Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

King diamond VS. Mercyful fate!

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Hvilken foretrekkes?

Hail to the king!
59
50%
Mercydritfull smellfeit
60
50%
 
Total votes: 119
User avatar

TheUnborn
Rocker
Rocker
Posts: 1182
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by TheUnborn »

:x


Centurion
Belie
Belie
Posts: 7
Joined: 26 Jan 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Centurion »

så j***a mange skiver..jaja, snakkes i januar om denne saken skjønner jeg.

User avatar

beast_number_666
Belieber
Belieber
Posts: 20
Joined: 21 Nov 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by beast_number_666 »

Sjekk også ut disse dette er Denner /Sherman før Mercyful

User avatar

Borealis
B
B
Posts: 3
Joined: 05 Feb 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Borealis »

Jeg er Kung Diamant-fæn tvers gjennom, men jeg har også hørt forsvinnende lite Mercyful Fate.

Her er forøvrig et litt interessant utdrag fra Clerks 2, mens vi er inne på Kongen:
BlueGrot wrote:Du er en p**k og må dø.

User avatar

Joakim
Belieber
Belieber
Posts: 147
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Joakim »

Har fått dilla på The puppet Master den siste uka :!:

Where are you going with that... knife?!"
"I loved you in Bloodsport"

User avatar

Borealis
B
B
Posts: 3
Joined: 05 Feb 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Borealis »

Joakim wrote:Har fått dilla på The puppet Master den siste uka :!:

Where are you going with that... knife?!"
Oh EmmmerEEEEENCIIAIAAAIIAIAAAAHHH!!!

*Kremt!* Klarte ikke å dy meg...
BlueGrot wrote:Du er en p**k og må dø.


Patele
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 14 Jul 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Patele »

Stemte King Diamond, men synes også at Mercyful Fate har mange uhorvelig fete låter. 8)

User avatar

Hege
Poser
Poser
Posts: 281
Joined: 17 Feb 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hege »

Litt åff tåpikk, men er det noen som veit om fanklubben til Mercyful Fate/King Diamond fortsatt eksisterer og hvordan man melder seg inn?

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Hege wrote:Litt åff tåpikk, men er det noen som veit om fanklubben til Mercyful Fate/King Diamond fortsatt eksisterer og hvordan man melder seg inn?

Google: King Diamond Fanclub

http://www.intothecoven.com/ - riktignok gresk fanklubb, men dog. Er ingen fanklubb i Norge uansett så...ellers finner du sikkert en del infor her:
http://www.covenworldwide.org/

Du har Google du og, eller? :P
Image

User avatar

Hege
Poser
Poser
Posts: 281
Joined: 17 Feb 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hege »

Jeg vil gjerne være en del av den internasjonale fanklubben, og jeg har SELVFØLGELIG sjekka på nettet før jeg spurte. Grunnen til at jeg spør her, er at jeg sendte en mail med det samme spørsmålet til webmasteren på covenworldwide, og fikk mailen i retur.

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Hege wrote:Jeg vil gjerne være en del av den internasjonale fanklubben, og jeg har SELVFØLGELIG sjekka på nettet før jeg spurte. Grunnen til at jeg spør her, er at jeg sendte en mail med det samme spørsmålet til webmasteren på covenworldwide, og fikk mailen i retur.

Ok. Nei jeg vet ikke noe mer da. Hør med Unborn. Det han ikke vet om King Diamond kan umulig være verd å vite...
Image

User avatar

Hege
Poser
Poser
Posts: 281
Joined: 17 Feb 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hege »

Jupp, slengte ut spørsmålet her siden han sikkert stikker nesa innom. :P

User avatar

TheUnborn
Rocker
Rocker
Posts: 1182
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by TheUnborn »

Affen wrote:
Hege wrote:Jeg vil gjerne være en del av den internasjonale fanklubben, og jeg har SELVFØLGELIG sjekka på nettet før jeg spurte. Grunnen til at jeg spør her, er at jeg sendte en mail med det samme spørsmålet til webmasteren på covenworldwide, og fikk mailen i retur.

Ok. Nei jeg vet ikke noe mer da. Hør med Unborn. Det han ikke vet om King Diamond kan umulig være verd å vite...

Hehe. :oops:

Jeg var medlem av den internasjonale klubben før i tiden, men den eksisterer ikke
lenger. Den greske, som Affen nevnte, er ganske stor. Nærmeste man
kommer, er de offisielle sidene www.covenworldwide.org


Centurion
Belie
Belie
Posts: 7
Joined: 26 Jan 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Centurion »

hvorfor har han kong diamant som artistnavn egentlig?

