King diamond VS. Mercyful fate!
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Jeg er Kung Diamant-fæn tvers gjennom, men jeg har også hørt forsvinnende lite Mercyful Fate.
Her er forøvrig et litt interessant utdrag fra Clerks 2, mens vi er inne på Kongen:
Her er forøvrig et litt interessant utdrag fra Clerks 2, mens vi er inne på Kongen:
BlueGrot wrote:Du er en p**k og må dø.
Oh EmmmerEEEEENCIIAIAAAIIAIAAAAHHH!!!Joakim wrote:Har fått dilla på The puppet Master den siste uka
Where are you going with that... knife?!"
*Kremt!* Klarte ikke å dy meg...
BlueGrot wrote:Du er en p**k og må dø.
Stemte King Diamond, men synes også at Mercyful Fate har mange uhorvelig fete låter.
Hege wrote:Litt åff tåpikk, men er det noen som veit om fanklubben til Mercyful Fate/King Diamond fortsatt eksisterer og hvordan man melder seg inn?
Google: King Diamond Fanclub
http://www.intothecoven.com/ - riktignok gresk fanklubb, men dog. Er ingen fanklubb i Norge uansett så...ellers finner du sikkert en del infor her:
http://www.covenworldwide.org/
Du har Google du og, eller?
Jeg vil gjerne være en del av den internasjonale fanklubben, og jeg har SELVFØLGELIG sjekka på nettet før jeg spurte. Grunnen til at jeg spør her, er at jeg sendte en mail med det samme spørsmålet til webmasteren på covenworldwide, og fikk mailen i retur.
Hege wrote:Jeg vil gjerne være en del av den internasjonale fanklubben, og jeg har SELVFØLGELIG sjekka på nettet før jeg spurte. Grunnen til at jeg spør her, er at jeg sendte en mail med det samme spørsmålet til webmasteren på covenworldwide, og fikk mailen i retur.
Ok. Nei jeg vet ikke noe mer da. Hør med Unborn. Det han ikke vet om King Diamond kan umulig være verd å vite...
Affen wrote:Hege wrote:Jeg vil gjerne være en del av den internasjonale fanklubben, og jeg har SELVFØLGELIG sjekka på nettet før jeg spurte. Grunnen til at jeg spør her, er at jeg sendte en mail med det samme spørsmålet til webmasteren på covenworldwide, og fikk mailen i retur.
Ok. Nei jeg vet ikke noe mer da. Hør med Unborn. Det han ikke vet om King Diamond kan umulig være verd å vite...
Hehe.
Jeg var medlem av den internasjonale klubben før i tiden, men den eksisterer ikke
lenger. Den greske, som Affen nevnte, er ganske stor. Nærmeste man
kommer, er de offisielle sidene www.covenworldwide.org
Centurion wrote:hvorfor har han kong diamant som artistnavn egentlig?
Ruterkongen er en mer korrekt oversettelse. Vil tro det er fra King of Diamonds han har tatt navnet.
http://en.wikipedia.org/wiki/King_of_di ... in_Unicode
Vet ikke om det gir så mye mer mening, men... Har sikkert sammenheng med Tarot, der kan jo kortene bety mye rart. F.eks:
Diamonds and their Meanings
The following is the common meaning of the various cards in the suit of Diamonds. Remember that these cards in general predict the affects of the world around you outside your home and immediate family. The Ace of Diamonds foretells money being paid to you for your work. It can also foretell the coming of a letter or legal document. The King of diamonds predicts your meeting and interaction with a stubborn hot tempered fair hared man. The Queen of Diamonds predicts that you will meet and work with a sophisticated, sometimes flirtations, fair hared woman. The Jack of diamonds calls for a relative to Brooke Shields 6 your path. He is not always reliable and may bring either good or bad fortune depending on the circumstances. The Ten of Diamonds is the "change" card, it predicts one of the following: marriage, a journey, or sudden riches. Some change is going to occur soon. The Nine of Diamonds predicts a surprise in your near future; this surprise will be connected to money in some way. The eight of Diamonds predicts a late marriage for you or someone close to you. It can also foretell a journey which leads to a new relationship with a friend of lover. The seven of Diamonds is a bad luck card; it foretells heavy losses which may or may not be avoidable. The six of Diamonds is a card of warning; don't enter a new relationship when this card appears. The five of Diamonds is the "prosperity" card; it foretells prosperity and good news for you. The four of Diamonds is a card of change; it can indicate an inheritance, major changes, or future troubles. The three of Diamonds foretells Accessory Air Clothing Force Shoes look Green Dot Card for legal or domestic disputes. Finally, the two of Diamonds foretells a serious love affair with major consequences for you.
Vel. Jeg bare googler. Kanskje Unborn vet hvorfor han tok akkurat det artist-navnet?
Så kjedelig, a. Da blir det muligens den greske da... Er du medlem der, Unborn? Er den fet?TheUnborn wrote:Affen wrote:Hege wrote:Jeg vil gjerne være en del av den internasjonale fanklubben, og jeg har SELVFØLGELIG sjekka på nettet før jeg spurte. Grunnen til at jeg spør her, er at jeg sendte en mail med det samme spørsmålet til webmasteren på covenworldwide, og fikk mailen i retur.
Hehe.
Jeg var medlem av den internasjonale klubben før i tiden, men den eksisterer ikke
Hege wrote:Så kjedelig, a. :( Da blir det muligens den greske da... Er du medlem der, Unborn? Er den fet?TheUnborn wrote:Affen wrote:Hege wrote:Jeg vil gjerne være en del av den internasjonale fanklubben, og jeg har SELVFØLGELIG sjekka på nettet før jeg spurte. Grunnen til at jeg spør her, er at jeg sendte en mail med det samme spørsmålet til webmasteren på covenworldwide, og fikk mailen i retur.
Hehe. :oops:
Nei, den er feta.