er ganske fersk i gamet klarer jeg ikke avskrive han.

User avatar

Linus
Belieber
Belieber
Posts: 17
Joined: 30 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Linus »

For min del blir det 50/50 og desto enda mer spennende. Ser veldig frem til å se det.
Image

User avatar

Remi
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 27 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Remi »

Er veldig usikker på hvordan Couture vs Lesnar ender. Randy har erfaringen og burde egentlig vinne, men Lesnar har desverre sjanse til å ta denne kampen. Er dog egentlig skuffet over at Lesnar får denne kampen. Han er 1-1 i UFC, og jeg synes egentlig at det er latterlig at han får en titleshot. For sportens integritet håper jeg Couture tar denne kampen.

Kampen jeg virkelig ser frem til denne helgen er Florian mot Stevenson. Tror Florian tar denne, men har tro på at dette kan bli en hard og spennende kamp.

Ellers blir det morsomt å Demian Maia tilbake. Fantastisk bjj-utøver! Men tror desverre ikke kampen mot Quarry blir noe kjempekamp. Så fort Maia får kampen i bakken bør det være kort prossess.
Image


Jonas
Spermatozoon
Posts: 0
Joined: 20 Mar 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Jonas »

Ser forresten at Dan Evensen, som tapte mot Kongo for en stund siden, får en ny sjanse i desember på UFC 91. Han er i rimelig godt selskap der - Forrest Griffin vs Rashad Evans, Antonia Nogueira vs Frank Mir og Rampage Jackson vs Wanderlei Silva på ett å samme card! Flere andre fights på det cardet som også blir spennende.

http://www.ufc.com/index.cfm?fa=eventDe ... d&eid=1782

User avatar

EnBedrovetLaks
Belieb
Belieb
Posts: 8
Joined: 23 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by EnBedrovetLaks »

Jeg satser på at Coutore klarer å slite Lesnar ut. Er dette siste kampen i Coutore sin kontrakt forresten? f**n jeg er hypp på å se han mot Fedor. Etter det kan han legge opp uansett resultat.
.-- . .- .-. . --- -. .-.. -.-- .. -. .. - - --- --. . - .-.. .- .. -..

Locked Previous topicNext topic