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Centurion wrote:hvorfor har han kong diamant som artistnavn egentlig?

Ruterkongen er en mer korrekt oversettelse. Vil tro det er fra King of Diamonds han har tatt navnet.

http://en.wikipedia.org/wiki/King_of_di ... in_Unicode

Vet ikke om det gir så mye mer mening, men... :) Har sikkert sammenheng med Tarot, der kan jo kortene bety mye rart. F.eks:

Diamonds and their Meanings

The following is the common meaning of the various cards in the suit of Diamonds. Remember that these cards in general predict the affects of the world around you outside your home and immediate family. The Ace of Diamonds foretells money being paid to you for your work. It can also foretell the coming of a letter or legal document. The King of diamonds predicts your meeting and interaction with a stubborn hot tempered fair hared man. The Queen of Diamonds predicts that you will meet and work with a sophisticated, sometimes flirtations, fair hared woman. The Jack of diamonds calls for a relative to Brooke Shields 6 your path. He is not always reliable and may bring either good or bad fortune depending on the circumstances. The Ten of Diamonds is the "change" card, it predicts one of the following: marriage, a journey, or sudden riches. Some change is going to occur soon. The Nine of Diamonds predicts a surprise in your near future; this surprise will be connected to money in some way. The eight of Diamonds predicts a late marriage for you or someone close to you. It can also foretell a journey which leads to a new relationship with a friend of lover. The seven of Diamonds is a bad luck card; it foretells heavy losses which may or may not be avoidable. The six of Diamonds is a card of warning; don't enter a new relationship when this card appears. The five of Diamonds is the "prosperity" card; it foretells prosperity and good news for you. The four of Diamonds is a card of change; it can indicate an inheritance, major changes, or future troubles. The three of Diamonds foretells Accessory Air Clothing Force Shoes look Green Dot Card for legal or domestic disputes. Finally, the two of Diamonds foretells a serious love affair with major consequences for you.

Vel. Jeg bare googler. Kanskje Unborn vet hvorfor han tok akkurat det artist-navnet?
Image

User avatar

manimal
Poser
Poser
Posts: 307
Joined: 14 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by manimal »

Centurion wrote:hvorfor har han kong diamant som artistnavn egentlig?

Fordi det var det tøffeste artistnavnet han kom på.

User avatar

Hege
Poser
Poser
Posts: 281
Joined: 17 Feb 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hege »

TheUnborn wrote:
Affen wrote:
Hege wrote:Jeg vil gjerne være en del av den internasjonale fanklubben, og jeg har SELVFØLGELIG sjekka på nettet før jeg spurte. Grunnen til at jeg spør her, er at jeg sendte en mail med det samme spørsmålet til webmasteren på covenworldwide, og fikk mailen i retur.

Ok. Nei jeg vet ikke noe mer da. Hør med Unborn. Det han ikke vet om King Diamond kan umulig være verd å vite...

Hehe. :oops:

Jeg var medlem av den internasjonale klubben før i tiden, men den eksisterer ikke
lenger. Den greske, som Affen nevnte, er ganske stor. Nærmeste man
kommer, er de offisielle sidene www.covenworldwide.org
Så kjedelig, a. :( Da blir det muligens den greske da... Er du medlem der, Unborn? Er den fet?

User avatar

Favn
Belieber
Belieber
Posts: 39
Joined: 07 Jun 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Favn »

Er gresk

User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

Hege wrote:
TheUnborn wrote:
Affen wrote:
Hege wrote:Jeg vil gjerne være en del av den internasjonale fanklubben, og jeg har SELVFØLGELIG sjekka på nettet før jeg spurte. Grunnen til at jeg spør her, er at jeg sendte en mail med det samme spørsmålet til webmasteren på covenworldwide, og fikk mailen i retur.

Ok. Nei jeg vet ikke noe mer da. Hør med Unborn. Det han ikke vet om King Diamond kan umulig være verd å vite...

Hehe. :oops:

Jeg var medlem av den internasjonale klubben før i tiden, men den eksisterer ikke
lenger. Den greske, som Affen nevnte, er ganske stor. Nærmeste man
kommer, er de offisielle sidene www.covenworldwide.org
Så kjedelig, a. :( Da blir det muligens den greske da... Er du medlem der, Unborn? Er den fet?

Nei, den er feta.

User avatar

Hege
Poser
Poser
Posts: 281
Joined: 17 Feb 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hege »

Hahahah! Det måtte komme

Locked Previous topicNext topic